تقدیر امام جمعه دیشموک از پیگیری‌ها و تلاش بخشدار دیشموک/ظلم اقتصادی در اجاره بها و گرانی‌ها
تقدیر امام جمعه دیشموک از پیگیری‌ها و تلاش بخشدار دیشموک/ظلم اقتصادی در اجاره بها و گرانی‌ها
امام جمعه دیشموک گفت: از زحمات بخشدار دیشموک در جهت تلاش برای جذب بودجه که کار ستودنی هست، تقدیر می‌شود.

به گزارش خبر دیشموک،   نماز جمعه امروز در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد  اقامه شد.

پایگاه نماز جمعه عامل تولید قدرت برای کشور است

امام جمعه یاسوج: پایگاه نماز جمعه دژ مستحکم، شکست ناپذیر و نفوذناپذیر برای نظام، انقلاب، کشور و ملت ایران است.

پایگاه نماز جمعه عامل تولید قدرت برای کشور است نماینده، ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهر با اشاره به پنجم مردادماه سالروز برگزاری نخستین آیین سیاسی، عبادی نماز جمعه کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی به امامت آیت الله طالقانی، گفت: پایگاه نماز جمعه عامل تولید قدرت و امنیت برای کشور، نظام و انقلاب است.
آیت الله سید نصیر حسینی  افزود: دشمنان از این پایگاه مهم می ترسند و به همین دلیل نیز به دنبال تضعیف آن هستند که به لطف الهی هرگز موفق نخواهند شد.
نماینده، ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج بیان کرد: ائمه جمعه سراسر کشور به مناسبت پنجم مردادماه دیداری با رهبر معظم انقلاب داشتند.
آیت الله حسینی عنوان کرد: معظم له در این دیدار مطالب ارزشمندی را در مورد اهمیت و جایگاه نماز جمعه و آثار، برکات و پیامد‌های مثبت مذهبی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی آن بیان فرمودند که می‌تواند راهگشا باشد.
وی با تسلیت آغاز ماه محرم، ابراز داشت: مهمترین اهداف و فلسفه قیام عاشورا شامل جلوگیری از نابودی دین مبین اسلام، مبارزه با طاغوت، مقابله با بدعت‌ها و انحراف‌های دینی و احیای فرایض دینی امر به معروف و نهی از منکر است.
نماینده، ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: قیام خونین و تاریخی عاشورا موجب حفظ، بقا و دوام دین مبین اسلام برای همیشه تاریخ شد.
آیت الله حسینی اظهار داشت: هیأت‌های مذهبی کهگیلویه و بویراحمد در آیین‌های عزاداری و سوگواری دهه نخست ماه محرم امسال به چند نکته مهم و اساسی شامل رعایت نظم، انضباط و شیوه نامه‌های بهداشتی، استفاده از اشعار و مطالب پرمحتوا و پرهیز از ایجاد مزاحمت برای مردم توجه کنند.
وی افزود: مردم کهگیلویه و بویراحمد در شهرها، روستا‌ها و مناطق عشایری این استان به هشدار‌ها و تذکر‌های ارائه شده از سوی ستاد مدیریت بحران و رسانه‌ها در مورد سیل توجه جدی داشته باشند تا میزان حسارت‌های جانی و مالی ناشی از آن در استان کاهش یابد.

طبق روایات هر کسی بدون عذر موجه آن را سه هفته ترک کند جز منافقین به حساب می‌آید
حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امام جمعه شهر دهدشت در خطبه‌های این هفته دهدشت به تشریح جایگاه نماز جمعه در آیات و روایات پرداخت و اظهار کرد: نماز جمعه آن قدر اهمیت دارد که طبق روایات هر کسی بدون عذر موجه آن را سه هفته ترک کند جز منافقین به حساب می‌آید.
وی با اشاره به سیاسی‌کاری عده‌ای از افراد گفت: بنده اصول‌گرا و اصلاح‌طلب را به رسمیت نمی‌شناسم، فقط انقلابی و غیرانقلابی، کسی که دلش برای انقلاب بسوزد و به مردم خدمت کند انقلابی است.
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر شرکت ائمه جمعه در کار‌های اجتماعی را از دیگر نکات رهبر معظم انقلاب عنوان و با بیان اینکه امام جمعه باید حامی مردم و جلوی مسئولان باشد گفت: طی این دوسال اخیر یکی از برنامه‌های ستاد نماز جمعه دهدشت روستاگردی و شناسایی مشکلات مردم و تلاش برای رفع آن‌ها بود، عده‌ای بی‌تقوایی کردند که این کار‌ها برای انتخابات است، از چی می‌ترسید؟ گفتیم بنای شرکت در انتخابات را نداریم؟ برای خودتان؟ اجازه دهید به امورات مردم برسیم؟
وی با توجه به این که عده‌ای امام جمعه را در عزل و نصب‌ها دخیل می‌دانند گفت: بنده در عزل و نصب‌ها دخالت نکردم و نمی‌کنم، اما هر جایی ببینم کسی مخالف نظام ایستاده حتما مقابل او خواهیم ایستاد.

********

(تقدیر امام جمعه دیشموک از پیگیری‌ها و تلاش بخشدار دیشموک)

حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند امام جمعه دیشموک در خطبه نماز جمعه این شهر ضمن دعوت خود و مردم به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: ترس از خدا مایه تقوای الهی و عاقبت به خیری انسان است.

امام جمعه دیشموک با اشاره به ظلم اقتصادی در اجاره بها و گرانی‌ها گفت: در همین شهر کوچک دیشموک اجاره بهای میلیونی برای منازل و مکان تجاری داده می‌شود که از بازاریان و کسبه خواستار عدم ظلم و کمک به همدیگر هستیم.

وی با اشاره به کمبود آب در بخش دیشموک عنوان کرد: به خاطر کمبود آب چند ماه برخی از روستاها آب ندارند و حتی در شهر دیشموک برخی از نقاط به علت مصرف بی‌رویه دیگران آب گیرشان نمی آید.

خطیب جمعه دیشموک با اشاره به هشدارهای وقوع سیلاب اضافه کرد:طبق نظر هواشناسی از امروز عصر تا فردا احتمال سیلاب وجود داشته که بایستی به هشدارها توجه شود.

وی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با ائمه جمعه سراسر کشور افزود: نمازجمعه یک فریضه استثنایی است که هیچ چیزی شبیه آن نداریم.

راوند ادامه داد: نماز جمعه محل پیوند بین مردم و خداوند است که دعای دسته جمعی و استمرار بدون توقف در هفته ، آمیختن معنویت با سیاست و روشنگری های آن سبب برجسته گی نمازجمعه می‌شود.

خطیب سیاسی عبادی جمعه دیشموک با اشاره به شبهه پراکنی دشمنان گفت: دشمنان در این میدان با شبهه افکنی به دنبال تزلزل در دل های مردم هستند.

وی افزود: کار بزرگ جمهوری اسلامی احیای دین و سیاست و حکومتی مبتنی بر دین است که نقشه دشمنان را نقش بر آب کرده است.

راوند با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص موضوع زن ادامه داد: در تمدن غربی زن و کرامت انسانی اش از بین رفته است ، که در این برهه حساس دشمنان با غول رسانه ای بی‌حجابی را ترویج می‌کنند.

وی گفت: غربی ها انواع دارو را برای بیماران ایرانی تحریم می‌کنند ولی برای حجاب زنان ایرانی دلسوزی می‌کنند، در صورتی که زن مسلمان ایرانی با حجاب شان در عرصه های مختلف ورزشی،علمی، هنری و فرهنگی موفق شده‌اند.

راوند با اشاره به اعتراض مردم عراق به تجاوز ترکیه افزود: مردم عراق خشم و نفرت خودشان را با پایین آوردن پرچم آن کشور از تجاوزگری پایین آوردند.

امام جمعه دیشموک ادامه داد: اعتراض مردم عراق نشان دهنده پایان سکوت آنان از تجاوزهای ترکیه بوده است.

خطیب سیاسی عبادی جمعه دیشموک با اشاره به هفته اول محرم به نام هفته امر به معروف و نهی از منکر گفت: امر به معروف و نهی از منکر سبب تداوم دین و قوام جامعه اسلامی بوده که در هر فضایی بایستی امر به معروف و نهی از منکر کنیم.

وی گفت: از زحمات بخشدار دیشموک در جهت تلاش برای جذب بودجه تقدیر که کاری ستودنی است.

******************************************

تاکید امام جمعه شهر لیکک برحفظ حجاب و برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های ماه محرم در این شهرستان
امام جمعه شهر لیکک در جمع نماز گزاران این شهر با اشاره به دیدار ائمه جمعه سراسر کشور با رهبر انقلاب گفت: هبر معظم انقلاب در دیدار ائمه‌جمعه سراسر کشور، نماز جمعه را در سلسله قدرت نرم نظام اسلامی، حلقه‌ای بسیار مهم و فریضه‌ای استثنایی خواندند و تأکید کردند: امام‌جمعه سخنگوی انقلاب اسلامی است و یکی از وظایف اساسی او بازتولید مفاهیم معرفتی و مبانی انقلابی و پاسخگویی به شبهات با زبان روز و تبیین مستدل آن‌ها و رفتار پدرانه با همه است.
حجت الاسلام سید محمد یوسف افروغی با اشاره به فرا رسید ماه محرم و ایام عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین ع بربرگزاری هر چه بهتر ویژه برنامه‌ها و مراسمات این روز‌ها در نقاط مختلف شهرستان تاکید کرد.
وی همچنین با اشاره به برخی از آسیب‌ها در زمینه حجاب، به استفاده ابزاری غرب از زنان اشاره کرد و گفت: باید تمام زمینه‌ها را برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف فراهم کرد.

شرایط را برای برگزاری مراسم های محرم در باشت را مهیا کنیم

امام جمعه باشت در خطبه های نماز این شهر با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری ائمه جمعه کشورگفت:  در این دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که نماز جمعه یک پایگاه و قرار گاه طرح مسائل مهم در جامعه است و فلسفه و رسالت آن دفاع از حق مردم است.
حجت الاسلام گنجه ای افزود:امشب اول محرم است و وظیفه ماست که شرایط را برای برگزاری مراسم های محرم مهیا کنیم همچنین یک هیئت هم در سالن شهیدرجایی باشت مخصوص کودکان است که فرزندان دراین مراسم شر کت کنند.
امام جمعه باشت گفت: مراسم شیرخوارگان حسینی همزمان باسراسر کشور ودیگر نقاط جهان در اولین جمعه ماه محرم در مصلی امام خمینی (ره )باشت برگزار می شود.
وی اضافه کرد: بالاخره بعد از مدت‌ها شهردار باشت انتخاب و شهرداری تعیین تکلیف شد وتوصیه‌ای هم به شهردار باشت داریم برنامه ریزی های لازم را برای توسعه و خدمات رسانی به مردم را در دستور کار قرار دهد همچنین مصوبات فرهنگی اجرا شود .

عاشورا در اندیشه اسلام نه تنهایک فرهنگ، بلکه یک مکتب پایدار است
حجت‌الاسلام سید هدایت محمودی اصل در خطبه سیاسی محورخطبه دوم را پیوند عاشورای حسینی و انتظار اختصاص داد و عاشورا رادر اندیشه اسلام نه تنها یک فرهنگ بلکه یک مکتب پایدار عنوان کردو گفت:فرهنگ و مکتبی که مفاهیمی مثل ایثار، شجاعت، ایمان، عمل به تکلیف حماسه سید الشهدا و یاران باوفایش در اوج ماندگار پا برجا مانده است.
امام جمعه شهر لنده امام جمعه لنده به شروع ماه محرم ماه خون و شمشیر اشاره کرد و افزود:دهه محرم و سایر ایام سال فرصتی برای تمرین مسئولیت پذیری و معرفت افزایی است و مراسمات محرم و صفر زنده‌تر و پویا‌تر از گذشته برگزار خواهد شد.
امام جمعه لنده به بارندگی‌های سیل آسای اخیر کشور اشاره کردو گفت: متاسفانه علیرغم هشدار‌های ستاد مدیریت بحران، ولی در بعضی از نقاط کشور مثل تهران، یزد و شیراز حوادث خیلی تلخ و سخت را شاهد بودیم.

والدین بر فرزندان خود در زمان استفاده از فضای مجازی نظارت داشته باشند

حجت الاسلام زارعی پور امام جمعه سرفاریاب با بیان اینکه استفاده درست و منطقی والدین از فضای مجازی بهترین الگو و تأثیرگذاری را بر روی فرزندان خواهد داشت گفت: در استفاده از فضای مجازی، والدین باید نسبت به سه مورد مهم مخاطب، محتوی و مزاحمت‌های احتمالی فرزندان خود دقت و نظارت داشته باشند تا باعث انحراف و دیگر عواقب خطرناک برای آن‌ها نشود.
وی در ادامه با اشاره به آغاز ماه محرم و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، آن حضرت را شریک و همراه قرآن خواند و اظهار امیدواری کرد که همه بتوانند با درک و معرفت صحیح از قیام امام حسین علیه السلام و رعایت همه شئونات از برکات و فضائل عزاداری ماه محرم بهره‌مند شوند.
خطیب نماز جمعه سرفاریاب همچنین به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و با بیان اینکه یکی از مهمترین دلایل قیام امام حسین علیه السلام عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر بوده گفت: همه افراد جامعه نسبت به انجام این فریضه الهی وظیفه دارند تا از شیوع گناه و هرزه در سطح جامعه جلوگیری شود.
وی همچنین روز صدا و سیما و روز جهانی شیر مادر را گرامی داشتند و با اشاره به مردم داری، مسئولیت پذیری و ثابت قدم بودن بر باور‌ها و اعتقادات به عنوان صفات بارز شیخ فضل اللّه نوری، سالروز شهادت این عالم بزرگ را نیز گرامی داشت.
خطر وقوع سیل و ضرورت رعایت موارد ایمنی در این خصوص از طرف عموم مردم و آمادگی و پای کار بودن همه دستگاه‌های مربوطه و مسئولین برای کاهش و رفع خطرات و خسارت‌های احتمالی پایان بخش سخنان امام جمعه سرفاریاب در خطبه دوم بود.

مداحان در آیین‌های سوگواری حسینی خالصانه عزاداری کنند

حجت الاسلام سید نوراله افشار خطیب جمعه چرام در خطبه‌های این هفته چرام گفت: رطبق آماری که نقل شده است آمریکا که نماد سبک زندگی غربی است در جمع ۱۰کشور ناامن برای زنان و ۲۰کشور خطرناک برای زنان قرار دارد.
افشار اظهار داشت: غرب که همواره به بهانه دفاع و حمایت از حقوق زنان در حال اشاعه فحشا و ولنگاری خانواده بوده و خود موجب بیشترین احساس ناامنی در بین زنان در جامعه گردیده است.
وی افزود: غرب بخاطر خیانت به زن و دور نگه داشتن زن از کمالات اخلاقی باید پاسخگو باشد. ولنگاری اخلاقی و سوق دادن زنان به این سمت، کار غرب برای دور نگه داشتن جامعه، از اخلاق و معنویت است.
افشار اظهار داشت: هر جامعه‌ای که به رستگاری رسید که زنان پاکدامن داشته است. زن نیمی از جامعه نیست بلکه تمام جامعه است، چون تربیت دهند و پرورش دهنده مردان نیز هستند. بهمین خاطر غرب بجهت تسلط بر منابع دنیا بدنبال ترویج فساد وفحشا در بین جوامع است.

امام جمعه شهر سی سخت در خطبه های نماز این شهر گفت: عزاداری‌ها باید ایمان و معرف مردم را در باره قیام اباعبدالله حسین (ع) و یاران باوفایش آنگونه که بوده ارتقا دهد.
حجت الاسلام مصباح نژاد افزود: مداحان در آیین‌های سوگواری حسینی خالصانه عزاداری کنند و باید همه ما‌ و مبلغانی که در شهر‌ها مستقر می شوند سعی کنند که مراسم های محرم و صفر را به بهترین نحو برگزار کنند.
وی اظهار کرد: به فرموده رهبری، سخنرانی‌ها باید بگونه‌ای باشد که مردم را با اهل بیت علاقه‌مند کند و این علاقه و محبت را استحکام ببخشد.
مصباح نژاد در خصوص هشدار‌های صادره در خصوص سیل و بارندگی اخیر گفت: این هشدار‌ها بسیار موثر بوده اند و تا کنون شاهد حوادث یا حادثه جانی و ناگوار در استان نبوده ایم.

ضرورت توجه به حجاب در جامعه

خطیب موقت پاتاوه ارائه مسائل معنوی و عرفانی و تبیین آرمان‌ها ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی را از عرصه‌های جهاد تبیین معرفی و تأکید کرد: اگر دست دشمن را در میدان تحریف حقایق باز بگذاریم جریان باطل و تزویر خودش را بر ما حاکم خواهد کرد. حجت الاسلام بابایی ضمن هشدار به خانواده‌ها جهت حفظ حجاب و عفاف بیان کرد: در دین اسلام بی حجابی و بدحجابی حرام است و والدین باید مراقب باشند تا خانواده‌ها در دام بی حجابی و بدحجابی گرفتار نشوند.

*********************

دشمنان به دنبال نا امید کردن جوانان ما از رسیدن به اهداف انقلاب هستند

امام جمعه گچساران گفت: دشمنان تلاش دارند جوانان ما را از رسیدن به اهداف انقلاب نا امید کنند.

 حجت الاسلام سید امین الله حجازی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت های این هفته اظهار کرد: ماه غم انگیز محرم که ماه حزن اهل بیت علیهم السلام است از راه رسیده است و به همه مومنین و مومنات این ایام را تسلیت و تعزیت عرض می کنم،بحث ضرورت جامعه به امام بسیار حائز اهمیت بوده و اهل عقل می گویند وجود یک حاکم برای جامعه ضروری است.

وی بیان کرد: کسی بایدبه عنوان حاکم جامعه را مدیریت کند تا هرج و مرج هم به وجود نیاید.

امام جمعه گچساران ادامه داد:وقتی جامعه ای بخواهد امنیت و آرامش داشته باشد نیازمند یک حاکم الهی بوده و این نیاز هم دائمی خواهد بود و همیشه انسان به داشتن چنین امنیتی محتاج است.

وی افزود: مدیریت جامعه بشری را هر کسی هم قادر نیست اداره کند و یک انسان کامل( معصوم )لازم دارد تا جامعه را از ذلت ، فقر و تباهی نجات دهد و به سوی رستگاری نیز هدایت کند.

حجت الاسلام حجازی تصریح کرد: مناسبت های این هفته فردا مصادف با آغاز ماه غم انگیز محرم و ایام شهادت جانسوز حضرت اباعبدالله الحسین و یاران با وفایش خواهد بود، با توجه به اینکه پنجم مردادماه سالگرد تشکیل نماز جمعه به دستور حضرت امام راحل بود و اولین نماز جمعه در انقلاب را مرحوم آیت الله طالقانی در تهران اقامه کردند و به این مناسبت نیز به همراه ائمه جمعه سایر نقاط کشورمان توفیق شرفیابی محضر مقام معظم رهبری را داشتیم.

خطیب جمعه گچساران گفت:رهبر انقلاب در این آیین فرمودند که نماز جمعه یک جایگاه استثنایی است و در بین سایر امور فرهنگی و مذهبی جایگاه نماز جمعه خاص است و هم توصیه به ائمه جمعه داشتند که تلاش کنید تا جایی که می توانید با همه جوانان ارتباط برقرار کنید هرچند دشمنان تلاش دارند جوانان ما را از رسیدن به اهداف انقلاب ناامید کنند.

 وی افزود: قرارگاه نماز جمعه یک قرارگاه فرهنگی است که همه باید این قرارگاه را حمایت و تقویت کنند، چرا که امام جمعه حلقه اتصال بین مردم و مسئولین است نکته دیگری که رهبر انقلاب فرمودند اینکه امام جمعه سخنگوی انقلاب است یعنی اینکه امام جمعه دقت کنند که برخلاق حقایق سخنی نگوید و دیگر اینکه مسئولین هم به جایگاه نماز جمعه نیز توجه لازم را داشته باشند.

امام جمعه گچساران ادامه داد:به مسئولین دولت فعلی عرض کنم که آنچه که برای ما مهم است قرآن و عترت و در امور سیاسی نیز مشی ولایت حائز اهمیت است، بنابراین به مسئولین محترم فعلی هم تذکر می دهم از باب عید غدیر که در شهر ما رضایت بخش نبود و ما نگرانیم و انشاءالهت این موضوعات دیگر تکرار نشود.

حجت الاسلام حجازی تصریح کرد:رهبر انقلاب فرمودند که دشمن از دست زن ایرانی عصبانی است چرا که زن ایرانی؛ غیرتمند ،هوشیار ،محجبه و دشمن شناس است و دشمن تبلیغات فتنه انگیزی بسیاری می کند تا جایگاه رفیع زن ایرانی در جامعه را تحقیر کند.

خطیب جمعه گچساران گفت:منطقه غرب آسیا اخیر شاید برگزاری دو نشست بود یک نشست اینکه رئیس جمهور آمریکا سفری به سرزمین های اشغالی داشت که جلسه ای هم با برخی سران عربی نادان در جده برگزار کرد به امیدی که جریان فلسطین را جهان به فراموشی بسپارد که مایوس و ناامید هم برگشت.

وی افزود:نشست دیگری در ایران اسلامی برگزار شد و رئیبس جمهور روسیه و ترکیه محضر مقام معظم رهبری می رسند و حضرت آقا نیز راه اقتدار را نشان می دهند و هم بحث سوریه را مطرح کردند و هم راه استقلال کشورها را، که این هدایت های رهبر انقلاب بسیار پربار و نتیجه بخش بود .

امام جمعه گچساران ادامه داد: امروز جهان محتاج جمهوری اسلامی است و ما در جهان، قدرت تصمیم گیری کلان داریم و غرب مجبور است که به تصمیم منطقی ما بهاء دهد و این یاوه گویی ها و تبلیغات دشمن چندان اثری در اقتدار ایران اسلامی ندارد و به قول رئیس جمهور محترم کارهای بزرگی در کشور رخ خواهد داد من جمله در بحث معاملات تجاری ایران و روسیه و ترکیه که آینده درخشانی را در پی خواهد داشت.

حجت الاسلام حجازی تصریح کرد:جمهوری اسلامی در مواردی هوشمندانه تحریم را دور زد که عملا تحریم در حال بی اثر شدن است،بنابراین رئیس جمهور محترم هم بیان کردند که جراحی اقتصادی یعنی اینکه مجبور نباشیم در برجام از عزت و اقتدار مملکت دست برداریم و قرص و محکم در مقابل دشمن خواهیم ایستاد .

خطیب جمعه گچساران درادامه گفت: ادارات استان باید عفاف و حجاب را رعایت کنند چرا که اگر ادارات رعایت کردند بقیه هم رعایت می کنند و این قانون است و نیز دستوری است که جناب رئیس جمهور در جمع ائمه جمعه سراسر کشور رسما اعلام کردند.

وی افزود:رهبر انقلاب بارها فرمودند از تبلیغات فتنه انگیزان غافل نشوید،و پیامبر اکرم (ص) نیزفرمودند که برخی افرادخیلی بلد هستند که حرف بزند، اما عمل لازم است. پس بنابراین از لفاظی ها بترسید و در مقابلشان هم حواس جمع باشید.

امام جمعه گچساران ادامه داد:اول محرم دهه امر به معروف و نهی از منکر است و بد است جمعی عزاداری کنند و در کناری هم برخی ها بدحجاب حضور داشته خیلی بد بوده که در جامعه اسلامی ربا و اختلاس پیدا شود و خیلی بد است که به امور مردم بی توجهی شود.

حجت الاسلام حجازی تصریح کرد:مسئولین در خصوص بارندگی ها هشدار داده اند که لازم است مردم نیز توجه لازم را به این وقایع داشته و نکات را رعایت کنند.

انتهای پیام/

  • نویسنده : حیات لایقی