۲۵۰۰ مسکن برای مددجویان چهارمحال و بختیاری ساخته می‌شود
۲۵۰۰ مسکن برای مددجویان چهارمحال و بختیاری ساخته می‌شود
همزمان با دهه امامت و ولایت مسکن مددجویی با حضور فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام و مدیرکمیته امداد چهارمحال و بختیاری در خیرآباد افتتاح شد.

دویست و هفتادمین مسکن مددجویی طی تفاهم نامه بسیج سازندگی و کمیته امداد امام خمینی(ره) استان چهارمحال و بختیاری با همکاری گروه های جهادی و خیرین در روستای خیرآباد از توابع بخش فرخشهر  شهرستان شهرکرد افتتاح شد.

سردار علی محمد اکبری، فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گفت: بیش از ۸۵ درصد از پروژه های ساخت مسکن طی تفاهم بسیج سازندگی با کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در سال های گذشته(۹۸ تاکنون) آماده شده اند، که امروز به مناسبت ایام دهه امامت و ولایت و در آستانه عید سعید غدیر خم، تحویل مددجویان کمیته امداد می شود.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام افزود: همچنین به مناسبت ایام عید غدیر تعداد ۶هزار پرس غذای گرم طبخ و تحویل مردم و نیازمندان استان خواهد شد.

سردار اکبری ادامه داد: توزیع کمک های مومنانه و بسته های معیشتی از دیگر برنامه های گرامیداشت ایام دهه امامت و ولایت می باشد.

وی گفت: در ادامه روند ارتباط مجموعه نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد و سازمان بهزیستی، سپاه قمربنی هاشم علیه السلام اعلم آمادگی کرده در پروژه های آتی هم دست به دست هم خواهیم داد که بخشی از نیازهای مردم را مرتفع کنیم.

آقای محمدی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان چهارمحال و بختیاری نیز در این مراسم گفت: مجموعه امداد در مسیر محرومیت زدایی و ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف، شاخصه هایی دارد که تأمین مسکن برای خانواده های تحت پوشش به فضل الهی در تفاهم نامه قبلی که با مجموعه سپاه قمربنی هاشم علیه السلام بود تعداد ۳۰۰ پروژه مسکن که با هم داشتیم بیش از ۸۵ درصد از آن محقق شد و تحویل گردیده است.

محمدی افزود: امروز هم به مناسبت دهه امامت و ولایت در خدمت خانواده سادات هستیم برای تحویل مسکن به این خانواده و در پروژه بعدی یک تفاهم نامه ای آماده شده که ان شاءالله ۲۵۰۰ مسکن مددجویی با اولویت روستاها با همکاری سپاه تا پایان سال ۱۴۰۱ آماده و تقدیم مددجویان تحت پوشش کمیته امداد کنیم.

وی تصریح کرد: به مناسبت ایام دهه امامت و ولایت سرکشی از خانواده سادات تحت پوشش کمیته امداد در سراسر استان را داریم و همچنین پخت غذای گرم برای محرومین و نیازمندان در روز عید غدیر خواهیم داشت.