خط قرمز استاندار و معاون سیاسی کهگیلویه و بویراحمد مشخص شد
خط قرمز استاندار و معاون سیاسی کهگیلویه و بویراحمد مشخص شد
احد جمالی: شخص استاندار و بنده به عنوان معاون سیاسی نسبت به بیت المال و نظام و ارزش های آن حساس هستیم و خط قرمز ما فساد اداری است و اگر مواردی مشاهده شود برخورد می کنیم

 

پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، نشست هیئت اندیشه ورز بسیج ادارات با معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون سیاسی استاندار، مسوول بسیج ادارات سپاه فتح، مدیر کل کمیته امداد و جمعی از مسوولان استانی با موضوعات میز خدمت، ماه محرم، اردوهای جهادی و سایر مقوله ها برگزار شد.

معاون سیاسی استاندار در این جلسه با تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام گفت: هفته دولت را در پیش داریم که این هفته را تبریک عرض می کنم و دولت تنها قوه مجریه نیست بلکه همه کسانی که در راستای خدمت به مردم و ارزش های امام و شهدا حرکت می کنند دولتمرد هستند.

احد جمالی با اشاره به برنامه هفته دولت و وجود بیماری کرونا گفت: شرایط خاص کرونا سبب می شود ایام عزاداری و همچنین برنامه های هفته دولت به گونه ای دیگر برگزار شود.

وی بیان کرد: رهبر انقلاب در خصوص عزاداری ها به دستور العمل های ستاد کرونا اشاره فرمودند و بیان کردند وقتی مشاهده می کنم افرادی از ماسک استفاده نمی کنند برای پرستاران و کادر درمانی احساس ناراحتی و شرمندگی می کنم.

وی افزود: تاکنون بیشترین آمار رعایت پروتکل های بهداشتی مربوط به هیئت ها، مساجد و مکان های مذهبی بوده است، که نشانه تعهد و ادب در این مکان های مذهبی بوده است.

جمالی با اشاره به آمار فوتی های استان نسبت به سایر استان ها گفت: استان دارای ۷۱ فوتی است که به نسبت سایر استان ها که دارای ۲۵۰ فوتی بوده شرایط بهتری دارد.

وی در خصوص فضای سازی ها در ایام محرم گفت: در تمام شهر از ظرفیت های بیلبوردهای شهرداری و سپاه و بسیج، مکان های اطلاع رسانی، فضای مجازی به نحو احسن استفاده کنند در همین خصوص کلیپ هایی را در فضای مجازی و در رابطه با تاریخ محرم مشاهده می کنم که خوب و جالب است.

جمالی در ادامه گفت: از کرونا در آینده عبور خواهند کرد باید دید عملکرد ما چگونه است، مردم و هنرمندان خوبی این استان در سطح کشور و حتی دیگر کشورها صاحب جایگاه هستندکه باید از این ظرفیت استفاده کرد.

معاون سیاسی استاندار درخصوص مزیت های اردوهای جهادی گفت: به دلیل اینکه جنس انقلاب اسلامی و پیروزی آن، دفاع مقدس، به صورت همگانی و بدون محدودیت بود به گونه ای که اقلیت های مذهبی شهید دادند، باید حلقه های خدمت را گسترده تر کرد، اگر شخصیتی مانند شهید سلیمانی در کشور و جهان با ابهت مشاهده شد ناشی از روحیه اخلاص و صداقت و مردمی بودن او بود، شهید رجایی از همین جنس بود بنابراین باید روحیه خدمت گذاری مردمی باشد.

معاون سیاسی افزود: در خصوص اردوهای جهادی نشستی با فرمانداران برگزار شد، و بیان می کردند در برخی مواقع از این اردوها بی خبر بودیم که درصورت آگاهی خدمات دهی و کمک رسانی بهتری می توانستیم انجام دهیم.

جمالی با اشاره به اینکه خدمات رسانی در استان مشکل است، گفت: مورد داشتیم برای ۲۰ خانوار و برای احداث یک جاده ۱۲۰ میلیارد تومان هزینه داشت، که پراکندگی جمعیت، توپوگرافی، ارتفاعات از جمله مشکلات است اما نظام و دولت خدمات رسانی خوبی در این شرایط داشته اند، هر چند منکر محرومیت ها نیستیم.

وی در خصوص فساد اداری در ادارات گفت: شخص استاندار و بنده به عنوان معاون سیاسی نسبت به بیت المال و نظام و ارزش های آن حساس هستیم و خط قرمز ما فساد اداری است و اگر مواردی مشاهده شود برخورد می کنیم.

جمالی در خصوص برنامه های حفاظت از محیط زیست، گفت: یکی از پیشنهادها برای حفاظت از محیط زیست واگذاری آن به ساکنان محلی است اما این به معنای مالکیت آنها نیست زیرا مربوط به انفال و دولت است.

معاون سیاسی استاندار در خصوص مشکلات عشایر سامانه شاد بیان کرد: برنامه داریم در مناطق عشایر معلمانی در چند روز هفته برای آموزش آنها با هماهنگی آموزش و پرورش انجام شود.

انتهای پیام/م:آ

  • منبع خبر : خبرگزاری فارس