گزیده خطبه های نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد
گزیده خطبه های نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد
به گزارش خبر دیشموک ، خطبه های نماز جمعه استان به شرح ذیل است.

به گزارش خبر دیشموک ،      امام جمعه یاسوج گفت: محصولات کشاورزی در کهگیلویه و بویراحمد باید شناسایی و به صورت هدفمند تولید و عرضه شود.

تاکید بر تولید و عرضه محصولات مهم و هدفمند

امام جمعه یاسوج گفت: محصولات کشاورزی در کهگیلویه و بویراحمد باید شناسایی و به صورت هدفمند تولید و عرضه شود.

ضرورت تولید و عرضه محصولات مهم و استراتژیکامام جمعه شهر یاسوج در خطبه‌های این هفته نماز جمعه به فصل کشت و کار و کشاورزی اشاره کرد و اظهار داشت: محصولات کشاورزی باید شناسایی و به صورت استراتژیک تولید و عرضه شود؛ نباید هر کس خودش برای تولید محصولات تصمیم بگیرد بلکه ابتدا باید کارشناسان نیازسنجی کنند و متناسب با توانایی منطقه مشخص کنند در هر قسمت چه محصولی کشت و تولید شود.
آیت الله سید نصیر حسینی افزود: نباید در کشت‌ها فقط به اندازه مصرف خود توجه کنیم بلکه توجه به صادرات نیز مهم است، زیرا نمی‌توان همیشه از واردات کشور‌های دیگر استفاده کرد بلکه باید در مواقع مختلف دیگر کشور‌ها از تولیدات ما استفاده کنند.
نماینده، ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: اگر کالا‌های اساسی مانند گندم، برنج نباشد مشکلات رخ می‌دهد بنابراین باید به سمت کاشت محصولات مهم و استراتژیک حرکت کنیم.
آیت الله حسینی تخریب قبور ائمه در بقیع را جنایت دانست و افزود: آن‌ها اعلام کردند اگر دست ما باشد گنبد حرم رسول را نییز تخریب می‌کنیم که این موضوع ناشی از جهل آن‌ها است.
حسینی یادآور شد: نمونه آن اصحاب کهف است که در قرآن عده‌ای بیان کردند در مجاورت آن‌ها مسجد و معبدی بسازیم بنابراین اگر این موضوع اشتباه بود خداوند متعال در قرآن یادی از آن نمی‌کرد.
وی با بیان اینکه آل سعود توسل را شرک می‌دانند، اما توسل یعنی کمک خواستن همان گونه که انسان از آب، دارو، غذا، مسکن برای رفع نیاز‌های خود کمک می‌خواهند، گفت: قوم یعقوب برای آمرزش گناهان خود متوسل به پیامبر خود شدند تا گناهان آن‌ها را بیامرزد بنابراین در قرآن از توسط یاد شده است.

گزیده خطبه های نماز جمعه لیکک و دیشموک امام جمعه شهر لیکک در جمع نمازگزاران این شهر با اشاره به اینکه ریل گذاری دولت گذشته در زمینه‌های مختلف درست نبود و اغلب برنامه ریزی‌های دولت تدبیر و اُمید بر اساس ذائقه فقرا و مستمندان نبود گفت: دولت قبل با توجه به مستندات یک هزار و پانصد میلیارد تومان بدهی برجای گذاشت و به همین میزان کسری بودجه را برای دولت جدید به یادگار گذاشت که برخی از مشکلات امروزی برگرفته از این موضوع است.
حجت الاسلام سید محمد یوسف افروغی با انتقاد از افزایش غیرعادلانه قیمت خودرو در سال جدید افزود: این در حالی است که پیش از آن وزیر جدید صنعت، معدن و تجارت قول داده بودند که قیمت راکنترل خواهند کرد و از افزایش قیمت‌ها جلوگیری خواهد کرد، اما اتفاق مثبتی رخ نداد و طی دو مرحله بیش از ۳۰ درصد افزایش قیمت خودرو صورت گرفت که باعث نگرانی مردم شده است.
وی با اشاره به اینکه در صورتی که آب سد کوثر به بهره برداری برسد گفت: آیا ما زمینه‌های مختلف را برای اشتغالزایی از این مورد صورت داده ایم، این در حالی است که تاکنون چنین اقدام و برنامه ریزی را صورت نداده ایم که انتظار می‌رود این موضوع مد نظر قرار گیرد.

از ریاست جمهوری خواستار مقابله با بدعتِ انتصاب مدیران وابسته به نمایندگان مجلس هستیم

امام جمعه دیشموک در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن دعوت خود و مردم به رعایت تقوای الهی گفت: هر عملی که همراه با تقوای الهی باشد در پیشگاه خداوند مورد قبول که نمونه آن روزه داری ماه رمضان بوده است.
حجت الاسلام علی اکبر راوند با اشاره به این که احتکار عملی بسیار ناپسند است افزود: دشمنان با رسانه هایشان دنبال نومید کردن مردم اند، ولی برخی از مسلمانان ارزاق عمومی مردم را احتکار می‌کنند.
وی افزود: در این شرایط گرانی و توطئه دشمنان، بازاریان مسلمان کمتر سود بگیرند، تا گره مشکلات مردم باز شود.
راوند با اشاره به سوء مدیریت هشت ساله در کشور و دادن وعده دروغ در دولت قبل ادامه داد: مسئولان دولت قبل مردم را نا امید و همه مشکلات را به برجام گره زد.
وی افزود: با روی کار آمدن دولت انقلابی مردم امیدوار شدند، اما یکی از مشکلات و آسیب های کنونی در جامعه استفاده از مدیران منتسب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی است این در حالی است که وظیفه نمایندگان مجلس شورای اسلامی قانون گذاری و دوری از انتخاب مدیران بوده است.
امام جمعه دیشموک گفت: از رئیس جمهوری خواستار برخورد با وزرا برای انتصاب مدیران بدون توجه نماینده عالی دولت در استان هستیم.
راوند ادامه داد: ضروری است تا عاملان وضع موجود و مدیران ضعیف منتسب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی کنار گذاشته شوند تا اهداف دولت انقلابی با روی کار آمدن نیرو‌های متعهد اجرایی شود.
امام جمعه دیشموک با اشاره به مداخله نظامی آمریکایی‌ها در سایر کشور‌های دنیا گفت: دولت آمریکا در حال افول است و مسئولان گزیده خطبه های نماز جمعه لیکک و دیشموککشور نباید به آن‌ها دل ببندند که جنگ روسیه و اوکراین نشان دهنده کاهش قدرت آمریکایی هاست.
راوند ادامه داد: دولت سیزدهم کارنامه خوبی در عرصه مدرسه سازی، سفر‌های استانی داشته است، اما انتظارات از دولت انقلابی برای رفع و توقف گرانی‌ها بالا است.
خطیب سیاسی عبادی جمعه دیشموک با اشاره به ضرورت برخورد با فساد توسط دولت انقلابی گفت: مردم از دولت خواستار مبارزه با دلالان، نفوذی ها، محتکران و اختلاس گران است که با همکاری با سایر قوا ریشه این مشکلات را بخشکانند.

تاکید بر توجه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی به مشکلات سلامت در سرفاریاب

امام جمعه سرفاریاب در خطبه های نماز جمعه این شهر ضمن توصیه و سفارش به خود و همه نمازگزاران برای رعایت تقوی الهی، تقوی را رعایت حریم الهی دانست و گفت: قلب انسان خاستگاه تقوی است و ما نباید جز محبت و پرستش الهی چیزی را به قلب خود راه دهیم.
گزیده خطبه های نماز جمعه لیکک و دیشموکحجت الاسلام زارعی پور افزود: ۱۸ اردیبهشت ماه روز هلال احمر است و ضمن تشکر از تلاش‌ها و خدمات آنان به نیرو‌های خدوم این مجموعه تبریک گفت.
وی بر لزوم توجه و حمایت از بیماران خاص برای تأمین دارو‌های مورد نیاز و همچنین نبود داروخانه شبانه روزی و پزشک متخصص در سطح شهر و بخش سرفاریاب تأکید کرد .
امام جمعه سرفاریاب همچنین به سالروز تخریب قبور ائمه معصوم (ع) توسط بن عزیز در مدینه اشاره کرد و با ذکر روایتی از امام علی (ع) جهل را ریشه و منشأ همه مشقت‌ها و مشکلات بشری دانستو اضافه کرد: وهابیون جاهلانی هستند که اهداف خبیثانه دشمنان علیه مسلمانان را دنبال و عمل میک نند، ولی ان شاءَ اللّه در مقابل ایران مستقل و اسلامی، آرزوی‌های خود را به گور خواهند برد.

ضرورت به کارگیری مدیران متخصص و کاردان

امام جمعه موقت پاتاوه گفت: رفع عقب ماندگی کشور نیازمند استفاده از مدیران متخصص، کاردان و انقلابی است.

ضرورت به کارگیری مدیران متخصص و کاردان خطیب جمعه موقت شهر پاتاوه در خطبه های نماز این شهر گفت: یکی از مهمترین مشکلات مردم در روزهای اخیر گرانی و چند نرخی بودن برخی اجناس است که دولت باید به به جد به این موضوع ورود کند و تصمیمات اساسی اتخاذ کند.

حجت الاسلام علی بابایی با بیان اینکه دولت اجازه ندهد نارضایتی‌های ناشی از گرانی بیش از این ادامه پیدا کند افزود: خوشحال هستیم که دولتمردان با بدنه جامعه ارتباط دارند و درد جامعه را می‌فهمند و انتظار مردم این است که دولت برای رفع مشکلات کشور سریع‌تر وارد عمل شود و اجازه ندهد برخی مشکلات بیش از این مردم را آزار دهد.
وی تصریح کرد: مردم با امید به روحیه انقلابی و ضد فساد به نمایندگان مجلس و دولت انقلابی رای داده‌اند و منتظر نتیجه انتخاب خودشان هستند.

امام جمعه موقت پاتاوه گفت: مدیران ناکارآمد در این کشور جایی ندارند و رئیس جمهور باید به این مهم توجه کند زیرا این مدیران نه تنها حق مردم را پایمال می کنند بلکه برای کشور نیز مضر هستند.

تاکید امام جمعه باشت بر مقابله با خودروهای شوتی

امام جمعه شهر باشت : مسئولان برای مقابله با خودروهای قاچاق بر (شوتی) تدابیر اساسی اتخاذ کنند.

تاکید امام جمعه باشت بر مقابله با خودروهای شوتی امام جمعه باشت در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت: هشتم شوال مصادف با روزی است که وهابیت قبور ائمه اطهار را تخریب کرد و وقتی خبر آن منتشر شد بسیاری از علمای جهان فتوا دادند و حج را تحریم کردند.
حجت الاسلام گنجه‌ای حذف ارز ترجیحی را مشروط به اینکه با تدبیر و برنامه ریزی صورت گیرد، اقدامی درست دانست و اظهار کرد: باید نظارت ها را به شدت افزایش داد چرا که برخی از گران فروشان به بهانه حذف ارز ترجیحی از این فرصت به نفع خود استفاده کردند.
خطیب جمعه باشت با گرامیداشت یاده و خاطره نادر طالب زاده گفت: پدر مرحوم نادر طالب زاده از سرلشکرهای زمان پهلوی بود و در جنگ گجستان حضور داشت و حاضر به بمباران این منطقه نشد و نادر طالب زاده فرزند او هم از یاران شهیدآوینی، شهیدچمران بود و توانست در کنار آنها خدمات مطلوبی برای کشور به ثبت برساند.
امام جمعه باشت خطاب به مسئولان در مورد توجه به قاچاق کالا و خودروهای شوتی در مسیرهای ارتباطی این استان گفت: خودروهای شوتی( قاچاق بر) از یک سو به اقتصاد کشور و تولید ضربه می زنند و از سوی دیگر جوانان و خانواده های زیادی را داغدار می کند.

وی گفت: مسئولان در سطح ملی باید به این مهم توجه کنند و و مصوبه ای کارشناسی شده برای رفع معضل قاچاق و خودروهای شوتی بیاندیشند .

کمبود پزشک، درد کهنه نظام سلامت چرام

خطیب موقت جمعه چرام: رفع کمبود پزشک در شهرستان چرام نیازمند توجه جدی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی است.

کمبود پزشک، درد کهنه نظام سلامت چرامخطیب موقت جمعه چرام در خطبه‌های این هفته چرام با بیان اینکه سه شنبه ۲۰ اردیبهشت مصادف با هشتم شوال سالروز تخریب قبور مطهر ائمه مظلوم بقیع به دست مزدوران وهابی و دولت عربستان است گفت:مزدوران سعودی از همان ابتدا بدعت‌های بدی را در منطقه رواج دادند و سزا این اعمال زشت و پلید را هم دیدند.

حجت الاسلام مجتبی فرهمند افزود: کاری که امروز دولت مزدور وهابی عربستان در یمن انجام داده و نسل کشی و کودک کشی به راه انداخته است برای به دست آوردن جایگاه و قدرت در منطقه بوده است که هرگز عربستان و همراهانش به اهداف خود نخواهند رسید.
خطیب موقت جمعه چرام گفت: اگر چه غزه یک باریکه کوچک است ولی آرمان های مردم این دیار مانع دستیابی رژیم مسلح اسرائیل به اهدافش شد، حالا هم عربستان در مقابل یک ملت ده میلیونی که به لطف الهی امروز موشک‌های نقطه زن دارند می‌خواهد بجنگند و پیروز شود که هرگز این اتفاق رخ نخواهد داد کما اینکه اخیرا برای برون رفت از مشکلات خود ساخته، دست به دامان جمهوری اسلامی شدند و مراحل نهایی مذاکره با جمهوری اسلامی را دنبال می‌کنند.
وی افزود: برای تحلیل درست وضعیت کشور عملکرد دولت باید یک نگاه واقع‌بینانه و درستی به مسائل داشت و باعث قضاوت غلط نشود در دیدار مقام معظم رهبری با مسئولان نظام ایشان فرمودند آن کسانی که بخواهند در مورد وضع کشور که قضاوت کنند نگاهشان فقط مسئله اقتصاد نباشد اقتصاد هم یک شاخص است ده‌ها شاخص دیگر مثل امنیت، پیشرفت علمی، دیپلماسی، استفاده از فرصت تحریم، مسکن، عدم استقراض دولت از صندوق پول و بانک مرکزی، همه این‌ها شاخص‌هایی هستند که باید مورد بررسی قرار بگیرند.
وی افزود: در موضوعی نگرانی‌های نان و روغن باید عوض شود ۳۰ درصد غلات دنیا توسط اوکراین و روسیه تامین می‌شود و ۷۰ درصد دانه‌های روغنی دنیا در این دو کشور وجود دارد و این جنگ تاثیر بسزایی در گرانی این اقلام در سرتاسر دنیا داشته است که جمهوری اسلامی هم از این قاعده مستثنا نیست.
خطیب جمعه چرام در ادامه خطبه‌ها به مشکل کمبود پزشک در این شهرستان اشاره کرد و اضافه کرد: مسئولین دانشگاه علوم پزشکی یاسوج چاره‌ای برای این موضوع در چرام بیاندیشید، چرا باید میلیون‌ها تومان بلکه میلیارد تومان هزینه دستگاه سونوگرافی شود، ولی پزشکی متخصصی برای انجام کار مربوطه به چرام مراجعه نکند.

جاده‌های دنا قتلگاه شده‌اند/درماندگی راه و شهرسازی و درماندگی در تعیین تکلیف ۱۰۰ متر جاده

امام جمعه سی سخت گفت: جاده های شهرستان دنا تبدیل به قتلگاه شدند و عملکرد اداره راه و شهرسازی قابل قبول و مطلوب نیست.

جاده‌های دنا قتلگاه شده‌اند/درماندگی راه و شهرسازی و درماندگی در تعیین تکلیف 100 متر جاده

 نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته به امامت حجت‌الاسلام مصباح نژاد امام جمعه شهر سی‌سخت در مسجد امام علی (ع) شهر سی سخت با حضور حداکثری مردم برگزار شد.

حجت‌الاسلام مصباح در خطبه اول نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته سی سخت ضمن توصیه خود و نماز گزاران به تقوا الهی تقوا را عامل کرامت و بزرگی نفس و روح انسان دانست و گناه را عامل حقارت و پستی نفس، که برای رسیدن به تکریم نفس و ارزش و اعتبار آن باید از گناه و پلشتی آن اجتناب ورزید.

امام جمعه سی سخت گفت: جایگاه معلم در آموزه های دینی ما بزرگ است معلم احیاگر است انسان را زنده می کند اجازه نمی دهد بمیرد و فراموش شود  چون خاصیت علم حیات بخشی است معلم نجات بخش انسان از جهل و گمراهی و جهنم است و شاخص ارزشیابی قدر و منزلت انسان ها به میزان دانایی و علم آنهاست و اگر انسان برای خدا علم را فرا گیرد و برای خدا به آن عمل کند و به دیگران برای خدا یاد دهد در ملکوت آسمانها با عظمت از او یاد و تجلیل می شود اما اگر مردم از علم و عالمان فرار کنند زندگی آنها بی برکت می شود و ایمان شان آسیب می بیند و بی ایمان از دنیا می روند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی دنا در خطبه دوم به مسائل سیاسی روز و ۸ شوال سالروز تخریب قبور ائمه بقیع اشاره کرد و گفت: قبرستان بقیع یک مکان مقدس و محترم است و چهار امام شیعیان در آن مدفون هستند و تخریب مزار و حرم ائمه بقیع در سال ۱۳۴۴هجری قمری یکی از غم انگیز ترین روز های تاریخ اسلام است و نشانه مظلومیت مضاعف اهل بیت عصمت و طهارت است و دولت سعودی باید جبران کند و اجازه بازسازی قبور بقیع را به مسلمان دهد.

مصباح نژاد اظهار داشت: مسئله ارز ترجیحی و اشکالات و پیامدهای منفی اقتصادی آن است که به اعتقاد کارشناسان و مسولان اقتصادی دولت سیزدهم این برنامه و توزیع دو نرخی ارز باعث رانت و فساد و قاچاق کالاهای اساسی شده و تصمیم به اصلاح آن دارند اما باید الزامات اجرایی آن را خوب رعایت و مدیریت کنند و نباید باعث تورم سر سام آور و نگرانی مردم شود و زیر ساخت های جبرانی آن از قبل آماده شود و افکار عمومی اقناع گردد و دولت برای خود کفایی محصولات کشاورزی و کالاهای اساسی برنامه حمایتی دقیق داشته باشد تا با کمبود این کالا ها مواجه نشویم.

امام جمعه سی سخت ضمن تبریک  ۱۸ اردیبهشت روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر گفت: جمعیت هلال احمر که با کمک های بشر دوستانه همیشه در صحنه بحران و میدان خدمت حاضرند و از خدمات و حمایت های جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی در تمام حوادث و بحران ها از جمله سقوط هواپیما و زلزله ۲۹ بهمن سال ۱۳۹۹ تشکر می‌کنم اما از رئیس جمعیت هلال احمر کشور تقاضا دارم برای تکمیل منازل زلزله زدگان سی سخت و حومه کمک و مساعدت نقدی کرده و این مردم حادثه دیده را فراموش نکنید.

امام جمعه مرکز شهرستان دنا هم از وضعیت جاده های شهرستان انتقاد کرد و بیان داشت: جاده های شهرستان دنا غیر استاندارد و حادثه خیز هستند و تبدیل به قتلگاه شده‌اند و نظارت کیفی بر احداث جاده ها ضعیف است و از شورای حفظ بیت المال درخواست می کنم به این موضوع رسیدگی کند چرا پروژه ارتباطی یاسوج- سی سخت بیش از ۱۵ سال درصد پیشرفت فیزیکی آن کم است چرا جاده گردشگری با این کیفیت نامطلوب و ضعیف ساخته می شود، عملکرد اداره راه و شهرسازی قابل قبول نیست بیش از یک دهه نتوانستند تکلیف صد متر جاده بین کریک و بیاره را مشخص کنند، چند سال پول بیت المال در حساب مشخص است ولی شخص مدعی و معارض آن را تحویل نمی گیرد چرا قاطعیت مدیریتی وجود ندارد تا مشکل مردم و خسارت به بیت المال حل شود.

تاوان سیاست های غلط دولت گذشته را پس می دهیم

امام جمعه قلعه ‌رئیسی گفت: تاوان سیاست های غلط دولت گذشته را پس می دهیم.

تاوان سیاست های غلط دولت گذشته را پس می دهیم

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی امام جمعه قلعه رئیسی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر قلعه رئیسی ضمن دعوت همگان به رعایت تقوی الهی بیان کرد: نماز جمعه این هفته به نام شهید حمداد آبروزن از روستای میانداره برگزار می شود  شهیدی که به شجاعت و انس با قرآن معروف بود.

وی افزود: روزی جهان شاهد دو قطبی شوروی و آمریکا بود و با فروپاشی شوروی نظم جهانی تک قطبی شد در منطقه غرب آسیا نظم آمریکایی با هدف تامین امنیت رژیم صهیونیستی حاکم شد اما آنچه اتفاق افتاد اهداف آمریکا نبود و شاهد شکست های راهبردی آمریکا در منطقه غرب آسیا هستیم و ظهور قدرت نظام جمهوری اسلامی باعث این شکستها برای آمریکا شد.

صلواتی با بیان اینکه جنگ اوکراین یک عیار و نشان حقیقی از کاهش قدرت آمریکا و افول آمریکا است تصریح کرد: آمریکا دیگر قدرت تعیین کنندگی خودش را از دست داده و همگان می بینند که دوران آمریکایی به اتمام رسیده است و همچنانکه  در قرن قبل دنیا شاهد سقوط شوروی بود در قرن جدید هم دنیا شاهد سقوط آمریکا خواهد بود. و شاهد یک نظم جدیدی در دنیا با محوریت اسلام ناب و انقلاب و نظام جمهوری اسلامی و مکتب اسلام و قرآن و عترت خواهیم بود.

امام جمعه قلعه رئیسی به سفر اردوغان به عربستان اشاره و یادآور شد: شاهد سفر اردوغان به عربستان بودیم اردوغان در سیاست خارجی فقط منافع خود را سرلوحه کار قرار می دهد رهاورد  نگاه اردوغانی خسارت به جهان اسلام به ویژه فلسطین است نتیجه خروجی این نوع نگاه و چرخش های جادویی به یغما رفتن اصول و ارزش های انسانی و پا گذاشتن بر خون مظلومان عالم و ظلم در حق آنها و یاوری ظالمان و ستمگران است.

وی به وضعیت اقتصادی کشور و دولت هم اشاره و گفت: مردم بدانند تداوم سیاست گذشته برای تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی فسادزا و موجب هدر رفت منابع ارزی کشور است و در واقع تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی دهها میلیارد دلار یارانه مردم را به جیب دلالان و واسطه گران سودجو سرازیر می کند و مردم کمترین بهره را از آن می برند و دولت در چهارسال گذشته ۷۴ میلیارد دلار ارز ۴۲۰۰ خرج کرد  اگر همین را بصورت آزاد در بازار می فروخت میلیاردها تومان  نصیب دولت می شد یعنی دولت به جای تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی  بصورت نقدی می توانست به ۶۰ میلیون  نفر از دهک های پایین و متوسط جامعه ماهیانه نفری ۴۲۰ هزار تومان بدهد یعنی به یک خانواده ۴ نفره ماهی یک میلیون و هشتصد هزار تومان  اختصاص می یافت.

صلواتی تاکید کرد: بخش زیادی از این یارانه بخاطر صادرات یا قاچاق به کشورهای همسایه است و با طولانی شدن جنگ اوکراین  و روسیه بعضی از کشورها از جمله عراق و ترکیه اقدام به ذخیره سازی کالاهای اساسی بویژه گندم و غلات برای سه سال آینده کردند و بطور طبیعی به گندم و آرد ایران روی آوردند بطوری که هر کیسه آرد به قیمت ۶۰۰ هزار تومان در خارج بفروش میرسد و تصمیم دولت در اصلاح نظام یارانه ها و وجود شرایط اضطراری در کشور ضرورت مدیریت منابع ارزی که مطابق مصوبه مجلس است عدالت ورزی درباره توزیع یارانه ها حمایت از های محروم جامعه ارزشمندی است.

امام جمعه قلعه رئیسی با بیا اینکه دولت آقای رئیسی دولت را با کسری بودجه ۴۵۰هزار میلیارد تومانی تومان تحویل گرفت و در واقع دولت جدید از زیر صفر شروع کرد تصریح کرد: سیاست های غلط اقتصادی دولت گذشته میدان های مینی طراحی کرد باید با هوشیاری از این میدان مین عبور کرد دولت در هشت ماه گذشته واردات واکسن را سرعت بخشید اوج گیری کرونا را مهار کرد و حقوق و مزایا را بدون تاخیر پرداخت و تجارت با همسایگان را سرعت بخشید بدهی های به میراث مانده را پرداخت و تحریم‌ها را دور زد و در مذاکرات رفع تحریم فعالانه وارد شد از بانک مرکزی استقراض نکرد.

وی در پایان گفت: در مجموع موفق عمل کرد اما انتظار مردم از دولت انقلابی و جهادی بالاتر است و توقع مردم توقف غول گرانی های بی منطق و لجام گسیخته و مهار افزایش قیمت هاست.

انتهای پیام/