یاد گرفته‌ایم آرایش دشمن را در مبدا به هم بریزیم
یاد گرفته‌ایم آرایش دشمن را در مبدا به هم بریزیم
فرمانده کل سپاه گفت: یاد گرفته‌ایم آرایش دشمن را در مبدا به هم بریزیم، شکست دشمن در مبدا برای ما استراتژی مسلم است.

سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز (چهارشنبه) در آیین الحاق تجهیزات جدید به یگان صابرین نیروی زمینی سپاه گفت: امروز برای همه دوست‌داران و حامیان اقتدار، استقلال و عزت کشور سربلند و ملت سرافراز ایران اسلامی روزی فراموش‌ناشدنی است و باید همواره شکر خداوند را به جای آوریم که ما را در راه جهاد فی سبیل‌الله قرار داد.

وی با بیان اینکه نیروی زمینی چشمه‌سار جوشان تمام ارکان قدرت سپاه، محل تولد همه فرماندهان و شهیدان والامقام و ستون پیکره قدرت دفاعی کشورمان است، افزود: خود را مدیون فداکاری‌های این فرزندان پرافتخار ملت می‌دانیم.

فرمانده کل سپاه در ادامه گفت: دهه‌هاست که در معرض سیاست‌های قدرت‌های شیطانی و اشرار بزرگ و کوچک هستیم. در این مدت که به استقلال سیاسی و عزت و افتخار رسیدیم، طراحان راهبردی ناامنی از آمریکای مهاجم و تجاوزطلب تا متحدان اروپایی و شرکای منطقه‌ای و تروریست‌های محلی، همگی به شکل پیوسته در حال طراحی توطئه هستند و هرگاه توانستند در حال اجرای توطئه علیه ملت ایران بودند.

فرمانده کل سپاه گفت: یاد گرفته‌ایم آرایش دشمن را در مبدا به هم بریزیم.

سردار سلامی گفت: شکست دشمن در مبدا برای ما استراتژی مسلم است و سلاح گرم آخرین سلاحی است که نیروی زمینی سپاه دست می‌گیرد.

سرلشکر سلامی تصریح کرد: این نیرو در درجه اول، می‌سازد و آبادانی می‌آورد و صفحات کتاب مقاومت ما، سوریه، یمن، لبنان و عراق است.