امروز دنیا، دنیای رسانه است+تصاویر
امروز دنیا، دنیای رسانه است+تصاویر
مدیرکل پست کهگیلویه وبویراحمد، تنوع خدمت‌رسانی به صورت مستقیم با مردم را زیاد عنوان و تصریح کرد: در راستای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی پروژه "جی‌نف" را از مجموع ۱۸ شهر استان در ۱۲ شهر انجام دادیم.

به گزارش خبر دیشموک ،  حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در دیدار مدیرکل پست کهگیلویه وبویراحمد از پست به عنوان جایگاه امن مردم و نظام نام برد و اظهار کرد: پست در کشور علی‌رغم همه شبکه‌های مجازی، باز انتخاب اول مردم است.

امام جمعه دهدشت با بیان این که امروز دنیا، دنیای رسانه است گفت: آنچه که امروز در پست باید به آن توجه شود سرعت، دقت و کیفیت در کار است.

وی صیانت از مال مردم را یک امر مهم در پست عنوان و بیان کرد: باید خیلی مراقب بود و از این ظرفیت خوب و حسنه استفاده نامطلوب نشود.

 سید علی نصیبی مدیرکل پست استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این دیدار کار در حوزه پست را امانت‌داری عنوان و اظهار کرد: پرسنل اداره پست امین مردم هستند و اگر زمان و تسریع مرسوله‌ها را بالا ببریم وفای به عهد انجام داده‌ایم.

وی با بیان این که در ایام اربعین کل مجموعه استان را موکب برای خدمات‌رسانی گذرنامه‌ زوار کرده بودیم گفت: کار ۲۳ هزار گذرنامه در آن ایام انجام شد و حتی یک نفر گزارشی مبنی بر کم‌کاری ارائه نداد.

نصیبی گفت: این یک نمونه از خدمات پستی هست که شاید مردم لمس کرده باشند.

مدیرکل پست کهگیلویه وبویراحمد، تنوع خدمت‌رسانی به صورت مستقیم با مردم را زیاد عنوان و تصریح کرد: در راستای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی پروژه “جی‌نف” را از مجموع ۱۸ شهر استان در ۱۲ شهر انجام دادیم.

نصیبی بیان کرد: طی چهار ماهه اخیر در خصوص سرانه پستی ۱۵درصد رشد داشتیم.

وی با بیان این که خدمت‌گزاران در اداره پست با کمترین حقوق، بالاترین زحمات را در سرما و گرما متحمل می‌شوند گفت: این‌ها جهادگران گمنام واقعی واقعی هستند که حتی در ایام کرونا به صورت جان‌ برکف پای کار بودند.

انتهای پیام/

  • نویسنده : وحید آهنگ