جنگ نظامی از مخیله دشمن خارج شد
جنگ نظامی از مخیله دشمن خارج شد
فرمانده کل سپاه پاسداران وجود چهار هزار شهید دفاع مقدس را نماد بارز ولایت مداری مردم یزد دانست و گفت: دشمن در خواب هم به فکر جنگ با ملت ایران نیست، چرا که ایستادگی ملت را دیده و می‌داند برای غلبه بر دشمن مجهز و آماده هستیم.

سردار حسین سلامی پیش از ظهر امروز در اجلاسیه دومین کنگره ملی بزرگداشت شهدای استان یزد اظهار کرد: یزد دارالعلم و دارالفقه است و با جوانانی که همواره در آزمون‌های بزرگ سراسری رتبه‌های برتر را به خود اختصاص می‌دهند.

وی با بیان این‌که یزد سرزمین هنرهای اسلامی و معماری است که می‌توان آن را دارالفنون نیز نامید ادامه داد: یزد سرزمین معنویت و اخلاق و جوشش عاطفه‌ها است و این ۴۰۰۰ شهید کافی است که نشان دهنده روح فداکاری و وفاداری به اسلام و اهل بیت و ولایت و ایران عزیز و استقلال وطن و ملت ایران باشد.

سرلشکر سلامی با برشمردن دیگر ویژگی‌های مردم یزد و رزمندگان یزدی در جنگ هشت ساله دفاع مقدس و نشاطی که رزمندگان یزدی داشتند اضافه کرد: رزمندگان یزدی مهاجم و خط‌شکن بودند و هرگز عقب‌نشینی نداشتند و با فرماندهانی بزرگ مانند سردار شهید عاصی‌زاده، سردار شهید جعفرزاده، سردار شهید سعید قهاری، سردار شهید الله دادی و … که افتخار یزد و سپاه هستند.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه کچکترین شهید ما شهید ذوالفقاری است و کهنسال‌ترین شهید یزدی با سن ۸۰ سال گفت: این‌ها نشانه این است که یزد نورانی‌ترین نقطه عالم هستی در حضور این شهیدان است و من امروز این افتخار را دارم که بگویم اینجا حاضر شدم تا خاک کف پای پدران شهید را بر چشم کشم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

 با بیان این‌که خانه پدران شهید نقطه عروج شهدا به معراج ابدی است گفت: شهادت رسیدن به آرزو است و زیباترین شکل بندگی و عبودیت خداوند است و درود خدا بر جانبازانی که در این کنگره حضور دارند که باید با کمک همدیگر راه شهادت را بی هراس ادامه دهیم.

وی با بیان این‌که وجود شهدا باعث استحکام انقلاب شده و مانع سیتره دشمنان بر ایران اسلامی است افزود: آنگونه که می‌بینیم ایران اسلامی به رهبری آیت الله خامنه‌ای به پیشرفت و درخشش و استقلال و کمال رسیده و سرزمین آزادگی و استقلال است و برای دشمنان و متجاوزان قتلگاه و توقف گاه است.

سرلشکر سلامی با تاکید بر اینکه شهادت یک حقیقت جاری است که بر بستر زمان حرکت دارد و فرهنگ و هویت می‌سازد اضافه کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، شهدا مظاهر قدرت هستند و امروز به فضل الهی ملت ایران به دلیل داشتن فرهنگ ایثار و شهادت، سربلند و صاحب منزلت است.

وی با بیان این‌که دشمنان تمام قدرت خود را برای شکست انقلاب و این ملت بسیج کرده و جنگ نظامی را هم تجربه کردند و ناکام ماندند تصریح کرد: جنگ نظامی از مخیله دشمن خارج شد و دشمن در خواب هم به فکر جنگ با ملت ایران نیست چراکه ایستادگی ملت را دیده و می‌داند برای غلبه بر دشمن مجهز و آماده هستیم و با ترکیب ایمان و سلاح با هویتی شکست ناپذیر ایستاده ایم.

انتهای پیام/ص