آویزان کسی نیستم/بانامه و تلفن کسی نیامده‌ام
آویزان کسی نیستم/بانامه و تلفن کسی نیامده‌ام
استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد

حسین کلانتری عصر امروز و در آیین معارفه خود به عنوان استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که از کودکی توفیق نوکری امام حسین(ع) را داشته‌ام اظهار کرد: خوشبختانه هیچ زمان به کسی آویزان نبوده‌ام.

وی گفت: تا قبل از مطرح شدن برای استانداری کهگیلویه و بویراحمد گزینه چند جای دیگر بودم و برای این کار  حتی یک دیدار و یک تماس هم با کسی نداشتم.

کلانتری با تاکید بر این که سرباز رهبری و نوکر مردم هستم افزود: در سخت‌ترین برهه‌ها فرماندار شهری بودم که گذرگاه نفاق بود و همچنین در زمان حمله امریکا به عراق توفیق خدمت در شهرستان دهلران را داشتم که در نزدیکترین محل به خاک عراق بود.

استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد ادامه با بیان اینکه برنامه‌‌های خود را در روز معرفی در هیات دولت به صورت مفصل خدمت رئیس‌جمهور ارائه کردم اظهار کرد: در همه مسائل از جمله برای زیرساخت‌ها برنامه دارم و با راه‌های استان و مشکلات آن‌ها و همچنین سایر مشکلات آشنایی دارم.

وی از استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان استانی با ظرفیت‌های عظیم گردشگری با بیش از ۲۳۰ سایت گردشگری و  بیش از ۲ هزار آثار تاریخی یاد کرد و گفت: اگر چه استان یک درصد از خاک کشور را دارد اما همین استان ۵ درصد از جنگل‌های کشور را به خود اختصاص داده است.

کلانتری از شیلات و گیاهان دارویی به عنوان دیگر ظرفیت‌های استان یاد کرد و گفت: باید همچنین به سازمان‌های مردم‌نهاد کمک کرد و احزاب شناسنامه‌دار باید برای توسعه استان کمک کنند.

وی با بیان اینکه با دستور کتبی رحمانی فضلی به وزارت کشور رفتم اظهار کرد: در شرایطی که بحران سخت امنیتی در کشور داشتیم به وزارت کشور رفتم و امروز هم با پشتیبانی مردم و مسؤولان استان قصد خدمت داریم.

کلانتری با بیان اینکه قول‌های آن چنانی مثل ۸ بانده کردن جاده‌ها و ۷ پروازه کردن فرودگاه را نمی‌دهم افزود: از مدیران کنونی که بتوانند ما را در برنامه ها و مقاصد یاری کنند استفاده می‌کنیم و امروز نه در برابر طایفه و باند و گروه خود بلکه در برابر مردم وظیفه و مسوولیت داریم.