تقدیر مردم از عملکرد مثبت دادستان شهرستان چرام
تقدیر مردم از عملکرد مثبت دادستان شهرستان چرام
جمعی از شهروندان شهرستان چرام از حمایت‌های دادستان محترم شهرستان چرام در برخورد قاطع با مخلان امنیت،آسایش و آرامش و جلوگیری از هتک حرمت ماه مبارک رمضان تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش خبر دیشموک متن بیانیه شهروندان بدین شرح می‌باشد،

بسمی تعالی

من لم یشکرالمخلوق ، لم یشکر الخالق

 

محضر مبارک جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای آذریتون

دادستان محترم شهرستان چرام

سلام علیکم !

به روان تابناک و روشنی بخش شهیدانی که فراتر از مرز ِمعنای انسان و انسانیت بودند و اینک « عنده ربهم یُرزِقون اند » سلام و درود و صلوات می فرستیم.

 

شهروندان شهر ِفرهنگ دوست و شهید پرور چرام ، با فرهنگ ِ فاخر و غنی خویش ، تلاشهای بی دریغ ، بی وقفه و شبانه روزی جنابعالی در جایگاه دادستانی به حقیقت از جنس مردم را ، باهدف ارتقای امنیت اجتماعی در راستای مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، پاس و گرامی داشته و از برخورد قاطع ، بدون اغماض و تعارف حضرتعالی با استفاده از همه ی توان و ظرفیت سازمانی خویش در ارتباط با مخلان امنیت ، آسایش و آرامش و جلوگیری از هتک حرمت ماه مبارک رمضان تقدیر و تشکر می نمایند.

 

بلاشک دقت ، دلسوزی و نقش آفرینی ممتاز حضرتعالی در راستای نظم ، امنیت اجتماعی ،روندِ تسهیل و حل امورات مردم ،ثبت ِ نام نیکی را برایتان ورق و رقم خواهد زد .و خدمات خوب همراه با کار کارشناسی حضرتعالی در اذهان مردم مؤمن و انقلابی و شهیدپرور چرام ماندگار خواهد ماند.

 

از درگاه خداوند سبحان ، توفیق روزافزون در مسیر خدمت به این نظام مقدس را برایتان مسئلت می نماییم .

فرودین ۱۴۰۲

من الله التوفیق

جمع زیادی از شهروندان شهرستان چرام

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ