امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس
امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه گفت: نیرو انتظامی محکم‌تر از گذشته قدم برخواهد داشت و با عزمی راسخ و با قدرت و زیر پرچم ولایت پناهگاه مردم خواهد شد.

به گزارش خبر دیشموک،   سید محمد موسوی طی سخنانی در جمع مردم، از امنیت به عنوان یک واقعیت عینی در زندگی انسان‌ها نام برد و اظهار کرد: اگر امنیت نباشد شاهد هیچ رشدی در هیچ بخشی نخواهیم بود.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه افزود: فقط کسانی باید احساس ناامنی کنند که در صدد برهم زدن نظم و امنیت و آرامش باشند.

وی نیروی انتظامی را یکی از ستون‌های مهم امنیت کشور در کنار دیگر نیروهای مسلح عنوان و تصریح کرد: پلیس خود را خادم کشور می‌داند و نمادی از قدرت نظام جمهوری اسلامی است.

موسوی با بیان این که عده‌ای بواسطه عدم آگاهی از وظایف پلیس، مقابل آن موضع می‌گیرند گفت: هر جا امنیت مردم به خطر بیفتد آن‌جا صحنه دفاع ما است و عقب‌نشینی نمی‌کنیم و هیچ‌وقت صحنه را خالی نکردیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز نیرو انتظامی ضامن امنیت کشور است و خود را امانت‌دار انقلاب می‌داند که با خون هزاران شهید به دست آمده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه گفت: امنیت جامعه یک پروسه مهم اجتماعی با فرایندهای متفاوت است که بدون مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست.

وی به بررسی دشمنی دشمن با پلیس پرداخت و اظهار کرد: دشمن وقتی به این نتیجه رسید که پلیس در کف خیابان در برابر مشکلات سینه سپر کرده و عقب‌نشینی نمی‌کند و در بدترین شرایط اجازه نداد امنیت مردم به خطر بیفتد، تلاش کرد که ستون اصلی کشور را ضعیف کند.

موسوی از تقابل نیرو انتظامی با مردم، به حاشیه کشاندن مدارس و دانشگا‌ه‌ها و ناامیدی مردم از امنیت درون کشور به عنوان اهداف اغتشاشات اخیر نام برد و تصریح کرد: کسانی که به عنوان تجزیه‌طلب امروز حامی ناموس ما شدند شکست خوردند، نیرو انتظامی محکم‌تر از گذشته قدم برخواهد داشت و با عزمی راسخ و با قدرت و زیر پرچم ولایت پناهگاه مردم خواهد شد.

وی افزود: خط قرمز پلیس امنیت و آرامش مردم است.

انتهای پیام/

  • نویسنده : وحید آهنگ