داور بین‌المللی هم استانی مجوز حضور در کلاسهای کنترل و ارتقاء را اخذ کرد+تصاویر و جزئیات
داور بین‌المللی هم استانی مجوز حضور در کلاسهای کنترل و ارتقاء را اخذ کرد+تصاویر و جزئیات
سید نصرت اله فتحی داور بین‌المللی هم استانی مجوز حضور در کلاس ارتقاء را بدست آورد و می بایست در یکی از کشورهای بلغارستان ، قزاقستان و بحرین جهت ارتقا به درجه ۲ بین المللی شرکت کند.

به گزارش خبر دیشموک، در نخستین جلسه کمیسیون داوران جدید فدراسیون کشتی سید نصرت اله فتحی داور بین‌المللی هم استانی مجوز حضور در کلاسهای کنترل و ارتقا را اخذ کرد.

بسمه تعالی
حضور داور هم استانی در کلاس ارتقاء بین المللی
در نخستین جلسه کمیسیون داوران جدید فدراسیون کشتی سید نصرت اله فتحی داور بین‌المللی هم استانی مجوز حضور در کلاسهای کنترل و ارتقا را اخذ کرد.
به گزارشی که در سایت فدراسیون کشتی آمده است در خصوص مصوبات نخستین جلسه کمیسیون جدید فدراسیون از داوران که طی آزمونی که در سال گذشته از داوران بین‌المللی گرفته شد سید نصرت اله فتحی داور بین‌المللی هم استانی مجوز حضور در کلاس ارتقاء را بدست آورد و می بایست در یکی از کشورهای بلغارستان ، قزاقستان و بحرین جهت ارتقا به درجه ۲ بین المللی شرکت کند ، آرزوی موفقیت و قبولی در آزمون ارتقاء که در خلال مسابقات کشتی گرفته میشود را برا رئیس هیئت کشتی شهرستان کهگیلویه داریم.
لازم به یادآوری می باشد سید نصرت اله فتحی در مسابقات بین المللی در سال ۲۰۱۴ در تورنمنتی در کشور آذربایجان ( باکو) و همچنین سال ۲۰۱۹ نیز در مسابقات قهرمانی اروپا به میزبانی کشور لهستان ( کراکوف) رده سنی نونهالان را قضاوت نمود.

جهت مشاهده لینک خبر در سایت فدراسیون کشتی اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/