خرمشهر و رامهرمز در وضعیت نارنجی قرار گرفتند
خرمشهر و رامهرمز در وضعیت نارنجی قرار گرفتند
رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت:مطابق جدیدترین رنگبندی شیوع کرونا در استان خوزستان دو شهر رامهرمز و خرمشهر که در وضعیت زرد قرار داشتند به نارنجی تبدیل شدند و هم اکنون ۱۳ شهر در وضعیت زرد و ۱۲ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

فرهاد ابول نژادیان رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز  امروز درجمع خبرنگاران اظهار کرد: مطابق جدیدترین رنگبندی شیوع کرونا در استان خوزستان دو شهر رامهرمز و خرمشهر که در وضعیت زرد قرار داشتند به نارنجی تبدیل شدند و هم اکنون ۱۳ شهر در وضعیت زرد و ۱۲ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

وی گفت: با توجه به رنگبندی اخیر از یکم آبان ماه شهرهای رامهرمز و خرمشهر در وضعیت نارنجی،شهرهای اهواز، اندیمشک، دزفول، شوش، شوشتر، مسجدسلیمان،آبادان، بهبهان، رامشیر، امیدیه، هندیجان،آغاجاری و باغملک در وضعیت زرد قرار دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز افزود: شهرهای دشت آزادگان، ماهشهر، ایذه، کارون، اندیکا، لالی،گتوند، هفتکل، باوی، حمیدیه، هویزه، شادگان نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

ابول نژادیان گفت: با توجه به نقش محسوس واکسیناسیون در کاهش میزان بستری و مرگ و میر از همه افراد بالای ۱۲ سال درخواست میشود در اسرع وقت نسبت به دریافت واکسن اقدام نمایند.

انتهای پیام/فارس