امنیت خط قرمز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
امنیت خط قرمز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امنیت مردم خط قرمز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نظام است.

سردار رمضان شریف امروز در مراسم دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی که در حسینیه ثارالله اعظم ارومیه، برگزار شد، اظهار کرد: تعداد زیادی از پاسداران بازنشسته سپاه به محض اینکه متوجه شدند جبهه مقاومت سوریه و عراق را حاج قاسم مدیریت می کند خودشان را به ایشان رساندند تا در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشته باشند و با پیگیری‌های پی در پی و به صورت داوطلبانه لباس رزم پوشیدند و در میدان مبارزه با تکفیری‌ها حاضر شدند.

وی به جاذبه کم نظیر سردار سلیمانی در بین نسل حاضر اشاره کرد و گفت: فاطمیون، زینبیون، حیدریون افغانستان، بسیجی‌های کشورمان و نیروهای لبنان افتخار می‌کردند در جبهه‌ای می جنگندند که حاج قاسم فرمانده آن است، چرا که ایشان اسوه و نمونه فرزندان ملت در دفاع مقدس بود.

این مسئول با بیان اینکه با همان عده کم و تسلیحات محدود طومار دشمن اعم از آمریکایی‌ها، صهیونیسم‌ها و … در هم پیچیده شد، اضافه کرد: به هیاهوی دشمن نباید توجه کنید بلکه باید بدانید که از الگو شدن سردار سلیمانی و یاران ایشان واهمه دارند حتی تصویر ایشان را در فضای مجازی نمی‌توانند تحمل کنند.

سردار شریف ضمن اشاره به اینکه شعارهای آزادی و دموکراسی غرب دروغی بیش نیست، اضافه کرد: سران این کشورها حتی از اینکه ملت ایران در سالگرد شهادت تصویر این بزرگمرد را در فضای مجازی نشر دهند، واهمه دارند، چرا که می‌دانند سردار سلیمانی چه عظمتی داشت و سربازان وی چه منشی دارند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن اشاره به اینکه سردار سلیمانی از نخستین روزهای خدمت خود در دفاع مقدس تا لحظه شهادت حاضر نبود که در رسانه‌ها دیده شده و شناخته شود، اضافه کرد: ایشان با مصاحبه و چهره شدن مخالف بود، در حالی که نسبت به انعکاس رشادت‌های رزمندگان اسلام حساسیت ویژه داشت، به خاطر همین بود که خداوند به ایشان عزت داد و نام‌شان را پرآوازه کرد.

وی تصریح کرد: علی رغم سپری شدن دو سال از سالروز شهادت ایشان، ولی همواره مردم در مراسم‌های سالگرد شرکت می‌کنند و در کرمان نیز به معنای واقعی کلمه غوغا است و سرمزار ایشان یک محفل معنوی و الهام بخش شده است.

این مسئول با تاکید بر اینکه در صورت تبیین درست مکتب حاج قاسم سلیمانی، رویش سلیمانی‌های دیگر را شاهد خواهیم شد که راه ایشان را با قدرت ادامه می‌دهند، اضافه کرد: در این صورت امنیت کشورمان را از هر لحاظ بیمه خواهیم کرد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با بیان اینکه حاج قاسم بیشتر از سایر فرماندهان در معرض هجمه رسانه‌ای بود، بیان کرد: در داخل کشور نیز محبوب‌ترین فرمانده در بین مردم سردار سلیمانی بود، تا جایی که از سال‌ها قبل، برای ایشان مقام شهادت را قائل بودند.

وی به حضور بی سابقه مردم در تشییع پیکر سردار سلیمانی اشاره کرد و بیان داشت: مکتب حاج قاسم ظرفیت مناسبی برای مسئولان و مدیرانی است که باید برای فرهنگ و معنویت این کشور برنامه ریزی کنند؛ شهید حججی ها نیز ادامه دهنده راه این بزرگمرد هستند به طوری که ۸۰ درصد کارکنان عملیاتی سپاه را نسل جوان تشکیل می‌دهد.

این مسئول اضافه کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید بدانند که راهی جز پذیرفتن توانمندی ایران اسلامی ندارند، کما اینکه این تلاش‌ها و جان‌فشانی ها را در اقصی نقاط کشور به ویژه سیستان و بلوچستان همه شاهد هستند.

سردار شریف امنیت مردم را خط قرمز سپاه پاسداران انقلاب و نظام دانست و اظهار کرد: امروز بسیجیان بومی سیستان و بلوچستان، کردستان و سایر مناطق مرزی برای حفظ امنیت منطقه بیش از هر زمان دیگری مصمم هستند و دشمن تلاش بی‌جهتی برای ایجاد ناامنی می‌کند.

وی با بیان اینکه، همه بدانند سپاهی که حاج قاسم از بطن آن برخاسته است، هزاران فرد بی‌نام و نشان دیگر دارد که حاضر به جان‌فشانی هستند، اضافه کرد: هزاران حاج قاسم سلیمانی مصمم در بطن سپاه وجود دارد.

انتهای پیام