برنامه های روز خبرنگار از سوی بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد
برنامه های روز خبرنگار از سوی بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد
مسئول سازمان بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد، برنامه های این سازمان برای بزرگداشت روز خبرنگار را اعلام کرد.

،‌سروان پاسدار فخرالدین رضایی ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران در یاسوج ضمن گرامیداشت ۱۷ مرداد که به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده گفت: ۱۷ مرداد یادآور سالروز شهادت شهید محمود صارمی و تمامی مجاهدانی است که در عرصه رسانه، قلم و اندیشه، جان شیرین خود را برای برافروختن چراغ آگاهی و اطلاع رسانی فدا کردند.

وی افزود: خبرنگاران و فعالان رسانه ای، به راستی نماد راستین تعهد، آگاهی بخشی و مطالبه گری هستند و برای عینیت بخشی به “نون والقلم مایسطرون” شبانه روز در حال تلاش و خدمت اند که باید قدردان این افسران جنگ نرم باشیم.

رضایی افزود: هر چند امسال نیز به دلیل شیوع گسترده بیماری کرونا نحوه برگزاری مراسمات بزرگداشت روز خبرنگار دارای محدودیت است اما بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برنامه های مختلفی را در طول این هفته اجرا خواهد کرد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد  گفت: غبارویی مزار مطهر شهید رسانه استان شهید عبدیانی و شهدای گمنام، دیدار تعدادی از خبرنگاران استان با نماینده ولی فقیه در استان، برگزاری مسابقه خاطره نویسی اصحاب رسانه، بروز رسانی چند تابلوی تبلیغاتی با موضوع روز خبرنگار با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، بازدید از دفتر دو رسانه در مرکز استان، انجام ویزیت پزشک و آزمایشات پزشکی رایگان در درمانگاه امام جعفرصادق(ع) سپاه فتح، برگزاری نشست تجلیل از خبرنگاران  و برگزاری مسابقه تیراندازی از مهم ترین اقدامات بسیج رسانه برای بزرگداشت روز خبرنگار خواهد بود.
وی ادامه داد: با توجه این که معمولا در این هفته برنامه های مختلفی برای تجلیل از خبرنگاران برگزار می شود، مسابقه تیراندازی و میدان تیر خبرنگاران مرکز استان برای هفته ی آتی درنظر گرفته شده است.

رضایی در پایان با بیان این که این برنامه ها با همکاری روابط عمومی سپاه فتح، کانون بسیج رسانه شهر یاسوج و تیپ ۴۸ فتح اجرا می شود، گفت: نشست تجلیل از خبرنگاران بسیجی مرکز استان نیز بر اساس مجوز و دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونای استان خواهد بود و ممکن است به دلیل شیوع گسترده کرونا به هفته های آتی موکول شود.

انتهای پیام/