کلانتری:شرایط خدمت در کهگیلویه وبویراحمد مهیا است/به همدیگر اعتماد کنیم
کلانتری:شرایط خدمت در کهگیلویه وبویراحمد مهیا است/به همدیگر اعتماد کنیم

کلانتری:شرایط خدمت در کهگیلویه وبویراحمد مهیا است/به همدیگر اعتماد کنیم استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شرایط خدمت در این استان مهیا است گفت: مهم این است که حوصله کنیم با اعتماد به همدیگر کارها را پیش ببریم. کلانتری:شرایط خدمت در کهگیلویه وبویراحمد مهیا است/به همدیگر اعتماد کنیم به گزارش خبر دیشموک، حسین کلانتری […]

کلانتری:شرایط خدمت در کهگیلویه وبویراحمد مهیا است/به همدیگر اعتماد کنیم

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شرایط خدمت در این استان مهیا است گفت: مهم این است که حوصله کنیم با اعتماد به همدیگر کارها را پیش ببریم.
کلانتری:شرایط خدمت در کهگیلویه وبویراحمد مهیا است/به همدیگر اعتماد کنیم

به گزارش خبر دیشموک، حسین کلانتری امروز در جمع مردم دیشموک که در مسجد صاحب‌الزمان این شهر برگزار شده بود اظهار داشت: دولت تدبیر و امید به ما اعتماد کرده و دستور دادند به عنوان خدمتگزار به استان غیور شهید پرور و شجاع کهگیلویه و بویراحمد برای انجام خدمت حضور پیدا کنیم، بعد از مراسم معارفه و جلسات ضروری با همکاران صحبت کردیم که سریع باید میدانی خصوصا مناطق محروم بازدید داشته باشیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: چون بنا بر این است گزارش مستندی از استان خدمت رئیس جمهور، آقای جهانگیری و وزرا تقدیم کنم بر این اساس لازم بود که به مناطق محروم سفر کنم و وضعیت را ببینم تا مسایل و مشکلات را مطرح کنم.

وی با بیان اینکه در این سفر ارزیابی و در دستور کار قرار گرفتن مشکلات انجام خواهد شد، گفت: اینجا نیامدیم که شق‌القمر کنیم یا حرف‌هایی تحویل مردم دهیم که شعاری باشد و فراموش شود.

کلانتری افزود: ما سرباز نظام اسلامی هستیم و افتخار ما خدمتگزار مردم بودن است بر این اساس تمام تلاش بر این است که مشکلات مردم را درست ارزیابی کنیم از زبان مردم بشنویم از نزدیک ببینیم و بعد اولویت‌بندی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در راه مبارزه با ظلم، استکبار و اسلام آمریکایی خون دادیم و مبارزه کردیم برای ادامه راه اسلام ناب محمدی هزینه دادیم،تأکید کرد: ولی در برابر دشمن سر خم نکردیم و به مقاومت و ایستادگی خود ادامه می‌دهیم.

کلانتری یکی از ویژگی‌های استان کهگیلویه و بویراحمد را شجاعت و ایستادگی و مقاومت دانست و گفت: سخت‌ترین و سنگین‌ترین جنگ با آمریکا و استکبار جنگ اقتصادی تمام عیار است دشمن همه توان را گذاشته که سخت‌ترین وضعیت را بر مردم ما تحمیل کند.

وی ادامه داد: دشمن نمی‌خواهد ما درامد داشته باشیم چون دشمن پیامبر(ص)، دشمن اهل بیت و دشمن شهدا است قطعا مردم حاضر نیستند در مقابل کسی که دشمن اهل بیت است سر خم کنند.

مدیر ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به شرایط اقتصادی کشور تصریح کرد: مردم توقعات و انتظارات را متناسب با وضعیت موجود تعدیل می‌کنند اما ما هم وظیفه داریم از امکانات و منابع موجود بیشترین استفاده را در رفع مشکلات مردم کنیم.

وی گفت: ما در دو جبهه قرار داریم؛ یکی نبرد با جنگ اقتصادی و دیگری جبهه خدمت‌رسانی به مردم.

کلانتری با بیان اینکه ما خود را خدمتگزار مردم می‌دانیم و دولت وظیفه خدمت‌رسانی به مردم دارد، افزود: از نماینده مردم شهرستان در مجلس تشکر می‌کنم که خدمات دولت در حوزه خود را بیان می‌کند و بیان این خدمات به معنی قدرشناسی است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص مشکل راه ارتباطی بخش دیشموک اظهار داشت: جاده دهدشت به دیشموک باید کد ملی بگیرد تا نگرانی مردم برطرف شود و این زمینه هم وجود دارد.

وی گفت: در زمینه پمپاژ اراضی اسفندان ۵۰۰ هکتار در دستور کار است اعتبار بیشتری اختصاص خواهد یافت و برای سد آبریز و سیدون باید تلاش کنیم.

کلانتری با اشاره به سیل اخیر و خسارات ناشی از آن گفت:حداکثر تا هفته اول تیرماه پرونده خسارت به سیل زدگان در بخش کشاورزی و اراضی و محل سکونت به وزارتخانه متبوع ارسال خواهد شد.

وی ادامه داد: ۳۸ میلیارد در زمینه سیل، ۱۰ میلیارد تومان عمران شهری، آب و فاضلاب چهار میلیارد تومان،بنیاد مسکن ۱۴ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

کلانتری از پرداخت تسهیلات ارزان قیمت چهار درصد و نیز تسهیلات ۱۲ و ۱۸ درصد به دیگر راهکارهای جبران خسارت سیل نام برد و گفت:همه اینها عدد قابل توجهی و قریب به ۲۰۰ میلیارد تومان است سهم این شهرستان و بخش بر اساس اسناد و مدارک پرداخت خواهد شد.

وی افزود: مهم این است که ما انسجام وحدت و همدلی، اعتماد و امید داشته باشیم قطعا این وعده الهی است که جبهه اسلام پیروز است.

وی با بیان اینکه امروز جرم ما در دنیا این است که زیر پرچم اهل بیت قرار داریم تأکید کرد: با صلابت و اقتدار به ایستادگی ادامه می‌دهیم.

وی گفت: در استان شما شرایط خوبی برای خدمت هست باید کمک کنید ما نمایندگان دلسوز و پیگیر مدیران توانمند روحانیت شوراها و دهیاران و.. داریم مهم این است که حوصله کنیم با اولویت‌بندی مطالبات و اعتماد به همدیگر به مردم خدمت کنیم.
انتهای پیام/م:آ