اقدام پسندیده از استاندار داغدار کهگیلویه و بویراحمد
اقدام پسندیده از استاندار داغدار کهگیلویه و بویراحمد
استاندار کهگیلویه و بویراحمد که در سوگ از دست دادن مادر خود داغدار شد اقدامی پسندیده، جالب و قابل تقدیر انجام داد.

با توجه به این که در حال حاضر در پیک چهارم کرونا قرار داریم  برای گذر از پیک چهارم باید از حضور در مکان‌های شلوغ خودداری کنیم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک را بیشتر از گذشته مورد توجه قرار دهیم.

همچنین از حضور در تجمعات و دورهمی‌ها پرهیز کنیم تا هر چه زودتر از این موج خارج شویم.

به گزارش فارس در پی درگذشت والده دکتر حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد که امروز صبح دارفانی را وداع گفت استاندار اقدامی پسندیده  انجام داد.

دکتر حسین کلانتری در اطلاعیه‌ای از برگزار نشدن مراسم ختم مادرشان به دلیل شیوع ویروس کرونا خبر داد.

در پیام استاندار آمده است: ضمن تقدیر و تشکر وافر از ابراز همدردی همه مسئولان کشوری و لشکری و مردم و مسئولان استانهای مختلف به ویژه مردم قدر شناس استان کهگیلویه و بویراحمد به اطلاع می رساند به علت رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ جان و سلامت مردم و همچنین تبعیت از مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا هیچگونه مراسم  ترحیمی به صورت جمعی برگزار نخواهد شد و مراسم تشییع و تدفین با حضور اعضای اصلی خانواده و با حضور کمترین افراد برگزار می‌ شود.

استاندار در ادامه پیام آورده است: امیدوارم در زمان و موعدی مناسب پاسخگوی ابراز لطف ،محبت و عنایت  همه عزیزانی باشم که به صورت تلفنی، پیامکی و یا صدور پیام در فضای مجازی تسلی خاطر اینجانب و خانواده بوده اند.

در این پیام آمده است: ضمنا هیچگونه مراسم ختمی در مسجد و یا خانه برگزار نخواهد شد و همه هزینه های برگزاری مراسم صرف امور خیریه خواهد شد خواندن دعا قرآن و فاتحه سبب شادی روح آن مرحوم خواهد شد.

انتهای پیام/