تخریبگران موردی ضعف از آیت‌الله رئیسی نیافته‌‌اند/استقبال خوزستانی‌ها پایانی بر یاوه‌گویی‌ها
تخریبگران موردی ضعف از آیت‌الله رئیسی نیافته‌‌اند/استقبال خوزستانی‌ها پایانی بر یاوه‌گویی‌ها
نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس گفت: تخریبگران موردی ضعف از آیت‌الله رئیسی نیافته‌‌اند.

حجت‌الاسلام سیدمحمد موحد در مراسم افتتاح ستاد مردمی موتلفه آیت‌الله رئیسی در گچساران اظهار کرد: بسیار خرسندم که این‌ جمع تشکیل شده در همه دوران ۴۰ و اندی ساله انقلاب مردم با این تجمع به دنیا می‌فهمانند همان‌ مردمی هستند که پای آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و آرمان‌های امام و شهدا را بر اساس رهنمودهای رهبر دفاع و حمایت خواهند کرد.

وی گفت: حزب موتلفه قبل از انقلاب کارنامه درخشان داشته و حزبی بوده که با افتخار برای نهضت جان داده و توانستند در خفقان شدید در دوران طاغوت برای انقلاب مبارزه کنند و بعد از انقلاب نیز در کنار امام راحل و رهبر ایستاده‌اند.

نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس گفت: حزب موتلفه برای یکی از فرزندان نظام اقدام به برگزاری جلسه و‌حمایت کرده است و مانند دوران قبل از انقلاب از فرزندان انقلاب حمایت می‌کند.

وی افزود: امام راحل از روز اول برای برپایی نظام اقدام به گرفتن رای مردم کرد
و این این اقدام حرکتی را به دنیا نشان داد که سابقه نداشت و ۹۸ و اندی درصد از مردم به نظام و خواسته امام آری گفتند.

موحد خاطرنشان کرد: دنیا فکر نمی‌کرد یک روحانی از حوزه علمیه با یک عبا و نعلین تمام دنیا را در نورد و تمام مسیر را طی کند و تمام دنیا را متحیر کند.

وی گفت: در هر سال یک نظر خواهی را برای تحقق جمهوریت در نظام‌جمهوری اسلامی شاهدیم و در حال حاضر انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری و انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان را در سال دیگر داریم.

وی گفت: تمام هنر دشمن در این است که انتخابات را بی رنگ یا کم رنگ کند وقتی می‌بینیم مقام معظم رهبری می گویند اگر کسی حتی مخالف رهبری من است پای صندوق رای بیاید و رای دهد برای همین است و تمام رسانه های معاند انقلاب اسلامی سعی دارند این مطلب را کم رنگ کنند تا بگویند جمهوریت و آرای مردم آن گونه که باید وجود ندارد.

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس گفت: مردم با همه کاستی ها و نگرانی ها و مسائلی که ما هم در بسیاری از آن با شما هم فکر هستیم بدانند یک تکلیف داریم و باید قهر با صندوق و رای دادن را کنار بگذاریم و دشمنان را بار دیگر با حضور در پای صندوق های رای ناامید کنیم.

وی گفت: در فضای مجازی گفتند که بنده برای برخی از افراد که رد صلاحیت شدند ورود پیدا کردم بله درست است باید تلاش کنیم تا یک رای بیشتر به صندوق اضافه شود و البته برای آنان که رد صلاحیت شدند حتما مسئولین دلسوز نظام تصمیم خود را با بررسی دقیق می‌گیرند لذا باید باید زمینه حضور حداکثری که رهبری خواهان آن است فراهم شود و بار دیگر دشمن را نا امید کنیم.

این نماینده مجلس یادآور شد: باید به دشمنان نظام بگوییم، مردم ما همان ها  هستند که از آرمان های نظام در تمام صحنه ها با تمام قدرت دفاع کردند و همچنان هم دفاع خواهند کرد مروم ما سردار سلیمانی شاگرد و‌ مرید واقعی رهبر عزیز را هیچ گاه فراموش نخواهند کرد.

وی گفت: درخواست سردار دلها از ما این است که دو قطبی کردن جامعه را کنار گذاشته و نگذاریم دوقطبی کاذب به وجود بیاید اول از همه صف‌ها را در پای صندوق رای کامل کرده، تکلیف مهمی که بعد از رفتن به پای به صندوق رای برعهده ما بوده این است که سعی کنید در انتخاب فرد اصلح و نوشتن دقت کنید.

وی با انتقاد از ولنگاری در فضای مجازی و تخریب‌ها ‌گفت: در فضای مجازی ولنگار به راحتی به کار و زندگی هر کسی که می خواهند تجاوز می‌کنند در این‌ میان
خیلی ها در زندگی آقای رئیسی کنکاش کردند تا شاید موردی را پیدا کرده و بر روی آن دست بگذارند که چیزی پیدا نکردند.

موحد ادامه داد: به گونه‌ای که سید بزرگواری هم در مدیریت آستان قدس و هم در قوه قضاییه در فساد و ظلم ستیزی و‌ حمایت از توسعه و مبارزه با موانع تولید بر مشکلات فائق آمده و مسیری را که محرومین و‌ مردم به دنبال آن بوده رقم زده و در بین‌ مردم بارقه‌ای از امید ایجاد شده است به طوری که در خوزستان با گرمای شدید چنان با شکوه از حضور وی استقبال شد که حضور مردم مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان بود.

وی افزود: قطعا این‌مردم همان مردم همیشگی هستند گلایه خود را دارند اما دفاع از انقلاب را نیز انجام می دهند، و حمله به دشمنان را فراموش نکرده و یاد شهدا را فراموش نمی‌کنند و شهدا را گرامی می‌دارند.

نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس گفت: کسی که زندگیش برای مردم شفاف است و مدیری لایق و توانمند است و در این مسیر نیز محکم قدم‌گذاشته، کسی که به دنبال کم کردن فاصله غنی و فقیر بوده و به دنبال  این است که از مسیر رانت‌ها جلوگیری کند مورد حمایت مردم است.

انتهای پیام/