احداث فاز ۲ بیمارستان/سه شهرستان از یک بیمارستان خدمات دریافت می‌کنند
احداث فاز ۲ بیمارستان/سه شهرستان از یک بیمارستان خدمات دریافت می‌کنند
دارا کریمی نژاد ,فرماندار کهگیلویه, معاون وزیر بهداشت, رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت, دارا کریمی نژاد فرماندار کهگیلویه, قاسم جان بابایی

بعدازظهر امروز (سه شنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰) قاسم جان بابایی معاون درمانی وزیر بهداشت  به بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت  رفت و از بخش کرونایی این بیمارستان، طرح‌های در حال ساخت و…بازدید کرد.
فرماندار کهگیلویه در نشست با معاون درمان وزیر بهداشت گفت: باید قبول کرد که ضرورت توسعه و نوسازی بیمارستانی در کهگیلویه بیش از هر زمانی احساس می‌شود دا را کریمی نژاد در نشست با قاسم جان بابایی معاون درمان وزیر بهداشت اظهار داشت: تنها بیمارستان شهرستان‌های کهگیلویه، چرام و لنده رنجی فراتر از کرونا در توسعه نامتوازن بیمارستانی متحمل است.
وی با بیان اینکه توسعه بیمارستانی در استان کهگیلویه و بویراحمد نامتوازن است، تصریح کرد: در عین حال که سه شهرستان از یک بیمارستان خدمات دریافت می‌کنند و برای درمان‌های مهمتر مجبورند به شهرستان‌ها و استان‌های مجاور مراجعه کنند، دو شهرستان ده بیمارستان باشاخص بالاتر و تعداد تخت بیشتر نسبت به جمعیت دارند.

وی با تاکید بر ضرورت تقویت مرکز درمانی امام خمینی دهدشت به زیرساخت‌های تخصصی و فوق تخصصی تصریح کرد: با رسیدن این مرکز درمانی به سطحی از استاندارد و کیفیت مناسب خدمات درمانی فوق تخصصی از الام این مردم کاسته خواهد شد.
جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت و درمان نیز با بیان اینکه صحبت‌های اولیه با سازمان تأمین اجتماعی در خصوص احداث فاز ۲ این بیمارستان انجام شده است، افزود: پیشنهاد دارم در محوطه همین بیمارستان فاز ۲ احداث شود.

وی همچنین نسبت به تکمیل کلینیک تخصصی دهدشت قول مساعد داد و تصریح کرد: ساختمان این مرکز درماین تکمیل شده است قول می‌دهم مسائل مالی نیز در اسرع وقت تأمین شود و تا پایان خرداد به بهره‌برداری برسد.
معاون درمان وزارت بهداشت توسعه بخش آی‌سی‌یو در بیمارستان امام خمینی را از دیگر دستاوردهای سفر خود برشمرد و گفت: تا دو هفته آینده تعداد تخت‌های این بخش افزایش خواهد یافت.