امام جمعه دیشموک:مسوولان و فرهنگیان باید به دنبال فرهنگ‌سازی باشند
امام جمعه دیشموک:مسوولان و فرهنگیان باید به دنبال فرهنگ‌سازی باشند
امام جمعه دیشموک به مشکلات منطقه دیشموک اشاره کرد و گفت: در منطقه دیشموک مردم با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند و یکی از این مشکلات قطع خطوط تلفن دیشموک است.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند خطیب نماز جمعه شهر دیشموک ضمن توصیه مردم به تقوای الهی اظهار کرد: یکی از مصادیق تقوا رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی است که از همه مردم خواستار رعایت دستورات ستاد کرونا در دیشموک هستم.

وی با بیان اینکه همه ما مردم، مسوولان و فرهنگیان باید به دنبال فرهنگ‌سازی باشند عنوان کرد: از همه مردم خواستار فرهنگ‌سازی برداشتن تیراندازی و خوانندگان محلی در مراسمات هستم و امیدوارم که این رسم نامناسب از میان مردم شهر دیشموک برداشته شود.

امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به اینکه برگشت به برجام از اهداف منحرف کردن مسؤولان توسط بایدن و خط مشی ایشان است گفت: با توجه به اینکه کارشناسان آمریکایی به دنبال طرح و نقشه‌ای در جهت منحرف کردن مسوولان کشور ما است در جهت رسیدن به منافع شخصی خودشان از این ترفندها در حال استفاده هستند مسوولان ما باید مواظب نقشه دشمن باشند.

وی اذعان کرد: برگشت به برجام باید لغو کلیه تحریم‌ها توسط آمریکا باشد در غیر اینصورت برگشت به برجام و مذاکره برای ما هیچ اهیمتی نخواهد داشت.

راوند با بیان این‌که مسوولان در گذشته گول لبخند دشمن را خوردند و گول لبخند خوردن دشمن باعث ضربه زدن به هسته‌ای ما شد گفت: امیدوارم که مسوولان دوباره گول لبخند دشمن را نخورند.

وی تصریح کرد: برداشتن تحریم‌های ظالمانه توسط آمریکا شرط برگشت ملت ما به برجام باشد در غیر اینصورت برجام و مذاکره برای ما هیچ اهمیتی ندارد.

امام جمعه دیشموک با اشاره به تحرکات تروریستی کشور آمریکا در سوریه و عراق گفت: این مسئله ماموریت جدید آمریکا در جهت به هم زدن امنیت است.

وی با بیان اینکه  این تحرکات فاقد هرگونه ارزش نظامی است تصریح کرد: منافع آمریکا در نا امن کردن منطقه است و آمریکا با چراغ سبز نشان دادن برای ناامنی در عراق به دنبال منافع خود است.

امام جمعه دیشموک گفت: ناامن کردن منطقه و بی‌ثبات‌سازی در عراق باعث پیش بردن سیاست آمریکا است که در پیش گرفته است و مردم عراق باید در این برهه جلوی داعش را بگیرند .

وی به مشکلات منطقه دیشموک اشاره کرد و گفت: در منطقه دیشموک  مردم با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند و یکی از این مشکلات قطع خطوط تلفن دیشموک است که در این موقع امتحانات و اینکه در حال حاضر همه چیز شبکه‌های مجازی است اما متاسفانه در دیشموک هر ۱۰ساعت یا هر ۲۰ ساعت و حتی در هفته چند بار خطوط تلفن دیشموک قطع می‌شود و خبری از رفع آن توسط مسوولان وجود ندارد.

راوند گفت: با توجه به اینکه از طرف رئیس جمهور ادعای پهنای باند صحبت شده اما در دیشموک متاسفانه هر روز با قطعی تلفن همراه و اینترنت مواجه هیستم.

وی گفت: با توجه به اینکه بسیاری از مردم روستاهای دیشموک جهت خرید به شهر دیشموک مراجعه می‌کنند اما با قطعی تلفن هیچ گونه خریدی نمی‌توانند انجام دهند از اداره مخابرات خواستار رفع این مشکل در منطقه دیشموک هستم تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

راوند به دیگر مشکل اساسی در حومه غربی دیشموک اشاره کرد و گفت: برخی از روستاهای اطراف دیشموک حتی در هفته برق ندارند و این قطعی برق بر اثر سرقت سیم‌های برق توسط سارقین است.

وی گفت: با توجه به اینکه نیاز ورود مسوولین امنیتی به این قضیه است باید ثابت شود که دست چه کسانی در این قضیه سرقت سیم‌های برق در کار است و امیدوارم این قضیه در دستور کار مسوولان امنیتی قرار گرفته شود.

خطیب نماز جمعه شهر با بیان اینکه  تغییر فرماندار شهرستان کهگیلویه در شهرستان را داشتیم عنوان کرد:  ضمن تقدیر و تشکر از فرماندار گذشته از آنجایی که این فرصت برای فرماندار جدید به وجود آمده امیدوارم فرماندار جدید شهرستان کهگیلویه از این فرصت مناسب استفاده کند و در رفع مشکلات منطقه دیشموک تمهیدات لازم را به کار گیرد.

وی گفت: با توجه به اینکه شهرستان کهگیلویه دارای بخش‌های پهناوری است از فرماندار جدید می‌خواهم مشکلات منطقه دیشموک را رفع کنند.

راوند اذعان کرد: با توجه به اینکه در دیشموک مشکلاتی از قبیل راه، آب و کشاورزی وجود دارد و بسیاری از روستائیان بخش دیشموک فاقد آب شرب هستند حتی شهر دیشموک از فرماندار جدید شهرستان کهگیلویه می‌خواهم که منطقه دیشموک را در جهت رفع مشکلات دریابد.

وی در پایان با اشاره به روز چهارشنبه ۲۰ جمادی الثانی سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) ضمن ویژگی‌های بارز این بانوی بزرگوار اسلام گفت: این روز به روز زن نامگذاری شده و خدامحوری از خصوصیات بارز این بانوی بزرگوار بود.

راوند با اشاره به  الگو قرار دادن امام راحل ضمن تبریک دهه فجر  گفت: پیروزی انقلاب اسلامی وابسته به خداشناسی در زندگی امام به تاسی از حضرت فاطمه زهرا(س) بود.

انتهای پیام/