امام جمعه دهدشت:دیشموک آیینه تمام‌نمای محرومیت است
امام جمعه دهدشت:دیشموک آیینه تمام‌نمای محرومیت است
امام جمعه دهدشت در نشست زنده تلویزیونی قرارگاه در تهران، ضمن بیان بخشی از عملکرد ستاد نماز جمعه، مجددا صدای مردم منطقه خود شد و محرومیت‌ها را فریاد زد.

به گزارش خبر دیشموک، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در پخش برنامه زنده تلویزیونی “قرارگاه” از شبکه قرآن، که به مناسبت ۵ مرداد سالروز اقامه نخستین نماز جمعه، روی آنتن رفت، نماز جمعه را مامن و محل مراجعات عمومی مردم عنوان و اظهار کرد: نماز جمعه‌ای موفق است که از شنبه صبح شروع شود و جمعه ظهر به پایان برسد.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه نماز جمعه را فضای خطبه‌خوانی خارج کرده‌ایم گفت: امام جمعه صرفا یک پیش‌نماز نیست، امام آن منطقه است و باید در همه حوزه‌ها ورود کند.

وی روستاگردی و رفع مشکلات مردم را یکی از برنامه‌های ستاد نماز جمعه دهدشت عنوان و تصریح کرد: خروجی آن حضور بیشتر مردم در نماز است و مردم احساس می‌کنند نماز جمعه کارآیی دارد.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر در این برنامه صدای مردم محروم دیشموک شد و با بیان اینکه دیشموک آیینه تمام‌نمای محرومیت است گفت: چندین مرحله در این بخش حضور پیدا کردیم و مشکلات آن‌ها را در خطبه‌های نماز جمعه فریاد زدیم و سفر اخیر رییس مجلس به منطقه محروم دیشموک حاصل همین مطالبه‌گری‌ها بوده است.

وی افزود: با دعوت از مسئولان بین مردم و شنیدن مطالباتشان، مشکلات مردم را احصا می‌کنیم.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با بیان اینکه امام جمعه به تنهایی نمی‌تواند کارها را پیش ببرد گفت: در راستای بیانیه گام دوم انقلاب و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در خصوص میدان دادن به جوانان، ستاد نماز جمعه دهدشت اقدام به تشکیل تیم جوان در بدنه این ستاد جهت پیشبرد بهتر برنامه‌های خود کرده است.

امام جمعه دهدشت از پیگیری مشکلات مسکن مهر تا آزادسازی زمین‌های بسیجیان بعد از بلاتکلیفی ۲۷ ساله به عنوان دیگر مطالبه‌گری‌های ستاد نماز جمعه دهدشت نام برد و تصریح کرد: این ستاد به یاری ناشنوایان شهرستان شتافت و در راستای اشتغال آن‌ها، پیگیری و اقدامات لازم برای ایجاد کارواش برای این قشر از افراد جامعه کرد.

وی در این برنامه ازمهم‌ترین مطالبه مردم کهگیلویه “آبریز” سخن به میان آورد و گفت: اگر این سد احداث شود بیش از ۳۰ هزار هکتار زمین‌های این شهرستان زیر کشت خواهد رفت، در راستای مطالبه‌گری چندین باره برای احداث این سد در خطبه‌های نماز جمعه، رییس مجلس بین مردم منطقه حضور پیدا کرد و مطالبات آن‌ها را شنید.

انتهای پیام/