استان کهگیلویه وبویراحمد را به صورت خاص حمایت می‌کنیم
استان کهگیلویه وبویراحمد را به صورت خاص حمایت می‌کنیم
استاندار کهگیلویه و بویراحمد درخواست کرد سازمان جنگل‌ها تجهیزات، امکانات و اعتبارات بیشتری در اختیار استان قرار دهد.

حسین کلانتری با مسعود منصور معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد حمایت‌های همه مقامات و مسئولان کشور برای حفاظت از سرمایه‌های ملی اعم از جنگل‌ها، مرتع و محیط زیست استان از تلاش‌های رئیس سازمان جنگل ها و همکارانش در مرکز و استان نیز تقدیر و تشکر کرد.

وی بیان کرد: ایثار و از جان گذشتگی مردم استان و جان فشانی”البرز زارعی” و ۵ تن دیگر از عزیزان که در دیگر استان‌ها شجاعانه و تا پای جان به دفاع و حراست از این سرمایه های خدادادی پرداختند هرگز فراموش نمی شود.

استاندار در خصوص وضعیت نیروی انسانی منابع طبیعی استان، تجهیزات، امکانات و اعتبارات خواستار توجه معاون وزیر شد که با استقبال و موافقت وی برای پیگیری و تامین خواسته های مطرح شده رو به رو شد.

منصور در این دیدار بر ضرورت توجه به  ظرفیت‌های ارزشمند کهگیلویه و بویراحمد در بخش جنگل و مرتع به عنوان اولویت اصلی تاکید کرد.

وی افزود: علی‌رغم اینکه با پیگیری‌های مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری استان تاکنون تجهیزات، امکانات و اعتبارات خوبی در این راستا برای استان کهگیلویه و بویراحمد در نظر گرفته شده از محل منابع جدید نیز اعتباراتی به این استان تخصیص می‌یابد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور خاطرنشان کرد: استان کهگیلویه وبویراحمد را به صورت خاص حمایت می‌کنیم و تجهیزات لازم از جمله (دمنده،کفش ولباس ایمنی زد حریق وسایر تجهیزات)تا هفته آینده به این استان ارسال خواهد شد.

وی ضمن تقدیر از همکاری خوب دوستداران طبیعت، جوانان و مردم طبیعت دوست کهگیلویه و بویراحمد در راستای مهار آتش سوزی‌های  امسال، بیان کرد: هماهنگی و حضور مسئولان به ویژه مدیریت ارشد استان( استاندار کهگیلویه و بویراحمد ) برای ایجاد انسجام، هماهنگی و حضور میدانی در جهت دفاع از منابع ملی و محیط زیست قابل تقدیر است.

انتهای پیام/