گام بلند سپاه برای رفع محرومیت در سیستان و بلوچستان
گام بلند سپاه برای رفع محرومیت در سیستان و بلوچستان
زاهدان/ مدیر روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور گفت: در راستای ایجاد اشتغال برای روستاییان سيستان تا پایان امسال ۹۶ استخر خاکی پرورش ماهی در روستاها احداث و تجهیز خواهد شد.

سرهنگ پاسدار قاسم حسن زاده بیان کرد: این تفاهمنامه با پيگيری و هماهنگی به عمل آمده از سوی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه، استانداری و اداره کل شیلات استان برای تحقق فرامین مقام معظم رهبری در زمینه جهش تولید و ایجاد اشتغال منعقد شد.

وی افزود: بر اساس این تفاهم نامه استخر خاکی پرورش ماهی در مکان‌هایی که شناسایی شده توسط قرارگاه منطقه قدس نیروی زمینی سپاه ساخته می شوند و تامین و توزیع ۹۶ دستگاه هواده آماده استفاده توسط نهادهای دولتی از جمله تعهدات این تفاهمنامه به شمار می‌رود.

مدیر روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه اذعان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی برای آبزی پروران، تامین بچه ماهی و سایر نهاده‌ها به همراه نظارت بر فرآیند آبزی پروری و معرفی آبزی پروران برای انجام امورات بیمه هم تعهداتی است که اداره شیلات استان برعهده گرفته و سازمان جهاد کشاورزی هم بر انجام این تعهدات چندجانبه نظارت خواهد شد.

حسن زاده با بیان اینکه ساخت۶۰ استخر خاکی تاکنون به پایان رسیده است، گفت: هزینه ساخت این استخرها حدود ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/