قدردانی امام جمعه دیشموک از مدیران راهداری و بهداشت و درمان کهگیلویه
قدردانی امام جمعه دیشموک از مدیران راهداری و بهداشت و درمان کهگیلویه
امام جمعه دیشموک گفت: امام جمعه دیشموک ضمن تقدیر و تشکر از دیانتی رئیس راهداری و حمل نقل جاده‌ای شهرستان کهگیلویه گفت: از دیانتی تقدیر و تشکر می‌کنم به خاطر اینکه در بارش‌های اخیر در منطقه حضور میدانی داشت

پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک ؛به گزارش  خبرگزاری فارس از دیشموک، حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند امام جمعه شهر دیشموک ضمن توصیه مردم به تقوای الهی اظهار کرد: حضور ویروس کرونا در جامعه امروزی برای آزمایش و امتحان بندگان خدا است.

وی در ادامه با بیان اینکه مردم باید انقلابی بودن خود را در این جامعه امروزی و حضور کرونا نشان بدهند گفت: انقلابی بودن به حرف نیست بلکه به عمل است.

حجت‌الاسلام راوند با اشاره به پیام رهبری در خصوص دکتر فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای کشور ما عنوان کرد: مجازات آمران و عاملان ترور شهید فخری‌زاده  این شهید برجسته قطعی است اما باید متناسب با پاسخ کوبنده و سیلی محکمی در آینده نزدیک باشد تا درس عبرتی برای دیگران باشد.

وی اذعان کرد: مسوولان باید پاسخ کوبنده و سیلی محکمی به امران و عاملان ترور شهید فخری‌زاده بدهند تا مردم نسبت به این انقلاب ناامید نشوند.

خطیب نماز جمعه دیشموک گفت: پاسخ مناسب و سیلی محکم باید در همین نزدیک اتفاق بیفتد و گرنه موکول کردن آن به آینده جزء فرصت‌سوزی است و تاخیر در ان آفت است و تاخیر در مجازات شهید فخری‌زادی باعث ناامیدی مردم می‌شوند و آمادگی روحی انتقامجویان از دست داده می‌شود.

وی گفت: انتقام شهید فخری‌زاده در اسرع وقت سیلی محکمی است به رژیم صهیونیسم غاصب و از طرف دیگر باعث خروج آمریکا از منطقه است.

راوند عنوان کرد: اگر سیلی محکم به آمران و عاملان ترور فخری‌زاده در دستور کار مسوولان قرار بگیرد با گرفتن انتقام اسرائیل غاصب برای همیشه محو خواهد شد.

وی گفت: مردم ایران منتظر سیلی محکم و سخت به آمران و عاملان ترور شهید فخری‌زاده هستند و باید ملاک عمل مسوولان ایران اسلامی انتقام خون سردار سلیمانی و دکتر فخری‌زاده در کوتاهترین زمان باشد.

خطیب نماز جمعه دیشموک با بیان اینکه مسوولان باید مواظب نفوذی‌ها باشند عنوان کرد: نفوذی‌ها افرادی هستند که باعث ایجاد اختلال در محاسبات و تحریف واقعیت‌ها و برجسته کردن برخی جزئیات و دچار تردید در مسائل هستند.

وی گفت: نفوذی‌ها افرادی هستند که از یک طرف باعث تضعیف روحیه انقلابی  و جهادی در بین خودی‌ها هستند و از طرف دیگر باعث دوقطبی شدن جامعه اسلامی هستند و از طرف دیگر با انقلابی بودن خود دم از همراهی و همیاری با نظام و انقلاب بودن حرف می‌زنند.

امام جمعه دیشموک گفت: خویشتن داری برخی کشورها در امر انتقامجویی سردار سلیمانی و فخری‌زاده کار درستی نیست و ضربه زدن به اسلام است.

وی افزود: مسوولان ما نباید منتظر ادامه برجام دیگری باشند و پروراندن ادامه برجام در ذهن مسوولان چراغ سبزی است در اجرای خویشتن‌داری کشورهای غربی است و  این خویشتن‌داری کشورهای غربی یک کار نفوذپذیری است که فقط با اسرائیل همدم و همیار هستند.

راوند با اشاره به رحلت عالم مجاهد شیخ یزدی ضمن تسلیت به جامعه روحانیت گفت: عالم مجاهد شیخ یزدی از عالمان و روحانیون برجسته‌ای بود که مایه افتخار ملت ما ایران بود.

وی گفت: عالم مجاهد یزدی تا اخرین روز زندگی خود از ولایت و رهبری به صراحت پیروی می‌کرد و در مقابل مخالفان ایستادگی می‌کرد.

خطیب نماز جمعه دیشموک با اشاره به کار خوب منابع طبیعی دیشموک در کشت گیاهان داروئی در منطقه ضمن تقدیر و تشکر از منابع طبیعی در دیشموک  گفت: زیر کشت ۱۵۰ هکتار از منابع ملی در کشت گیاهان دارویی توسط منابع طبیعی دیشموک در منابع ملی یک کار خوب و یک طرح اشتغالزایی خوبی برای جوانان این منطقه است که در دستور کار منابع طبیعی دیشموک قرار گرفت.

وی گفت: از مردم می‌خواهم تا اختلافات و معارضات را کنار بگذارند تا کشت گیاهان داروئی در منطقه دیشموک ضمن رونق دادن کشت گیاهان دارویی در این منطقه باعث دلجویی مسوولان در این کار خیر شود.

امام جمعه دیشموک ضمن تقدیر و تشکر از دیانتی رئیس راهداری و حمل نقل جاده‌ای شهرستان کهگیلویه گفت: از دیانتی تقدیر و تشکر می‌کنم به خاطر اینکه در بارش‌های اخیر در منطقه دیشموک با شروع بارش با حضور خود در منطقه باعث بازگشایی راههای روستای منطقه دیشموک در اسرع وقت و کوتاهترین زمان شد.

وی گفت: از مسوولان می‌خواهم با توجه به اینکه راههای روستایی منطقه دیشموک با بارش باران مسدود می‌شوند تمهیدات لازم را جهت رفع این مشکل در دستور کار خود قرار دهند تا شاهد قطعی راههای روستایی در بارش‌های اخیر باران در این مناطق نباشیم.

راوند در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مرکز بهداشت درمان دیشموک گفت: از طیب زادگان به خاطر نگاه ویژه خود به منطقه دیشموک کمال تقدیر و تشکر را دارم.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه ویروس کرونا یک بیماری خطرناکی است و از طرف دیگر باعث مبتلا شدن برخی افراد مرکز بهداشت درمان به این بیماری در مرکز درمان دیشموک شاهد بودیم از مردم تقاضا می‌شود پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام/م:آ