۸۶۰میلیارد تومان به زیر ساخت های ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت
۸۶۰میلیارد تومان به زیر ساخت های ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هشت هزارو ۶۰۰ میلیارد ریال امسال برای زیر ساخت های ارتباطی و پوشش شبکه های تلویزیونی مناطق مختلف این شهرستان بوِِیژه مناطق کم برخوردار اختصاص یافت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، سید علی احمدزاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون کارهای جهادی مختلفی در مناطق مختلف استان برای رفع محرومیت زدایی در دست اجراست.

وی بیان کرد: تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار کهگیلویه و بویر احمد تا اردیبهشت سال آینده از نعمت اینترنت پرسرعت با فیبر نوری برخوردار خواهند شد.

احمدزاده تصریح کرد: برای این اقدام مهم و تاثیر گذار بیش ازهشت هزار میلیاردریال اعتبار امسال در نظر گرفته شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بویراحمد به توجه جدی دولت به تقویت زیرساخت های ارتباطی در مناطق روستایی و عشایری اشاره کرد و گفت: در حوزه های های مختلف از جمله راه روستایی، آب آشامیدنی، مخابرات، ارتباطات و دیگر حوزه ها اقدامات بسیار موثری در مناطق محروم استان برداشته شده است.

 

احمدزاده با اشاره به گلایه برخی از مردم روستا از نبود شبکه تلویزیون استان گفت: بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال امسال برای رفع مشکل شبکه های تلویزیونی استان در نظر گرفته شده که با این میزان اعتبار مشکل گیرنده های تلویزیون شهرستان گچساران برطرف خواهد شد.

 

وی ابراز کرد: دهستان گرمسیری گچساران دارای استعداد های زیادی در بخش کشاورزی و گردشگری است و که با تلاش دولت سیزدهم عملیات اجرایی طرح های عمرانی ویژه ای در این منطقه آغاز و اجرا شده است.

 

احمد زاده بیان کرد: این مناطق روستایی استان هم اکنون دارای

مشکلات زیادی در زمینه باغات، اینترنت و تامین آب آشامیدنی هستند

وی با بیان اینکه هم اکنون آبرسانی اراضی دیم مناطق آرو و دیل از سد کوثر در دست مطالعه است تصریح کرد: در این مناطق حدود یکهزار هکتار زمین کشاورزی وجود دارد که باید از ظرفیت های سد کوثر برای آبیاری این مناطق اقدامات موثری انجام شود

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دولت سیزدهم بیش از ۲۴۰ میلیارد ریال تاکنون برای بهبود و توسعه کانال آبرسانی نازمکان ها هزینه شده است .

 

احمد زاده تصریح کرد: در این طرح ۵۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی روستاهای رودبال ، اسلام آباد، سر تیره ، روستای سید جمال الدین و گربستان نازمکان ها را تامین آب شده است.

وی ابراز کرد: مشکلاتی در زمینه این کانال های آبیاری وجود دارد که در برخی از نقاط نیاز به بهسازی و لایه روبی دارند و به همین دلیل اعتباراتی ازمحل سفر دولت و اعتبارات استانی برای تسویه بدهی این طرح به پیمانکاری اختصاص یافت.

 

احمدزاده گفت: جاده برخی از روستاهای مناطق گرمسیری گچساران بر اثر بارندگی های هفته گذشته تخریب شده که باید اعتبارات برای تعمیر این مکان ها اختصاص یابد.

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ