تسهیلات جوابگوی ساخت خانه نیست
تسهیلات جوابگوی ساخت خانه نیست
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: تسهیلات جوابگوی ساخت خانه در شهر زلزله‌زده سی‌سخت نیست.

آیت‌الله سید نصیر حسینی در دیدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تسلیت ایام حزن انگیز محرم و با قدردانی از تلاش‌های مدیریت ارشد استانی که با شتاب و تلاش مضاعف در استان فعالیت می‌کند اظهار کرد: خوشبختانه استاندار تلاش جدی دارند و با همان انگیزه‌های قبلی خدمت را ادامه می‌دهند و مردم هم قدر تلاش‌های خادمان خود را خواهند دانست.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در استان ظرفیت‌های خوبی وجود دارد و زیرساخت‌های خوبی نیز آماده شده و یقین داریم در این دولت کارهای خوبی انجام خواهد شد.

وی گفت: امیدواریم در دولت فعلی پروژه‌های نیمه تمام تکمیل شود اگر چنین کاری صورت گیرد استان توسعه خواهد یافت.

حسینی با قدردانی از تلاش‌های استاندار گفت: در این زمینه تلاش‌های شما ارزشمند بوده است البته شرایط سخت را نیز درک می‌کنیم.

وی افزود: کرونا اکنون در کشور و استان مشکلات زیادی ایجاد کرده مخصوصاً در این چند ماه که همه ظرفیت‌های استان صرف مقابله با کرونا شده است.

حسینی در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: از طرف دیگر زلزله شهرستان دنا ویرانی‌های زیادی به وجود آورد و بحرانی برای استان ما ایجاد کرد و شرایط سختی را داشتیم که از خدمات و اقدامات استاندار و مجموعه مسئولان در راه کمک به زلزله‌زدگان در بازسازی سی‌سخت و شهرستان دنا قدردانی می‌کنیم.

وی گفت: در مجموع تلاش های خوبی در استان شده امیدواریم در خصوص بازسازی سی‌سخت به سرما برنخوریم در غیر این صورت مشکلات زیادی در فصل سرما خواهیم داشت.

وی خطاب به استاندار در خصوص گرانی‌ها و اثر آن در ساخت و ساز شهرستان دنا و شهر سی‌سخت از کلانتری خواست تا تورم ملاحظه شود چرا که قبلاً هر متر مربع ساختمان با سه و نیم میلیون تومان ساخته می‌شد و اکنون با ۵ میلیون تومان هم نمی‌توان ساخت و ساز کرد که دولت جدید باید راهکاری برای این مشکل بیاندیشد.

حسینی در ادامه از مردم استان و همچنین هیئت‌های مذهبی خواست تا در مراسمات محرم رعایت پروتکل های بهداشتی را داشته باشند چرا که امام حسین برای دفاع از جان مردم وارد صحنه شد.

وی خاطرنشان کرد: نباید کارهای آسیب‌زا انجام دهیم و جان مردم را به خطر بیندازیم قبل از هر چیز باید در عزاداری‌ها سلامت مردم تهدید نشود و اگر جایی تخلفی صورت گرفت و در فضای بسته مراسمی شکل بگیرد مسئولان ورود پیدا کنند و اجازه تخلف را ندهند چرا که برنامه این است تا عزاداری محرم در محیط‌های سربسته برگزار نشود.

نماینده ولی‌فقیه با بیان اینکه موج کنونی کرونا با موج‌های قبلی تفاوت زیادی دارد و این بار جان مردم بیشتر مورد تهدید قرار گرفته یادآور شد: باید از اقدامات ستاد کرونای استان قدردانی کنیم که زحمات زیادی را متقبل شدند همچنین باید به شدت و با جدیت طرح شهید سلیمانی دنبال شود که تلاش‌های همیشگی سپاه و بسیج برای حفاظت از جان مردم در طرح شهید سلیمانی قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام/