برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت خواهیم داشت
برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت خواهیم داشت
فرمانده نیروی انتظامی گفت: با کسانی که مخل نظم و امنیت هستند برخورد قاطع خواهیم داشت شاخص‌های امنیتی در استان خوب هستند و سعی می‌کنیم ان‌شاءالله با تجهیزات و امکانات و افزایش نیروی انسانی بتوانیم خدمات را در استان اضافه کنیم

سردار حسین اشتری امروز در سفر خود به استان خوزستان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هدف از این بازدید نظارت و بازرسی از اقدامات همکاران است، اظهار داشت: بحمدالله مجموعه فرماندهی انتظامی خوزستان در سطح استان و شهرستان‌ها اقدامات خوبی در راستای امنیت پایدار داشته و با اقتدار، برنامه‌ریزی و هوشمندی با جرایم برخورد کرده‌اند.

فرمانده ناجا با بیان اینکه امروز همکاران ما با اشراف کامل اطلاعاتی و مسلط بر موضوعات امنیتی داخلی هستند، عنوان داشت: با برنامه‌ریزی خوبی که همکاران ما انجام دادند و همکاری بین مسئولان و نیروی انتظامی، مردم و سران عشایر رضایت‌مندی خوبی دارند البته تا رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله داریم و باید فاصله ها را کم و خدمت رسانی را بیشتر کنیم.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه با کسانی که مخل نظم و امنیت هستند برخورد قاطع خواهیم داشت، اضافه کرد: شاخص‌های امنیتی در استان خوب هستند و سعی می‌کنیم ان‌شاءالله با تجهیزات و امکانات و افزایش نیروی انسانی بتوانیم خدمات را در استان اضافه کنیم.

سردار اشتری تصریح کرد: وضعیت مرزهای خشکی و دریایی استان خوزستان خوب است و بحمدالله همکاران ما در مرزبانی و دریابانی اقدامات خوبی را انجام داده‌اند.

فرمانده ناجا عنوان داشت: کارکنان نیروی انتظامی با روحیه جهادی، انقلابی و مردمی در حال خدمت هستند و امیدواریم بتوانیم خدمتگزار خوبی برای این مردم عزیز و شریف میهن اسلامی، استان خوزستان و شهرستان آبادان و خرمشهر باشیم.

سردار اشتری در خصوص منع تردد های شبانه و محدودیت های کرونا با تاکید بر اینکه هر تصمیمی که در ستاد ملی مقابله با کرونا گرفته شود مجری قانون هستیم، اظهار داشت: مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا بوده و تا زمانی که مصوب است ما بر اساس قانون باید آن را اجرا کنیم.

فرمانده ناجا در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص دوربین‌های مداربسته سطح شهرها بیان داشت: دوربین‌های سطح شهرها توسط شهرداری‌ها و در راه ها توسط وزارت راه نصب می‌شوند و مسئولیت کیفیت دوربین ها نیز با این ۲ دستگاه است البته ما بهره برداری خواهیم کرد و وضعیت مان نسبتاً خوب است ولی به مجلس شورای اسلامی، شهرداری‌ها و وزارت راه اعلام کردیم که باید این ظرفیت افزایش یابد.

انتهای پیام/ر