پیام دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت دیشموک به مناسبت آغاز هفته جهانی کارآفرینی
پیام دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت دیشموک به مناسبت آغاز هفته جهانی کارآفرینی
با مردم و برای مردم برای آبادانی و پیشرفت بخش دیشموک تلاش خواهیم کرد.

اسفندیار مختاری دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت دیشموک به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی پیامی صادر کرده است:

متن پیام به شرح ذیل است:

وَأَن لَیسَ لِلإِنسانِ إِلّا ما سَعی
سوره مبارکه النجم: آیه ۳۹

و اینکه برای انسان بهره‌ای جز سعی و کوشش او نیست.

شروع هفته جهانی کارآفرینی را به کارآفرینان و همه اصناف مولد و اشتغالزا در بخش دیشموک تبریک عرض می‌کنم و امید آن دارم که مساله کارآفرینی (ارزش آفرینی) به عنوان یک ضرورت، جدی گرفته شود و با حضور جوانان متخصص و تحصیلکرده در این عرصه و ایده‌پردازی شاهد شکل‌گیری جریان‌های خلاق و کارآفرینانه در منطقه باشیم.
بهبود و توسعه‌‌ فرهنگ کارآفرینی و ارائه آموزش‌های لازم در این زمینه، حمایت‌های مادی و معنوی از کارآفرینان، جزو اهداف اساسی نهاد آبادانی و پیشرفت در بخش دیشموک است که با مشارکت و همکاری همه‌ مردم اعم از جوانان، نخبگان و افراد باتجربه محقق خواهد شد. تقویت اکوسیستم کارآفرینی بخش دیشموک، از طریق تقویت مهارت‌های خلاقیت، نو‌آوری و گرایش‌های کارآفرینانه در بین جامعه شهری و روستایی به ویژه جوانان تحصیلکرد منجر به خلق کسب و کارهای مولد می‌شود و می‌تواند دریچه‌ای به سوی توسعه پایدار باشد و نهاد آبادانی و پیشرفت در این زمینه‌ برنامه‌ریزی جدی دارد.
با وجود ظرفیت‌های طبیعی و سرمایه‌های انسانی که در بخش دیشموک، واحدهای صنایع دستی، گردشگری، کشاورزی، دام و طیور و … می‌توانند به پویا باشند و با بهبود وضعیت زیرساختی شبکه‌های ارتباطی کسب و کارهای مبتنی بر اینترنت هم شکل بگیرند، که با وجود جوانان متخصص امکان راه‌اندازی این کسب‌ و‌ کارها دور از دسترس نیست.

با مردم و برای مردم برای آبادانی و پیشرفت بخش دیشموک تلاش خواهیم کرد.

اسفندیار مختاری
دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت دیشموک