امام جمعه دل نگران «شوتی‌ها»؛ خبر مرگ این‌ها عذاب آور است
امام جمعه دل نگران «شوتی‌ها»؛ خبر مرگ این‌ها عذاب آور است
امام جمعه باشت گفت: از مجلس و دولت محترم تقاضا داریم این معضل شوتی‌ها که کل منطقه جنوب کشور را درگیر خود کرده و شامل یک شهر و دو شهر نیست حتی فراتر از یک استان و دو استان می باشد را چاره ای بیاندیشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ حجت‌الاسلام امید گنجه‌ای در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان باشت اظهار کرد: معضلی که در مناطق جنوب کشور وجود دارد رانندگان و خودروهای به اصطلاح شوتی هستند.

 

وی با ابراز تاسف از حوادثی که برای رانندگان شوتی اتفاق می‌افتد گفت: چه بسیار جوان هایی که در این مسیر جان خود را از دست دادند.

 

گنجه‌ای افزود: در همین شهر کوچک باشت تا الان تعداد زیادی جوان بر اثر تصادف در مسیرها از دنیا رفته اند و تعداد زیادی خانواده را داغدار کرده اند.

 

امام جمعه باشت با درخواست از دولت و مجلس برای پیشگیری از این مشکل گفت: از مجلس و دولت محترم تقاضا داریم این معضلی که کل منطقه جنوب کشور را درگیر خود کرده و شامل یک شهر و دو شهر نیست حتی فراتر از یک استان و دو استان می باشد را چاره ای بیاندیشند.

 

گنجه‌ای تصریح کرد: مجلس و دولت تاملی کنند، برنامه ای بریزند همانند قوانینی که برای کولبرها وضع شد تا جایی که به اقتصاد کشور صدمه ای وارد نشود انتقال کالا از جنوب به شمال را تسهیل گری کنند که کمتر شاهد داغدار شدن خانواده باشیم.

 

وی یادآور شد: در آخر توصیه ما به خانواده ها این است که فرزندان خود را مدیریت کنید که با جانشان معامله نکنند.

 

گنجه‌ای تصریح کرد: حق می‌دهم که بیکاری یک آسیب است اما بیکاری بهتر است از اینکه جوانی جان خود را از دست بدهد.

 

پایان پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ