بازید میدانی نماینده کهگیلویه بزرگ با همراهی سرپرست مخابرات منطقه از شهرستان بهمئی/تقدیر ویژه رئیس مجمع نمایندگان استان از عملکرد مخابرات
بازید میدانی نماینده کهگیلویه بزرگ با همراهی سرپرست مخابرات منطقه از شهرستان بهمئی/تقدیر ویژه رئیس مجمع نمایندگان استان از عملکرد مخابرات
 سید موحد موحدنماینده مردم شریف شهرستان های کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی با همراهی سید محمد هادی امیری مدیر مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد و تعدادی از مدیران استانی و شهرستانی از روستاهای دو بخش سرآسیاب وممبی شهرستان بهمئی بازدید کردند .

به گزارش خبر دیشموک،  ، دراین بازدید یک روزه ابتدا در بخش سرآسیاب پای دردل و مطالبات اهالی این بخش نشست ومسئولان قول داند ،همکاری لازم جهت رفع مشکلات ومعضلات موجود را در برنامه ی کاری خود قرار دهند.
رئیس مجمع نمایندگان استان کهگیلویه وبویراحمد گفت ؛ مطالبات وخواسته های مردمی باید دسته بندی وبراساس اهم ومهم مورد توجه قرار گیرد وعلاوه بر تخصیص اعتبار پیش بینی شده جهت این شهرستان ، با پیگیری و مساعدت کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس شورای اسلامی ،یکصد میلیاردتومان دیگر به صورت مجزا به بهمئی اختصاص داده ، امید می رود بر اساس عدالت به طرح های این شهرستان تزریق شود.
نائب رئیس کمیسیون قضایی درمجلس شورای اسلامی در ادامه گفت :هر مدیر ومسئولی به سهم خودگوشه ای از مشکلات ومطالبات مردمی را پیگیری تا درد و غم این مردم کمتر شودو قول می دهم در نوکری به این مردم در حد بضاعت نظام مقدس جمهوری اسلامی کوتاهی نکنم .
سید محمد موحد در دیدار چهره به چهره با مردم شریف روستای بخش ممبی گفت : مطالبه اینترنت وخدمات ارتباطی مطلوب در راس نیازهای اساسی مردم قرار گرفته وبه گونه ای که آب ، برق وگاز وطرح های عمرانی وکشاورزی را اولویت های بعدی خود قرار می دهند .
نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی گفت ؛ خدمات مطلوب وماندگاری در حوزه ارتباطی ومخابراتی انجام شده که از عملکرد مطلوب مخابرات منطقه و شرکت مخابرات ایران شرکت تقدیر وتشکر می کنم ،ان شاءالله با همت ومدد مسئولان مخابراتی و وزارت ارتباطات ، پروژه فیبر نوری لنده به بهمئی به سرانجام رسد ،قطعا با تحقق این مهم ، شهرستان از بن بست ارتباطی خارج خواهد شد.
بر اساس همین گزارش؛ یکی از مشکلات اصلی این شهرستان فیبر نوری است وبستر ارتباطی این منطقه به صورت رادیویی می باشد ولی با رایزنی های گسترده مخابرات منطقه ونماینده کهگیلویه بزرگ ومسئولان استانی، پروژه فیبر نوری این شهرستان در دستور کار قرارگرفته و مجوز اجرای فیبر نوری نیازمند همت جهادی مسئولان است که با تحقق آن شهرستان بهمئی از بن بست ارتباطی خارج خواهد شد .

انتهای پیام/