امام جمعه دیشموک: برخی مسئولان در جلسات مختلف شرکت نمی کنند/ چسبیدن به صندلی مدیریت زیبنده نیست+اسامی
امام جمعه دیشموک: برخی مسئولان در جلسات مختلف شرکت نمی کنند/ چسبیدن به صندلی مدیریت زیبنده نیست+اسامی
امام جمعه دیشموک در پایان با اشاره به تلاش آموزش و پرورش در جهت برگزاری محافل قرانی، گفت: نیاز ضروری است تمام مسئولان و کارکنان در تمام مجموعه ها نسبت به این امر مهم و تاثیرگذار ورود کنند و با تلاش و همت و انگیزه بالا مساعدت نمایند.

به گزارش مالک آهنگ خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ حجت الاسلام راوند در حاشیه نشست شورای فرهنگ عمومی ضمن تقدیر از مدیران وقت شناس و مردمی و فعال در منطقه؛ اذعان داشت: متاسفانه بارها مشاهده شد که برخی مدیران بخش دیشموک نسبت به جلسات مختلف اداری بی توجهی کرده و این مسئله بارها توسط آن عزیزان تکرار شد.

امام جمعه دیشموک افزود: مسئولیت گرفتن، صرف نشستن در صندلی مدیریت نیست و باید تمام توان و تلاش خود را انجام داد تا ذخایر انقلاب از ما راضی باشند و نسبت به نظام بدبین نشوند.

حجت الاسلام راوند با بیان اینکه بودجه فرهنگی ادارات شاید از لحاظ قانونی باشد یا نباشد، بیان کرد:ادارات می توانند با تلاش،همفکری، هم اندیشی و روحیه کار جهادی در تمام برنامه های فرهنگی شرکت کنیم و آن برنامه را به نحو احسن برگزار نماییم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی دیشموک کارهای ارزنده شهرداری و شوراء شهر دیشموک را نسبت به نصب المان های شهداء و نامگذاری خیابان های شهر به نام آن عزیزان سفر کرده قابل تقدیر و تحسین دانست و متذکر شد : چنین فعالیت های ارزشمندی باعث میشود فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گسترش پیدا کند و جوانان و نوجوانان و نسل های جدید با اندیشه و مکتب شهداء و امام شهداء بیشتر آشنا شده و به این سمت حرکت کنند.

امام جمعه دیشموک در پایان با اشاره به تلاش آموزش و پرورش در جهت برگزاری محافل قرانی، گفت: نیاز ضروری است تمام مسئولان و کارکنان در تمام مجموعه ها نسبت به این امر مهم و تاثیرگذار ورود کنند و با تلاش و همت و انگیزه بالا مساعدت نمایند.

………………..‌‌………………….‌‌………………….‌‌..

بخشدار دیشموک بابیان اینکه هر چه داریم از شهداء و آرمان امام شهداء است، اظهار داشت : خون بر شمشیر پیروز خواهد شد و جبهه مقاومت سرافراز خواهد شد.

 

نوروزی خوب تدابیر مدیریتی، برنامه ریزی منظم و منسجم و تعامل، همفکری وهم اندیشی را مهم ترین مقوله جهت به ثمر نشستن تلاشهای ادارات دانست و گفت : کارهای فرهنگی و جهادی ریشه ای است و باید اثرگذار باشد و مجموعه های جهادی در منطقه به خوبی در حال فعالیت هستند و همکاری و هم اندیشی می تواند این مسئله ثمربخش تر نماید. وی در پایان تیراندازی های منطقه را معضل تاسف بار برشمرد و گفت : با کار فرهنگی و همکاری در تمام مجموعه ها میتوان این مورد را حل نمود.

………………..‌‌………………….‌‌………………….‌‌..

سید مصطفی حائری رئیس دادگاه عمومی و انقلاب بخش دیشموک با اشاره به خاطرات دوران کودکی نسبت به عدم توجه به برنامه های فرهنگی و محافل قرآنی، اذعان نمود: یاد دارم در کودکی برای حضورقاریان قرانی در دهدشت تلاش ها انجام میشد  و تمام اقشار مردم ، کوچک و بزرگ جهت شرکت جلسات شور و شوق و هیجان داشتند،لیکن؛ سالهای اخیر متاسفانه نسبت به این موضوع واقعاً کوتاهی شد که باید ریشه یابی و معضلات و موانع رفع گردد.

………………..‌‌………………….‌‌………………….‌‌..

سروان فضیلت فر تلاش و برنامه ریزی و تدابیر ناجا برای ترغیب و تشویق مجموعه درون سازمانی جهت توجه بیشتر به محافل قرآنی را یک برنامه مهم در سازمان دانست و اذعان داشت : هدف ما بیشتر گسترش فرهنگ قرآنی در بین نیروهای سازمان و هست و تاکنون موفقیت آمیز بود.

 

فرمانده انتظامی دیشموک در ادامه افزود: برخی ادارات  از جمله ادارات خدمات رسان و دیگر سازمانها و نهادها نسبت به اداره خود بی توجه و همین امر سبب بروز سرقت ها و … خواهد شد. که متاسفانه هیچ تدابیری در این زمینه از طریق ادارات و … اندیشیده نشد تا معضات به حداقل یا از بین برود.

فضیلت فر مشکل تیراندازی ها را یک آسیب بزرگ دانست و تاکید کرد : کارهایی در سطح بخش انجام گرفت و بزودی برنامه ها و تدابیری جدیدی جهت حذف این رسم غلط صورت خواهد گرفت.

………………..‌‌………………….‌‌………………….‌‌..

رئیس آموزش و پرورش دیشموک توجه به بحث محافل قرآنی در مجموعه تعلیم و تربیت را مهم ترین برنامه کاری خود در دوران مدیریت خویشی تلقی و بیان کرد : جهت هر گونه همکاری و همراهی در برنامه فرهنگی در سطح بخش آماده ایم و کوتاهی نخواهیم کرد.

………………..‌‌………………….‌‌………………….‌‌..

شهردار دیشموک و رئیس شورای شهر دیشموک هم امادگی خود جهت همکاری ویژه برای برگزاری یادواره شهید نوروزی را اعلام کردند و اذعان نموده: اگر تعامل و همکاری نباشد قطعاً کاری به سرانجام نخواهد رسید.

………………..‌‌………………….‌‌………………….‌‌..

فرمانده هان حوزه مقاومت بسیج امام محمد تقی ع دیشموک، پایگاه مسجد جامع شهر و حوزه خواهران ضمن اعلام آمادگی برای برگزاری هر چه بهتر یادواره شهید نوروزی بیان داشتند: با تعامل و همکاری و همراهی شورای اداری بخش دیشموک میتوان یک یادواره، در شان شهید موسی نوروزی برگزار کرد، تا هم بتوان فرهنگ شهادت و ایثار را گسترش داد و نسل جوان ما با اندیشه و آرمان شهداء و امام شهداء بیشتر آشنا شوند و هم تسکینی باشد برای خانواده شهید نوروزی که فرزند خود را در راه امنیت و آرامش جامعه نثار نمودند.

 

در پایان؛ متاسفانه مسئولان ادارات گاز، برق، آب، امورصنفی، منابع طبیعی، بانک، مخابرات و بهداشت و درمان در جلسه حضور نداشته که انتقاد شدید امام جمعه را به همراه داشت و از بخشدار خواست تا تذکرات لازم داده و تدابیری اندیشیده شود من بعد در تمام جلسات مسئولان دقیق و به موقع حضور پیدا کنند.

لازم بذکر است ؛ یادواره شهید موسی نوروزی، شهید راه امنیت، روز جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳ در زادگاه شهید نوروزی و از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه برگزار می شود.

انتهای پیام/