باز پس گیری ۱۷۰۰ متر مربع زمین دولتی/ با پدیده زمین خواری و تصرف اراضی برخورد قانونی صورت می‌گیرد
باز پس گیری ۱۷۰۰ متر مربع زمین دولتی/ با پدیده زمین خواری و تصرف اراضی برخورد قانونی صورت می‌گیرد
رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون یکهزار و ۷۰۰ متر مربع از زمین های دولتی این شهرستان به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال از دست سودجویان خارج شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛عابدی اظهار کرد: با پدیده زمین خواری و تصرف اراضی از طرف اشخاص سودجو به صورت قانونی برخورد می شود.

 

وی بیان کرد: از ابتدای سالجاری تا کنون یکهزار و ۷۰۰ متر مربع از زمین های دولتی این شهرستان که اغلب تجاری بودند از دست سودجویان خارج شده است.

 

رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران تصریح کرد: ارزش این میران اراضی رفع تصرف شده در شهرستان ۱۰۰ میلیارد ریال بوده است.

 

عابدی عنوان کرد: این میزان زمین با مشارکت نیروهای یگان حفاظت راه و شهرسازی استان و گچساران رفع تصرف شده است.

 

وی گفت: سودجویان در زمین های واقع در مناطق سه راهی جاده پازنان، شهرک مکانیک ها و محوطه تجاری مسکن مهر با فنس کشی، کاشت نهال یا احداث دیوار و فنداسیون اقدام به تصرف کرده بودند.

 

رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران با اشاره به یکی از موارد رفع تصرف امسال خاطرنشان کرد: درچند روز اخیر ۶۰۰ متر مربع زمین متصرفی در جاده پازنان دریای ۱۳ به ارزش ۶۰ میلیارد ریال بازپس گرفته شده است.

 

عابدی بیان کرد: جا دارد از همکاری و زحمات دستگاه قضا، فرمانده انتظامی گچساران و شهردار دوگنبدان که ما را در رفع تصرف ها یاری کردند، تقدیر و تشکر کرد.

 

وی افزود: شهروندان در معاملات خود شرط احتیاط را رعایت کرده و پس از اخذ استعلامات لازم از اداره راه و شهرسازی ، نسبت به خرید ملک اقدام کنند.

 

رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران ادامه داد: مردم هرگونه گزارش زمین‌خواری را با شماره تلفن شبانه روزی ۱۶۵۶ یگان حفاظت اراضی راه و شهرسازی اطلاع رسانی کنند.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ