آتش سوزی در منطقه ” دلی ورگنا”دیشموک/ قدردانی از فرمانده سپاه کهگیلویه/چه مسئوولانی همکاری کردند
آتش سوزی در منطقه ” دلی ورگنا”دیشموک/ قدردانی از فرمانده سپاه کهگیلویه/چه مسئوولانی همکاری کردند
کریمی از سرهنگ محقق فرمانده سپاه شهرستان کهگیلویه سروان معززی فرمانده بسیج و سروان ارجمند تقدیر ویژه کرده و گفت: الحق بسیج دیشموک با قوت در کمک رسانی پشتیبانی دارد.

علی کریمی مسوول منابع طبیعی دیشموک در گفتگو با خبرنگار با بیان اینکه، آتش سوزی در منطقه “دلی ورگنا” امامزاده میرسالار(ع) دیشموک از صبح روز پنج شنبه آغاز شد، گفت: نیروهای مردمی و بسیج در حال کمک به خاموش کردن آتش هستند.

وی افزود: بیش از یکصد نفر نیروهای مردمی وبسیج و نیروی انتظامی وپرسنل جهاد کشاورزی در حال همکاری هستند.

کریمی از سرهنگ محقق فرمانده سپاه شهرستان کهگیلویه، سروان معززی فرمانده بسیج و سروان ارجمند فرمانده انتظامی بخش تقدیر ویژه کرده و گفت: الحق بسیج دیشموک با قوت در کمک رسانی پشتیبانی دارد.

تکیمل گزارش:

کریمی دقایقی پیش در گفتگو با خبرنگار با بیان اینکه؛ اتش در ساعت ۳:۳۰ بامداد امروز جمعه مهار شد، گفت: از پیگیری جدی فرماندار و بخشدار و مهندس اویزش مدیر منابع طبیعی کهگیلویه،و همکاری ستاد حوادث فرمانداری، دکتر حسینی رییس دامپزشکی شهرستان و مهندس فروهر کارشناس دامپزشکی و نیروهای منابع طبیعی شهرستان و موسوی دهیار امامزاده میرسالار که پرتلاش با مجموعه همکاران سنگ تمام گذاشته است؛ تقدیر می شود.
وی افزود: البته از مهندس حکمتیان مدیرکل منابع طبیعی استان که بصورت لحظه ای تا هنگام مهار اتس پیگیری و موضوع را رصد داشته،سپاس داریم.

کریمی بیان کرد: ۵هکتار بر اثر اتش سوخته که ۸۵درصد مرتعی و ۱۵ درصد پوشش جنگلی بود و با همت مردم و بسیج و مسوولان کمترین اسیب به جنگل، وارد شد

کریمی گفت: یگان حفاظت اداره منابع طبیعی شهرستان کهگیلویه جهت کنترل و ارزیابی تا عصر امروز در منطقه حضور دارد.

به گزارش خبرنگار؛ براساس گزارشات دریافتی از مسئولان منابع طبیعی دیشموک، ؛ اتش ساعت ۱۲ ظهر پنج شنبه شروع و ساعت ۴ بعد ازظهر مهار شد ولی در ساعت ۱۹ بر اثر باد شدید؛ شدت گرفت که با تلاش بسیج و مردم و مسوولان در ساعت ۳:۳۰ بامداد جمعه مهار کامل شد.

  • نویسنده : وحید آهنگ