امام جمعه : نام مدیران متخلف را فاش خواهم کرد/کدام مدیران در تخلفات بازار سهیمند؟
امام جمعه : نام مدیران متخلف را فاش خواهم کرد/کدام مدیران در تخلفات بازار سهیمند؟
امام جمعه دهدشت با بیان این‌که برخی مدیران در تخلفات سهیم هستند گفت: اگر کاری نشود شخصاً ورود خواهم کرد و نام می‌برم چرا که مردم و نظام جمهوری اسلامی از برخی مباحث مهم‌تر هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در دیدار با متولیان تنظیم بازار، وضعیت نامطلوب بازار در این شهرستان را یادآور شد و اظهار کرد: امروز در برخی صنوف هیچ قانون و قاعده‌ای رعایت نمی‌شود و جرائم هم بازدارنده نیست.

 

امام جمعه دهدشت با بیان این‌که کنترل بازار آسان نیست گفت: اما برخی نیروهای نظارتی از ظرفیت فامیل‌بازی استفاده می‌کنند و این دودش به چشم به مردم می‌رود.

 

وی کیفیت پایین نان و کم‌فروشی در این راستا را یادآور شد و بیان کرد: نانوایان معترض هستند سهمیه کم است و اگر چانه کم نگیریم اجاره در نمی‌آید، مردم چیز دیگری می‌گویند و اما چگونه در این شرایط، در جاده دهدشت _ بهبهان حمل آرد صورت می‌گیرد؟

 

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با بیان این‌که مالک و مشتری از وضع موجود ناراحت هستند خطاب به متولیان بازار گفت: اگر احساس می‌کنید توان شما همین اندازه است تا از ظرفیت دیگر نهادها برای بهبود این وضعیت کمک بگیریم.

 

وی افزود: مردم از این وضع نان روزانه گلایه دارند، ببینید گیر کار کجاست، اگر سهمیه است بگویید اگر نیست پس دلیل بی کیفیتی و کم‌فروشی نان‌ها به چه بر می‌گردد.

 

امام جمعه دهدشت اشکال را در سیستم‌های کارشناسی متولیان بازار عنوان و بیان کرد: اگر این سیستم فامیل‌بازی تغییر دهید و جریمه صورت گیرد مردم کمتر متضرر خواهند شد.

 

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر افزایش برخی اقلام در آستانه عید نوروز را یادآور شد و اظهار کرد: متأسفانه برخی مدیران شهرستان در تخلفات سهیم هستند، معلوم نیست تا کی مدیر باشیم، قیامت خود را به دنیای دیگران نفروشید، باید فردا در محضر خدای رحمان پاسخگو باشیم.

 

وی افزود: اگر دیدم کار پیش نمی‌رود ورود شخصی خواهم کرد و نام می‌برم چون مردم و نظام اسلامی مهم‌تر از برخی مباحث است.

 

امام جمعه دهدشت با توجه به  این‌که برخی اجناس قیمت دوبرابری دارند خواستار تشکیل گشت مشترک و برخورد با متخلفان و نظارت مستمر بر بازار جهت کنترل اقلام شد.

 

انتهای پیام/

 

  • نویسنده : مالک آهنگ