بسیج در همه عرصه‌ها برای رفع مشکلات مردم پیشقدم است
بسیج در همه عرصه‌ها برای رفع مشکلات مردم پیشقدم است
امام جمعه دیشموک گفت: راه مقابله با آسیب‌های اجتماعی تلاش و کار جهادی و شبانه‌روزی بسیج است که خوشبختانه بسیج در همه عرصه‌ها برای رفع مشکلات مردم پیشقدم است.

نشست بصیرتی بسیجیان حوزه‌های مقاومت بسیج دیشموک با امام جمعه این شهر در مصلی نماز جمعه برگزار شد.

کریم انصاری در این نشست با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ نفر از بسیجیان به مناسبت هفته بسیج با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با امام جمعه دیدار کردند عنوان کرد: این دیدار با هدف ایجاد فضای تعامل بین بسیجیان و امام جمعه بود و این نشست یک نشست بصیرتی سیاسی است.

وی عنوان کرد: این نشست که با حضور بسیجیان خواهر و برادر حوزه‌های امام محمدتقی(ع) دیشموک و دانش‌اموزان خواهران بسیج  برگزار شد در این دیدار ارشادات و راهنماییهای امام جمعه در پیشبرد اهداف بسیج بسیار کارآمد خواهد بود.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند گفت: بسیج یک شجره طیبه است و بسیج متشکل از مخلصانی است که در راه اعتلای دین و قرآن تلاش می‌کنند.

راوند متذکر شد: راه مقابله با آسیب‌های اجتماعی تلاش و کار جهادی و شبانه‌روزی  بسیج است که خوشبختانه بسیج پیشقدم این طرح در این عرصه‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: امروزه در اقصی نقاط دنیا عشق و ارادت آزادگان به فرماندهان مقاومت همچون  حاج قاسم سلیمانی بیشتر شده که این مهم مرهون تفکر بسیجی است.

انتهای بسیج