گزارش تصویری|دیدار چهره‌به‌چهره با مردم و بازدید رئیس حوزه قضایی و بخشدار از پروژهای فعال روستاهای دیشموک
گزارش تصویری|دیدار چهره‌به‌چهره با مردم و بازدید رئیس حوزه قضایی و بخشدار از پروژهای فعال روستاهای دیشموک
در این سفر رئیس حوزه قضایی بخش دیشموک و بخشدار با مردم دیدارهای مفصل داشته و به بحث و گفتگو پرداختند و مسائل حوزهای مختلف بویژه مشکلات آب، برق و راه مورد بررسی قرار گرفته شده است.

به گزارش خبر دیشموک، صفا حبیبی بخشدار، سید مصطفی حائری رئیس دادگاه عمومی و انقلاب دیشموک و جهانگیر اژدر رئیس اداره آموزش و پرورش دیشموک، اصغر جریده رئیس جهادکشاورزی دیشموک از نزدیک ضمن دیدار چهره به چهره با مردم، مشکلات مردم را بررسی و از پروژه های فعال مناطق روستایی بازدید کردند.

در این سفر که برای روستاهای دلی، پاتاوه رودسمه، سرسر، رودسمه و پای پره صورت گرفته، از مسجد درحال ساخت روستای دلی، پل های ارتباطی مسیر دلی به رودسمه، جاده ارتباطی، وضعیت مدارس و طرح گازرسانی، و مهمتر اینکه پل ارتباطی رودسمه و پای پره که با ارزش۲۰میلیاردتومان در حال ساخت است، بازدید شد.

گفتنی است رئیس حوزه قضایی بخش دیشموک و بخشدار  با مردم دیدارهای مفصل داشته و با مردم گفتگو و مسائل حوزهای مختلف مشکلات آب، برق و راه ارتباطی مورد بررسی قرار گرفته شده است.

اهالی روستاهای مذکور از اینکه رئیس حوزه قضایی بخش با مسئولان از نزدیک به روستاها سفر و مشکلات مردم را بررسی کردند، خرسند و ابراز رضایت و تقدیر و تشکر ویژه  داشتند.

به گزارش خبر دیشموک، همچنین این دیدارهای مردمی و بازدید از روستاها هر روزه ادادمه دارد.

انتهای پیام/

  • نویسنده : سعید آهنگ