از دولت آینده هم مطالبه‌گری می‌شود/تاکید بر استفاده جوانان به صورت تشکیلاتی
از دولت آینده هم مطالبه‌گری می‌شود/تاکید بر استفاده جوانان به صورت تشکیلاتی
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از جوانان به صورت تشکیلاتی استفاده شود باید ابتدا تجربه کافی برای مدیریت در کشور را کسب کنند نه اینکه فردی که مثلا هیچ چیزی از بخشداری نمی‌داند به این کار گمارده شود.

آیت‌الله سید نصیر حسینی در همایش نقش جوانان انقلابی در دولت انقلابی اظهار کرد: دشمن به دنبال ضربه زدن به نظام در انتخابات بود منافقین و سلطنت‌طلبان و استکبار و همه دشمنان تلاش داشتند که حضور مردم را با توطئه‌های خود کمرنگ کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص تشکیل دولت انقلابی و نقش جوانان گفت: همه تلاش این باشد که از نیروهای جوان و هم استانی و انقلابی در سطوح  مدیریتی استفاده شود همچنین از نیروهای استان در سطوح مدیریتی کشور به خوبی استفاده شود.

امام جمعه یاسوج گفت: باید نظام و دولت منتخب را در کنترل توقعات کمک کنیم توقعاتی که امروزه از حاکمیت می شود بسیار بالاست و متاسفانه کسانی که به عنوان نامزد مجلس و نامزد ریاست جمهوری حضور دارند سطح توقعات را بالا برده‌اند و نظام توان پاسخگویی به این توقعات را ندارد.

وی افزود: بعضی‌ها در خصوص یارانه‌ها مبالغی را مطرح می‌کنند و می‌گویند کوه را طلا می‌کنیم و رودخانه پول راه می‌اندازیم، آیا این‌ها از جیب خودشان می آید؟ این پولها باید توسط دولت و حاکمیت پرداخت شود و هنگامی هم که برآورده نشود نظام جمهوری اسلامی ناتوان جلوه داده می‌شود.

امام جمعه یاسوج گفت: نارضایتی همیشه وجود دارد و آن هم به دلیل توقعاتی است که بالا برده‌ایم اوضاع چنان شده که فرد آخرین سیستم خودرو زیر پا دارد و در بهترین وضعیت زندگی می‌کند اما نظام را به ناکارآمدی متهم می‌کند که باید این توقعات را منطقی کرد و به همین خاطر همه ما وظیفه داریم.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید سیاست‌های غلط پولی و اقتصادی را اصلاح کنیم اما در مقابل متاسفانه سطح توقعات را چنان بالا برده ایم که در هیچ کجای دنیا چنین توقعاتی وجود ندارد و تقریبا بی‌سابقه است.

وی با بیان مثالی از بالا بردن سطح توقعات گفت: برای مثال در روستاهایی مدرسه ساخته شده و تاکنون یک دانش‌آموز هم در آن مدارس تحصیل نکرده‌اند و چنین مدرسه هایی در شهرهایی که نیاز به مدرسه دارند ساخته نشده است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: متاسفانه عده‌ای نظام را به ناکارآمدی متهم می‌کنند و منتظر به هم خوردن انقلاب هستند اما نمی‌دانند که این انقلاب تا عصر ظهور در کشور ایران وجود خواهد داشت و هیچ حکومتی به جز حکومت ولایت فقیه نمی‌تواند در این کشور حاکمیت داشته باشد و سلطنت‌طلب‌ها و منافقان را مردم مثل توپ فوتبال شوت خواهند کرد.

حسینی ادامه داد: باید همه با هم با برنامه‌ریزی و با انضباط کاری اجازه ندهیم که دشمن چنین القائاتی را در جامعه ایجاد کند.

وی با بیان اینکه جوانان باید مطالبه‌گری داشته باشند و برای دولت آینده نیز این مطالبه گری وجود داشته باشد گفت: نباید سطح توقعات از دولت آینده زیاد باشد چرا که بسیاری از بدهی‌ها روی دست دولت آینده است بسیاری از کارهای عمرانی امروز توسط اوراق قرضه صورت گرفته که باید دولت بعدی آنها را بپردازد و نباید انتظار معجزه در یک زمان کوتاه از دولت آینده داشته باشیم.

حسینی در خصوص بکارگیری جوانان در دولت آینده گفت: از جوانان به صورت تشکیلاتی استفاده شود باید ابتدا تجربه کافی برای مدیریت در کشور را کسب کنند نه اینکه فردی که مثلا هیچ چیزی از بخشداری نمی‌داند به این کار گمارده شود.

وی با بیان مثالی از عملکرد بی‌تجربه‌ها در مناصب مدیریتی گفت: در همین انتخابات گذشته تعداد زیادی از افراد گمارده شده بر سر صندوق رای در موعد مقرر در محل حضور نداشتند در حالی که ما ساعت ۵ دقیقه مانده به ۷ صبح در حوزه انتخابیه حضور داشتیم اما انتخابات ساعت ۹ برگزار می‌شود لذا باید برای مدیریت‌ها ابتدا تجربه‌اندوزی شود.

حسینی در ادامه با بیان اینکه نباید در جریان انقلابی برخی اختلاف نظرها دیده شود یادآور شد: باید با نگاه وحدت‌آمیز و پرهیز از اختلافات به سوی توسعه حرکت  کرد.

انتهای پیام/