حجاب و عفاف هویت و خدا محوری و خداباوری ما را حفظ می‌کند
حجاب و عفاف هویت و خدا محوری و خداباوری ما را حفظ می‌کند
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم در شرایط حساس کنونی هوشمند باشند و بدانند با چه کسانی رو به رو هستند.

به گزارش خبر دیشموک ،  سید علی احمدزاده به بازگشایی مدارس بعد از دو سال تعطیلی و آموزش‌های غیرحضوری اشاره کرد و گفت: دانش‌آموزان حضور در کلاس‌ها را فرصتی ارزشمند برای تلاش در عرصه علم و دانش و جبران آن طی دو سال گذشته بدانند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: سال تحصیلی جدید را مغتنم بشماریم چرا که یک آسیب جدی از عدم حضور در گذشته داشته‌ایم و دچار خلاء نسبی علمی شده‌ایم، لذا باید تلاش کنیم ضریب عملکرمان را در عرصه علم، دانش و پژوهش ارتقاء بخشیم.

وی با بیان اینکه برای عمل به وظایف الهی هم به علم و دانش نیازمندیم، افزود: اگر بخواهیم استقلال داشته و وابسته به خارج نباشیم و اجازه ندهیم بر کشورمان تسلط پیدا کنند باید به تعلیم و تربیت به علم و پژوهش و دانش اهمیت فراوان بدهیم.

استاندار گفت: برای اینکه یک متر از خاک این کشور به دست دشمن نیفتد خون‌ها ریخته شده است، آنهایی که امروز جوانان را تحریک می‌کنند تا با اهانت به مقدسات، قرآن، مساجد و اموال مردم تعرض می‌کنند اجنبی هستند.

احمدزاده گفت: نیروی انتظامی از فرزندان این مملکت و برادران ما هستند که برای امنیت و آرامش مردم تلاش می‌کنند اما اغتشاشگران این نیروهای خدوم را زنده زنده آتش زدند و پرچم جمهوری اسلامی که نماد ملی ما است را پایین می‌کشند تا پرچم کدام اجنبی را بالا ببرند؟ لذا می‌طلبد در این شرایط حساس هوشیار باشیم و هوشمندانه حرکت کنیم و بدانیم با چه کسانی روبرو هستیم.

استاندار خطاب به دانش‌آموزان گفت: امروز حساسیت دشمن و اجانب روی ایران قوی است، شما به عنوان آینده‌سازان ایران اسلامی هوشیار باشید که دشمن ارزش‌ها و هویت ما را نشانه گرفته است.

احمدزاده با بیان اینکه یکی دیگر از هویت ما حجاب و عفاف است گفت: حجاب و عفاف استقلال ما را و هویت و خدا محوری و خداباوری ما را حفظ می کند و به همین خاطر با آن مخالفت می کنند و می جنگند.

وی با بیان اینکه کرونا هنوز ریشه کن نشده است تاکید کرد: در همه مدارس استان و فضاهای آموزشی دستورالعمل‌های بهداشتی به خوبی رعایت شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به تعمق و تفکر در خصوص دو سئوال رئیس جمهور به دانش آموزان تاکید کرد و گفت: سئوال اول اینکه، مدرسه خوب دارای چه ویزگی ها و مشخصاتی است؟سئوال دوم اینکه، برای افزایش بهره وری در آموزش و پرورش چه اقداماتی را باید انجام داد؟

انتهای پیام/

  • نویسنده : وحید آهنگ
  • منبع خبر : خبرگزاری فارس