در جنگ اراده‌ها همواره اراده مقام معظم رهبری؛ اراده ملت بوده است
در جنگ اراده‌ها همواره اراده مقام معظم رهبری؛ اراده ملت بوده است
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: امروز روز حضور در میدان است و سپاه از هیچ جناح و جبهه ای حمایت نمی کند و تلاش این نهاد برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.
سردار جهانبخش کرمی :ضمن تبریک فرارسیدن دهه کرامت، با اشاره به انتخابات پیش‌رو اظهار داشت:در طول ۴۲ سال گذشته، پس از پیروزی انقلاب اسلامی جبهه‌ی استکبار همواره در نبرد با نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.
شرکت در انتخابات وظیفه همگانی است/دشمن درصدد مشارکت حداقلی مردم است

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان خاطرنشان کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) جنگ امروز، جنگ احزاب است و همه‌ی کفار برای از بین بردن انقلاب اسلامی متحد شده و همواره تلاش میکنند.

وی با بیان اینکه برخی مسئولین نگران فشارها، تهدید‌ها و تحریم‌ها بودند، عنوان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) بر خلاف تصور و تحلیل‌های جبهه استکبار، نظام جمهوری اسلامی امروز نه تنها در شرایط شعب ابی طالب نیست بلکه در شرایط بدر و خیبر قرار دارد.

سردار کرمی با اشاره به ۸ سال دوران دفاع مقدس، با بیان اینکه جنگ تحمیلی، نبرد بین انقلاب اسلامی با جبهه‌ی استکبار بود، افزود:اگر در جنگ سوریه مدافعان حرم و جوانان مسلمان کشور‌های دیگر مجاهدت نمی‌کردند و به فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) لبیک نمی‌گفتند ده‌ها میلیون نفر مسلمان در عراق، سوریه، فلسطین، یمن و کشور‌های دیگر ازبین می‌رفتند.

این مسئول با بیان اینکه آمریکایی‌ها همواره سعی کرده اند که کدخدای جهان شوند، افزود:ملت انقلابی ایران اسلامی در تمامی برهه‌های حساس و تاریخی همواره ثابت کرده اند که پای نظام و انقلاب ایستاده اند و در برابر استکبار جهانی هم پیمان بوده و تابع ولایت فقیه هستند.

این مسئول متذکر شد: در جنگ اراده‌ها همواره اراده مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، اراده ملت بوده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان با بیان اینکه آمریکا، کشور‌های عربی وابسته به آمریکا، اروپا و اسرائیل همواره از ظلم و کشتارحمایت میکنند، اضافه کرد:در جنگ اخیر فلسطین آمریکایی‌ها پیشرفته‌ترین سلاح‌ها را به اسرائیل ارسال کرده و علیه مردم مظلوم فلسطین وارد جنگ شدند، اما فلسطینیان با مو‌شک باران مانع از تجاوز آن‌ها شده و توانستند در طی ۱۲ روز پیروز این میدان شوند که در این زمان ۲۰ کشور واسطه شدند تا آتش بس آغاز شود.

وی در ادامه یادآور شد:امروزه هیچ جای امنی برای مستکبرین باقی نمانده و همه‌ی کشور‌هایی که زمانی حمایت کننده اسرائیل و آمریکا بودند، به دنبال صلح با ایران هستند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان با اشاره به اینکه امروز کشور ایران در اوج قدرت و عزت است، اذعان داشت:اثبات این اقتدار امروز نیاز به حضور و حماسه مردم دارد چرا که همین مردم بودند که در زمان انقلاب به رهبر کبیر انقلاب (ره) لبیک گفته و پیروز شدند.

سردار کرمی با تاکید بر اینکه در طول ۸ سال دوران دفاع مقدس با تقدیم ۲۳۰ هزار شهید توانستیم اقتدار و عزت کشور را به دنیا نشان دهیم، اذعان کرد:مردم عزیز کشورمان در تمامی صحنه‌ها مقابل توطئه‌های دشمن ایستاده اند و توانستند فتنه‌های آنان را خنثی کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه امروز روز هم روز حماسه دیگری است و حضور حداکثری در انتخابات برای ما تکلیف الهی است، متذکرشد: توصیه امروز رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) حضور و دعوت همه نخبگان، سخنرانان، افراد نافذ، پاسداران، بسیجیان و تمام اقشار است که مردم را به حضور پای صندوق‌های رای دعوت کنند چرا که حضور حداکثری مردم در انتخابات فتنه‌های دشمن را نابود می‌کند.

سردار کرمی با اشاره به توصیه امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه شرکت در انتخابات ریاست جمهوری نه فقط یک وظیفه‌ی اجتماعی و ملی است بلکه یک وظیفه‌ی شرعی اسلامی و الهی است و شکست در آن شکست جمهوری اسلامی است و حفظ آن بر جمیع مردم از بزرگترین واجبات و فرائض دینی است، بیان داشت: طبق فرمود: ه ایشان حفظ نظام جمهوری اسلامی از اوجب واجبات است.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرموده‌اند شرکت در انتخابات هم حق و هم تکلیف است، متذکر شد: این حق مردم است که سرنوشت کشور را به دست خود رقم بزنند و آبروی جمهوری اسلامی به انتخابات و حضور مردم پای صندوق‌های رأی است.

وی با اشاره به وصیتنامه‌ی سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، تصریح کرد:توصیه شهید سردار سلیمانی در وصیتنامه خود مبنی بر این است که امروز قرارگاه حسین بن علی (ع) ایران است بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند دیگر حرم‌ها می‌ماند اگر دشمن این حرم را ازبین ببرد حرمی باقی نمی‌ماند نه حرم ابراهیمی و نه حرم حضرت رسول الله (ص)؛ این توصیه سردار دل‌ها است که فرمودند: خیمه‌ی ولایت را رها نکنید خیمه، خیمه‌ی پیامبر اکرم (ص) است و اساس دشمن با جمهوری اسلامی آتش زدن و ویران کردن این خیمه است؛دور خیمه بچرخید والله والله والله اگر این خیمه آسیب ببیند بیت رسول الله (ص)، مدینه، نجف اشرف، کربلا، کاظمین سامراء و مشهد باقی نمی‌ماند، قرآن آسیب می‌بیند همانطور که حضرت علی (ع) در اوج شکست جنگ احد مسلمانان تمرد، کوتاهی و جنگ را رها کردند در آن شرایط حضرت علی (ع) پروانه وار دور سر پیامبر اکرم (ص) می‌چرخید و شمشیر می‌زد ده‌ها زخم برداشتند واز ولایت و پیامبر اسلام (ص) دفاع کردند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان با بیان اینکه امروز روز جهاد و روز حماسه است، عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس امام (ره) فرمودند: خرم‌شهر باید آزاد شود، رزمندگان از روی جنازه‌ی دوستان و همراهان خود رد می‌شدند و برای آزاد سازی خرمشهر پیش روی می‌کردند آن‌ها تا آخرین نفس جنگیدند، امروز نیز پیام امام خامنه‌ای (مدظله العالی) این است که برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنید، اولویت اول ما مشارکت حداکثری است چرا که چشم رسانه‌های دنیا به دنبال شکست جمهوری اسلامی است و امروز حماسه حضور ملت شریف پای صندوق‌های رای میسر می‌شود.

سردار کرمی در پایان با بیان اینکه مشارکت در انتخابات سال جاری وظیفه‌ی همه‌ی مردم است، خاطرنشان کرد: وظیفه‌ی ما در حال حاضر دعوت مردم به انتخابات در فضای حقیقی به صورت چهره به چهره و فضای مجازی است امروز روز حضور در میدان است و سپاه از هیچ جناح و جبهه‌ای حمایت نمی‌کند و تلاش این نهاد برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.