این نقد منصفانه است که مشکلات را حل می کند
این نقد منصفانه است که مشکلات را حل می کند
کاظمی جو : کسانی که به توسعه معتقد هستند قطعأ نقد را می پذیرند و بدون شک در فضایی که نقد علمی ، عینی ، منصفافه و بی طرف صورت گیرد اتفاقات خوب و خوشایندی صورت می گیرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، مدیر ارشاد کهگیلویه در نشست نماینده کهگیلویه،بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در نشست با اصحاب رسانه گفت : امروز در یک فضا و محفل دوستانه ای همراه با خبرنگاران هر چهار شهرستان دور هم جمع شده ایم که در رابطه با معضلات و مشکلاتی که پیرامون این شهرستان ها از گذشته تا کنون بوده به گفت و گو بپردازیم.

سید ایرج کاظمی جو افزود : همیشه در جلسات متعدد این گفت و گو ها را پی می گیرم و از آنجای که بخشی از تحصیلاتم در حوزه ادبیات نمایشی است و ابتدایی ترین مؤلفه هنرهای نمایشی گفت و گو است یقین دارم با گفت و گو و کنار هم قرار گرفتن گرایش ها متفاوت و مختلف ، می توان برای برطرف کردن مشکلات و معضلات قلم زد و قدم برداشت.

 

کاظمی جو ادامه داد : کسانی که به توسعه معتقد هستند قطعأ نقد را می پذیرند و بدون شک در فضایی که نقد علمی ، عینی ، منصفافه و بی طرف صورت گیرد اتفاقات خوب و خوشایندی صورت می گیرد.

 

وی افزود : اگر با هر گرایش فکری و فرهنگی که داریم نقد پذیر باشیم یقینأ خیلی از مشکلات پیرامون ما اصلاح می شوند ، این نقد است که خیلی از مشکلات را اصلاح می کند و این را نیز باید بدانیم که اگر نقد بر حسب غرض و کینه باشد بدون شک فساد به بار خواهد آورد و تخریب در جامعه صورت می گیرد.

 

کاظمی جو گفت: قبل از شروع جلسه با چند نفر از خبرنگاران صحبت کردم و از آن ها پرسیدم اگر شما در جایگاه و به عنوان مدیر فرهنگ و ارشاد بودید ، در این جلسه چه موارد و صحبت های را مطرح می کردید ؟ اظهار داشتند به مشکلات حوزه خبر می پرداختیم ، معتقد هستم اگر بارها و بارها و حتی در ۳۰ سال خدمتم پشت تریبون این پاراگراف را بیان کنم باز هم کم است و همیشه می گویم جهان امروز جهان فرهنگ است و رشد فرهنگی دروازه های ورود به رشد جامعه که اگر می خواهیم در حوزه سیاست، اقتصاد، آموزش، عمران، ورزش و آبادی قدم برداریم باید گام های اولیه را در زمینه مسائل فرهنگی ، اساس تر، استوار و بنیادی تر برداریم تا اتفاقات خوشایند پیرامون ما صورت گیرد.

 

وی افزود : نکته ای که به ذهنم رسید قبل از آمدن به این جلسه این بود که در رأی اعتماد به وزرا نماینده کهگیلویه برای وزیر ارشاد صحبت کردن و این می تواند یک اتفاق خوب برای ما باشد که ایشان برای حوزه خبر و فرهنگ مطالبه گری کند و باعث ایجاد اتفاقات خوبی شوند.

 

کاظمی جو در مورد مسکلات خبرنگاران گفت : بروکراسی اداری باعث شده که خیلی از خبرنگاران ما هنوز مشکل بیمه ای آن ها حل نشود که می شود با حضور نماینده شهرستان و مدیرکل فرهنگ و برخی از خبرنگاران این مطالبات را جمع آوری و مطالبه گری کرد و در حضور وزیر فرهنگ ، در جهت حل این مشکل ،  مطالبه گری کرد.

 

وی ادامه داد : با وجود جلسات متفاوتی که هست ولی هیچ جلسه ای در شهرستان مهم تر از جلسه امروز نیست که با حضور خبرنگاران است و می شود خیلی از مشکلات را مورد نقد قرار داد و اصلاح کرد.

این مدیر افزود : هیچ کس به اندازه من از حوزه خبر حمایت نکرده با وجود اینکه بارها و بارها خود بنده مورد نقد قرار گرفته ام ولی معتقد هستم یک مدیر باید مورد نقد قرار گیرد تا مشکلات پیرامونش را بشناسد و در جهت اصلاح آن ها تلاش کند.

 

کاظمی جو در پایان گفت: از نماینده شهرستان های کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده و دیگر دوستانی که دغدغه مند هستند، برای حوزه خبر و بابت این جلسه تقدیر و تشکر می کنم.

انتهای پیام/م:آ