امام جمعه دیشموک: وزراء و دولت باید مشکلات کشور و مردم را اولویت بندی کنند
امام جمعه دیشموک: وزراء و دولت باید مشکلات کشور و مردم را اولویت بندی کنند
حجت الاسلام راوند گفت : وزراء ودولت باید مشکلات کشور و مردم را اولویت بندی کنند و اولویت اول کشور که مشکلات اقتصادی و معیشت مردم است را مورد توجه ویژه قرار دهند و برای رفع مشکلات اقتصادی مردم بیش از پیش تلاش نمایند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ امام جمعه دیشموک در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه هر کسی به غیر خدا دل ببندد زیان دیده است گفت تقوای الهی ما را به دل کندن از غیر خدا و دل کندن از دنیا وا می‌دارد تا توجه به غیر خدا باعث نشود که از خدا غافل بمانیم و نباید به فلان مسئول و فلان انسان سرمایه‌دار دل ببندیم که این‌ها باعث دل بریدن از خدا می‌شوند.

 

حجت الاسلام راوند با عنوان اینکه وزرای انتخابی از سوی رئیس جمهور باید این اعتماد مجلس و مردم را قدر بدانند افزود: وزراء ودولت باید مشکلات کشور و مردم را اولویت بندی کنند و اولویت اول کشور که مشکلات اقتصادی و معیشت مردم است را مورد توجه ویژه قرار دهند و برای رفع مشکلات اقتصادی مردم بیش از پیش تلاش نمایند.

 

خطیب جمعه دیشموک با بیان اینکه همه در پیاده‌روی روز اربعین که از شهر دیشموک تا حرم مطهر امامزاده میرسالار علیه السلام برگزار می‌شود، همه با پای دل شرکت می‌کنیم و از راه دور زیارت اربعین بر را به جای می‌آوریم افزود: زیارت اربعین امام حسین جز نشانه‌های ایمان است و ما وظیفه داریم به این مهم جامه عمل بپوشانیم.

 

امام جمعه دیشموک با تبریک هفته دولت به تمام دست‌اندرکاران خاصه ادارات و نهاده‌های بخش و بخشدار دیشموک گفت: شهید رجایی یک سال نخست وزیر بود و فقط یک ماه رئیس جمهور بود اما به همراه شهید باهنر چنان خاضعانه و خالصانه به مردم خدمت کرد که در خاطر مردم ایران ماندگار شد تا جایی که هر کسی را بخواهند مدال خدمت بدهند او را به شهید رجایی تشبیه می‌کنند.

 

وی در بخش آموزش و پرورش به ساخت ۱۸ مدرسه در دو سال اخیر در دیشموک در دولت شهید رئیسی اشاره کرد و این موضوع را اقدامی مثبت و بزرگ در راستای اهداف آموزشی و پرورشی دولت دانست و گفت: ساخت خوابگاه شبانه روزی که برای استفاده دانش آموزان دختر روستایی و جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان مورد استفاده قرار گرفت.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ