فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح‌های آبرسانی به روستاهای استان خبر داد و گفت: ۲۴۰ روستای استان در طرح آبرسانی سپاه هستند که در این حوزه سپاه فتح در کشور رتبه سوم را دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، سردار حمید خرمدل با حضور در برنامه زنده شبکه استانی به اقدامات سپاه فتح در استان اشاره و عنوان کرد: یکی از دغدغه‌های سپاه، موضوع اشتغال است که تلاش می‌کنیم در این خصوص نقش‌آفرینی می‌کنند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح‌های آبرسانی به روستاهای استان خبر داد و گفت: ۲۴۰ روستای استان در طرح آبرسانی سپاه هستند که در این حوزه سپاه فتح در کشور رتبه سوم را دارد.

وی فراهم شدن زمینه ازدواج جوانان را از دیگر برنامه‌های سپاه برشمرد و افزود: توجه به موضوع ازدواج جوانان از دیگر برنامه‌های سپاه فتح است که در سال آینده سه هزار سری جهیزیه میان زوج‌های جوان قشرهای مختلف استان توزیع خواهد شد.

فرمانده ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه سخنان خود به اقدامات سپاه در حوزه بهداشت و درمان اشاره و عنوان کرد: به دلیل پراکندگی جمعیت در استان در حوزه بهداشت و درمان در کنار دانشگاه علوم پزشکی درمانگاه‌ها و مراکز درمانی را راه اندازی کرده‌ایم که درمانگاه یاسوج و گچساران فعال است.

سردار خرمدل عنوان کرد: درمانگاه شهرستان بهمئی تا ۶ ماه دیگر به بهره‌برداری می‌رسد، درمانگاه دهدشت کلنگ زنی شده و به زودی وارد عملیات اجرایی می‌شود.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: تا سه ماه آینده درمانگاه بخش پاتاوه در شهرستان دنا نیز افتتاح و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

سردار خرمدل بیان کرد: مجوز احداث بیمارستان ۱۲۶ تختخوابی مرکز استان نیز اخذ شده که با مشخص شدن زمین عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود که در زمینه ایجاد اشتغال بسیار تاثیرگذار است.

وی گفت: در بحث مسکن نیز تلاش می‌شود تا برای عزیزان بسیجی خدماتی را داشته باشیم به این صورت که سپاه برای آنها مسکن بسازد یا بخشی از زمین‌ها در اختیار خود آنها قرار گیرد تا شروع به ساخت مسکن کنند.

سردار خرم دل تصریح کرد: در حوزه کشاورزی نیز پادگان امام جعفر صادق (ع ) در چنارستان یاسوج از حالت پادگانی خارج شده تا به عنوان دهکده اقتصاد مقاومتی در بخش آموزش و ترویج کشاورزی مورد استفاده قرار گیرد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در حوزه فرهنگی و ایثار و شهادت کنگره شهدای استان در سال ۱۴۰۳ را خواهیم داشت که با هدف شناسایی نقش رزمندگان استان در دوران دفاع مقدس و برجسته کردن شهدای شاخص و اتفاقاتی که رزمندگان استان در تیپ ۴۸ فتح در آن دوران رقم زدند برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه فتح ابراز داشت: در حوزه اجتماعی یکی از دغدغه‌های اصلی  بحث فرزندآوری است و در موضوع کاهش طلاق و مواد مخدر و اعتیاد اقداماتی در حال انجام است.

سردار خرم دل ، از سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خاطر توجه ویژه به استان کهگیلویه و بویراحمد و اختصاص اعتبارات بسیار خوب به این استان تقدیر کرد و گفت: با اختصاص این اعتبارات در سال آینده شاهد انقلابی در عرصه سازندگی استان خواهیم بود.

وی گفت: سپاه فتح در تمامی حوزه از جمله ساخت سرویس بهداشتی، خانه عالم و معلم، سالن ورزشی، ساخت مسکن و دیگر حوزه ها با تمام توان پای کار است .

خرم دل تاکید کرد: هر برنامه‌ای که سپاه فتح شروع می‌کند در کمترین زمان ممکن و با بالا ترین کیفیت به سرانجام می رسد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

  • نویسنده : مالک آهنگ