حاشیه های جلسه ی شورای اداری دیشموک+تصاویر
حاشیه های جلسه ی شورای اداری دیشموک+تصاویر
بخشدار: در انتخابات بی طرف باشیم.

جلسه ای با موضوع هماهنگی برنامه های دهه فجر در بخشداری دیشموک برگزار شد.

امام جمعه خواهان پیگیری بودجه فرهنگی ادارات شد

حجت الاسلام راوند امام جمعه دیشموک با بیان اینکه، مسئولان به برنامه های فرهنگی اهمیت دهند، تصریح کرد: ادارات در بحث اعتبارات کارهای فرهنگی همت کنند و به بحث فرهنگی توجه ویژه داشته باشند.

بخشدار: در انتخابات بی طرف باشیم

صفا حبیبی بخشدار دیشموک به تشریح برنامه های ویژه دهه فجر پرداخت و گفت: برگزاری جشن انقلاب در روستاهای دیشموک از مهمترین برنامه های ویژه گرامیداشت دهه فجر است.

بخشدار دیشموک خواستار همکاری همه ی ادارات با بسیج جهت اعزام بسیجیان به رزمایش شهرستان شد و گفت: برنامه های دهه فجر را با همدلی و تعامل برگزاری کنیم.

حبیبی به افتتاح چند طرح مهم در دیشموک اشاره کرد و گفت: مسئولان باید در این ایام گزارش عملکرد اداره ی حوزه ی کاری خود را به مردم ارائه دهند.

بخشدار دیشموک با اشاره به ارائه ی خدمات خوب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به مردم، اذعان کرد: انقلاب اسلامی با زمان رژیم طاغوت شاه اصلا قابل مقایسه نیست.

حبیبی به برگزاری انتخابات در ۲ اسفند ۹۸ هم اشاره داشت و گفت: هیچ مسئولی حق شرکت در جلسات انتخاباتی کاندیدا را ندارد و همه ی ما باید بی طرف در جهت برگزاری یک انتخابات سالم و باشکوه گام برداریم.

طرح و بخشنامه های ارسالی خصوصی و لابی گری می شود/رئیس شورای شهر رمزگشایی از امتیازات خاص کرد و گلایه کرد:برخی ها در جلسه صحبت می کنند و می روند و خروجی نداریم

جهان راسته رئیس شورای شهر دیشموک در بخشی از صحبتهای خود اظهار کرد: جلسات شورای اداری ما خروجی و مصوبه ندارد و برخی ها در جلسه صحبت می کنند و جلسات را ترک می کنند و می روند!

راسته به بی توجهی برخی ادارات و نهادها در همکاری برنامه های فرهنگی بویژه به نظام مهندسی اشاره و گفت: همه ادارات سرانه فرهنگی دارند ولی نوک پیکان به سمت چند اداره است.!!

رئیس شورای اسلامی شهر دیشموک تصریح کرد: در هرسال بخاطر دهه فجر یکسری بخشودگی ها و امتیازاتی از بالا به ادارات اعلام می شوند ومتاسفانه درخفا اعلام و کسی نمیفهمد فقط عده خاصی که انتظار است به اطلاع عموم برسد تا همه استفاده کنند .
راسته گفت:مثلا اگر برای شهرداری بخشنامه آمد اطلاع عمومی دهدتا همه استفاده کنند نه اینکه محرمانه بگویند اقای فلانی یک بخشنامه امد بیایید استفاده کنید.!!!!
وی اذعان کرد: ما واقفیم و نمبخواهیم انگشت بگذاریم سر بعضی مسایل…..

رئیس کمیته امداد: پارسال کار کردیم بجای دستت دردنکند ایراد گرفتند و گفتند دستت دردکند

ایزدی به صحبتهای رئیس شورای شهر دیشموک مبنی براینکه همه ادارات باید پای کار و فعالیت داشته باشند، واکنش نشان داد و گفت: سال گذشته برنامه انجام دادیم بجای دستت درد نکند؛ایراد گرفتندو گفتند دستتان درد کند!!!!!

مسئول نظام مهندسی درجواب رئیس شورای شهر: تا الان حرمت شورای شهر را نگه داشتم ولی الان رودرو میگم!

خانم برزگر مسئول نظام مهندسی هم به سخنان رئیس شورای شهر واکنش نشان داد و گفت: تا الان حرمت نگه داشتم و در این مورد صحبت نکردم ولی رییس شورای شهر سر صحبت باز کرده و رودروی خودشان عرض می کنم،شورای شهر در حوزه کاری خودم که دیدم کاری که یک نهاد دیگر انجام بدهد و مفید باشد هیچ وقت اسمی نمی برند.(تحت هیچ شرایطی تاالان من ندیدم)

برزگر با بیان اینکه، واقعیتش کاری که عیب و ایراد داشته باشد می‌زنند به طبل و کار خوب نهاد دیگر را به اسم خود تمام می کنند…
مسئول نظام مهندسی دیشموک بیان کرد: شورای شهر الان به عنوان اینکه کل بودجه شهر می آید دستش بگویند چه کاری انجام می دهند….خودشان چه کاری انجام می دهند !؟؟؟