سردار نائینی:کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد در سطح فاخری برگزار شد
سردار نائینی:کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد در سطح فاخری برگزار شد
سخنگو و معاون روابط عمومی کل سپاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دومین کنگره ملی دو هزار شهیداستان کهگیلویه و بویراحمد در سطح فاخری برگزار شد.

به گزارش مالک آهنگ خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی خبز دیشموک؛سردار علی محمد نائینی امروز در گفت و گو با خبرنگاران در یاسوج اظهار داشت: برگزاری دومین کنگره ملی دو هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد با این کیفیت یک کار خلاقانه است که برای آماده سازی زیرساخت ها و اجرای این رویداد مهم فرهنگی فعالیت های زیادی انجام شد.

 

وی بیان کرد: برگزاری کنگره ها در استان های مختلف کشور به یک پدیده موثر و یکی رویداد فرهنگی تاثیر گذار تبدیل شده است و شب گذشته یک نمونه ممتاز آن را در شهر یاسوج شاهد بودیم.

 

سخنگو و معاون روابط عمومی کل سپاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز داشت: دومین کنگره ملی سرداران، امیران و دو هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد از جهت ابتکار، خلاقیت، نوآوری و میزان تولید آثار صوتی، تصویری و مکتوب و نحوه اجرا بسیار فاخر و در تراز ملی برگزار شد.

 

سردار نائینی در پایان از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین مهمان ویژه این مراسم سردار سلامی فرمانده کل سپاه ، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویراحمد، سردار خرم دل فرمانده سپاه فتح و سردار مثنوی جانشین سپاه فتح، سردار حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ فتح، فرماندهان نظامی و انتظامی و همه مسئولان و مهمانانی که در این کنگره شرکت کردند، قدردانی نمود.

 

گفتنی است، اجلاسیه نهایی دومین کنگره ملی شهدای استان ۱۷ تا ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ در دهکده دفاع مقدس یاسوج برگزار می شود که امشب با برگزاری اجلاسیه سرداران و یکهزار و ۵۲۱ شهید والا مقام تیپ سرافراز ۴۸ فتح خاتمه می یابد.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ