استان هفته آینده میزبان هیات دولت
استان هفته آینده میزبان هیات دولت
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیات دولت در دومین سفر خود ۲۶ و ۲۷ تیر ماه به این استان سفر می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، علی احمد زاده با اشاره به اینکه در روز دوشنبه ۲۶ تیر ماه استقبال رسمی از رئیس جمهور و هیات دولت در فرودگاه یاسوج انجام می‌شود، افزود: بعد از این برنامه رئیس جمهور به شهرستان مارگون سفر کرده و با عشایر این منطقه دیدار می‌کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در این سفر طرح‌هایی توسط رئیس جمهور افتتاح می شود، ادامه داد: بهره برداری از سد چم شیر، جاده پاتاوه-دهدشت، افتتاح پتروشیمی گچساران، کارخانه قند یاسوج و بیمارستان ۳۲ تخت خوابی بهمئی از جمله این طرح‌ها است.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور بعد از دیدار با عشایر بویراحمد به شهرستان گچساران سفر می‌کند، گفت: افتتاح سد چم شیر و پتروشیمی گچساران از جمله برنامه‌های رئیس دولت است.

احمد زاده با اشاره به اینکه دیدار و سخنرانی در جمع مردم مرکز استان در ورزشگاه تختی یاسوج از دیگر برنامه‌های رئیس جمهور در عصر روز اول به استان است، افزود: افتتاح کارخانه قند یاسوج نیز از جمله برنامه‌هایی است که توسط رئیس جمهور انجام می‌شود.

وی از برنامه‌های روز دوم رئیس جمهور در استان خبر داد و گفت: در ابتدای صبح جاده پاتاوه- دهدشت افتتاح و سپس رئیس‌جمهور عازم شهرستان بهمئی شده و بعد از افتتاح بیمارستان شهید حاج قاسم سلیمانی این شهرستان و اختصاص تجهیزات، در جمع مردم این شهرستان سخنرانی می‌کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه رئیس جمهور بعد از اتمام برنامه‌ها در شهرستان بهمئی به مرکز استان برمی‌گردد، افزود: در بعد از ظهر سه‌شنبه نشست شورای اداری و دیدار با سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان به طور همزمان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه سه معاون رئیس جمهور و تعدادی از وزرا در این سفر رئیس جمهور را همراهی می‌کنند، ادامه داد: افتتاح طرح‌های گردشکری، کلنگ زنی پتروپالایشگاه گچساران با سرمایه‌گذاری ۲.۵میلیارد دلار سرمایه اولیه و با حضور ۱۰۰ درصدی بخش خصوصی، همچنین پتروشیمی چرام با سرمایه گذاری بانک‌ها و در کهگیلویه از جمله برنامه‌های وزرا است.

احمدزاده با اشاره به اینکه در شهرستان بویراحمد مخزن گازی مختار و سد سقاوه هم در مارگون به زمین زده می‌شود، اضافه کرد: طرح‌های افتتاحی و کلنگ زنی زیادی در این سفر تدارک دیده شد که این سفر انجام می‌شود.

 

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ