اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان باغملک
اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان باغملک
فرمانده انتظامی شهرستان باغملک از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری ۲۰ نفر اراذل و اوباش ، معتاد متجاهر،و خرد فروش مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبر دیشموک ؛ فرمانده انتظامی شهرستان باغملک از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری ۲۰ نفر اراذل و اوباش ، معتاد متجاهر،و خرد فروش مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ” حسـین زلقـی “فـرمانده انتظامی شهرستان باغملک در تشریح این خبر گفت: به منظور پیشگیری از کاهش وقوع جرایم در سطح شهرستان باغملک، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توسط مأموران پلیس این شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

وی بیان کرد: مأموران پلیس با اجرای این طرح عملیاتی ۲۰ نفر از اراذل و اوباش ، معتاد متجاهر که سابقه حمل مواد مخدر و مصرف و نزاع را داشتند شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

این مقام ارشدانتظامی درشهرستان باغملک با اشاره به اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده اند تصـریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲۷۰گرم انواع مواد مخدر از نامبردگان کشف و ضبط گردید‌.

سرهنگ زلقی یادآورشد: هدف از اجرای این طرح ها افزایش احساس آسایش و امنیت شهروندان و همچنین کاهش جرایم در شهرستان باغملک است .

انتهای پیام /م:افراد

  • نویسنده : منصور افراد