جهاد اصلی امروز ما فرهنگی و سیاسی است
جهاد اصلی امروز ما فرهنگی و سیاسی است
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خطاب به اساتید حاضر در این نشست ابراز داشت ؛ اساتید دانشگاه در جامعه دارای مقبولیت هستند و رسالت مهمی در بحث روشنگری انتخابات دارند.

نشست شورای عالی و مسئولان کانون های بسیج اساتید استان با حضور سردار خرم دل فرمانده سپاه فتح، حجت‌الاسلام والمسلمین سیروس حکمتی نیک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح، دکتر امین موسایی مسئول سازمان بسیج اساتید استان و جمعی از اساتید بسیجی در سالن شهید شوشتری سپاه فتح برگزار شد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این نشست ضمن خیرمقدم به شرکت کنندگان و تقدیر از مسولان سازمان بسیج اساتید استان به تشریح مباحثی در خصوص انتخابات پرداخت و گفت؛ مسئله بسیار مهم و حساس انتخابات که به قول رهبر معظم انقلاب یک شب قدر است در پیش است و چنانچه با مشارکت بالای مردم یک دولت قوی و کارآمد برسر کار بیاید می توان شاهد اتفاقات بزرگی در سطح کشور بود.

سردار حمید خرم دل افزود؛ حضور حداکثری مردم در انتخابات مطالبه جدی رهبر انقلاب است و همه باید تلاش کنیم تا زمینه شور و شوق انتخاباتی فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه دشمن با دنبال این است که دولتی ناکارآمد و متمایل به غرب بر سرکار بیاید ابراز داشت؛ دشمنان نظام و انقلاب با تمام توان پای کار هستند تا مردم را از حضور در انتخابات منع کنند و به خیال خود از مقبولیت نظام اسلامی بکاهند که همچون گذشته ناکام خواهند ماند.

فرمانده سپاه فتح تصریح کرد؛ امروز به عنوان یک سرباز در هر عرصه ای که مشغول به فعالیت هستیم ‌وظیفه ما تشویق و ترغیب مردم به حضور گسترده در انتخابات است.

سردار خرم دل ابراز امیدواری کرد دولتی انقلابی بر سرکار بیاید که بتواند با نگاه به داخل از ظرفیت های عظیم نیروی انسانی با کیفیت ، نفت و گاز و …به بهترین نحو ممکن برای توسعه و پیشرفت کشور بهره مند شود.

وی ابراز داشت ؛ جهاد اصلی امروز ما فرهنگی و سیاسی است و همچنین حضور حداکثری مردم در انتخابات.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خطاب به اساتید حاضر در این نشست ابراز داشت ؛ اساتید دانشگاه در جامعه دارای مقبولیت هستند و رسالت مهمی در بحث روشنگری انتخابات دارند.

وی گفت؛ دشمن به شدت برای مشارکت حداقلی مردم در انتخابات تلاش می کند و قشر تحصیل کرده و دانشگاهی و اساتید می توانند با بصیرت افزایی و بیان مسائل مختلف برای مردم، توطئه های دشمنان را خنثی کنند.

وی در ادامه به قدرت جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت؛ باید بدانیم که امروز در چه جایگاهی قرار داریم زیرا اگر غیر از این باشد در خط و مشی ها به خطا می رویم.

فرمانده ارشد نظامی استان افزود؛ در گذشته قدرت های زورگویی برای ما تعیین تکلیف می کردند اما امروزه پنج قدرت برتر دنیا یک طرف میز مذاکره و جمهوری اسلامی یک طرف مذاکره قرار دارد .

سردار خرم دل ابراز داشت؛ این موضوع بیانگر اقتدار و قدرت ایران اسلامی است و دشمنان دیگر نمی توانند قدرت خود را بر جمهوری اسلامی تحمیل کنند.

وی گفت؛ جریان و محور مقاومت در سوریه، یمن، عراق، افغانستان، پاکستان، لبنان و فلسطین تمامی معادلات دشمن را بر هم زده اند .

مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست ضمن تقدیر از فرماندهی سپاه فتح و شرکت کنندگان در این جلسه گفت؛ سپاه به صورت مصداقی نمی تواند در انتخابات ورود کند و له یا علیه شخصی موضع گیری داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سیروس حکمتی نیک افزود؛ این به معنای این نیست که سپاه، بسیج و بسیج اساتید به صورت منفعل عمل کنند بلکه باید در حوزه روشنگری و بصیرت افزایی و بیان مسایل برای مردم در صحنه باشند.

وی بر ضرورت مشارکت حداکثری و روحیه امید آفرینی در جامعه تاکید کرد و گفت؛ نباید اجازه داد مشکلات اقتصادی و معیشتی بر مشارکت مردم در انتخابات تاثیر منفی بگذارد.

حجت الاسلام والمسلمین حکمتی نیک گفت؛ باید از دوقطبی سازی های کاذب در کشور و دو قطبی مذاکره و جریان تحریف که می خواهد حقایق را وارونه جلوه دهند جلوگیری کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد؛ جریان انقلابی باید جریانی که به دنباله رو حکومت پهلوی هستند را به مردم معرفی کنند.

وی گفت؛ در آستانه انتخابات دنیای استکبار یک جنگ و عملیات روانی گسترده ای را علیه جمهوری اسلامی به راه انداخته است و در طول ۲۴ ساله انقلاب اسلامی نظام سلطه به ویژه آمریکا از انتخابات برای رسیدن به اهداف شوم خود استفاده کرده اند و دوست ندارند مردم در انتخابات مشارکت بالایی داشته باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حکمتی نیک افزود؛ دشمن انتخابات را وسیله ای برای براندازی نظام قرار می دهد و در انتخابات سال ۸۸ نیز تمام تلاش خود را به کار گرفت تا با ایجاد ناامنی و اغتشاش به اهدف خود برسد.

وی ابراز داشت؛ تلاش دشمنان این است که از تشکیل دولت انقلابی در کشور جلوگیری کنند به همین خاطر ترساندن مردم از دولت انقلابی را در دستور کار قرار داده و در عرصه فضای مجازی و مقیاس جهانی به تبلیغات در این زمینه می پردازد.

حجت الاسلام حکمتی نیک ابراز داشت؛ یکی از چالش های پیش رو چالش مشارکت در انتخابات است و باید حواسمان باشد که دشمن از سوء مدیریت که حاصل شده و همچنین تحریم و مشکلات اقتصادی علیه ما استفاده نکند .

وی بیان کرد؛ در نتیجه مشارکت گسترده مردم در انتخابات مقبولیت نظام بالا خواهد رفت و در عرصه جهانی می توانیم حرف برای گفتن داشته باشیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به شاخص های یک رئیس جمهور خوب از منظر امامین انقلاب اشاره کرد و گفت؛ ولایتمداری، شجاعت، مردمی بودن، فسادستیزی از جمله این شاخص هاست.

رئیس سازمان بسیج اساتید کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گزارشی از فعالیت های چندماه اخیر این سازمان ارایه کرد و به تشریح ساختار سازمان بسیج اساتید پرداخت.

دکتر امین موسایی برگزاری وبینار ها با موضوعات مختلف از جمله باید ها و نبایدهای قرنطینه و خانواده، وحدت حوزه و دانشگاه و نقد و بررسی نزاع دسته جمعی ، شرکت در رزمایش کمک های مومنانه در دوران کرونا، دعوت از اساتید جهت بررسی مشکلات استان و مطالبه گری از مسئولان در دوران کرونا را از جمله اقدامات صورت گرفته برشمرد.

وی جذب ۳۵ عضو جدید و صدور کارت برای اساتید جذب جدید و قدیمی را از دیگر اقدامات سازمان بسیج اساتید استان عنوان کرد و گفت؛ این سازمان در بحث تولید مواد ضدعفونی کننده و ماسک، جمع آوری کمک ها و ارسال به شهر زلزله زده سی سخت و ارایه خدمات تخصصی مشاوره ای به مردم سی سخت و تشکیل گروه جهادی در بسیج اساتید نیز اقدامات موثری را انجام داده است.

در پایان این نشست نیز با اهدای لوح سپاس از مسئولان کانون های مختلف بسیج اساتید استان تجلیل شد.

انتهای پیام /