برگزاری کنگره سرداران و ۲۳ هزار شهید استان خوزستان در سال ۱۴۰۱
برگزاری کنگره سرداران و ۲۳ هزار شهید استان خوزستان در سال ۱۴۰۱
استاندار خوزستان گفت: طبیعتا بزرگداشت یاد و راه شهدا یک وظیفه ملی است و استان خوزستان دین بزرگی بر گردن کشور دارد.

حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان در حاشیه برگزاری جلسه کنگره سرداران و ۲۳ هزار شهید استان خوزستان در سال ۱۴۰۱ اظهار کرد: خوزستان استان مقاومت و دروازه ورود تشیع می‌باشد و زیرساخت‌های فرهنگی موجود است.

 یاد و راه شهدا یک وظیفه ملی است

صادق خلیلیان، استاندار خوزستان نیز در رابطه با این کنگره عنوان کرد: طبیعتا بزرگداشت یاد و راه شهدا یک وظیفه ملی است و استان خوزستان دین بزرگی بر گردن کشور دارد.

وی افزود: ما باید علاوه بر زنده نگه داشتن یاد شهدا، آن‌ها را به عنوان یک الگوی عملی در زمینه اداره کشور داشته باشیم.

استاندار خوزستان بیان کرد: انتقال فرهنگ شهادت و آنچه به عنوان اصول انقلاب اسلامی می‌شناسیم به نسل بعدی آن هم به عنوان مدیران آینده کشور، یک وظیفه است.

وی افزود: آنچه در استان خوزستان به عنوان وظیفه دینی، شرعی و ملی به آن نظر داریم این است که همه دستگاه‌ها پای کار باشند تا انشالله این اهداف و کنگره به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

برگزاری کنگره شهدای خوزستان در سال ۱۴۰۱

سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان نیز ضمن اشاره به بررسی سه موضوع فرهنگی استان در این جلسه، عنوان کرد: برای مدیریت یادمان شهدای هویزه تصمیمات خوبی گرفته شد که انشالله شاهد تشدید اقدامات فرهنگی در یادمان‌ها باشیم.

وی افزود: همچنین با توجه به تعداد شهدای استان و نقش‌آفرینی خوزستان در دفاع مقدس بنا است که انشالله در سال آینده‌ کنگره‌ایی برای شهدای کل استان برگزار شود که تصمیمات خوبی نیز در این راستا اتخاذ شد.

انتهای پیام/