کهگیلویه و بویراحمد آماده پذیرش مهمانان نوروزی است
کهگیلویه و بویراحمد آماده پذیرش مهمانان نوروزی است
 مدیرکل میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت:جاذبه های گردشگری این استان آماده پذیرش مسافران نوروزی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، سعید طالب پور روز سه شنبه در کارگروه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد افزود: این استان با ۲۸۵ جاذبه گردشگری طبیعی و شمار زیادی جاذبه تاریخی و بقعه متبرکه یکی از مقاصد مهم گردشگری نوروزی جنوب کشور محسوب می شود.

وی بیان کرد: نظارت بر نحوه فعالیت واحدهای خدماتی حوزه گردشگری همچون هتل‌ها، هتل‌آپارتمان ها اقامتگاه‌های بوم‌گردی و اردوگاه ها، برنامه ریزی برای برپایی جشن نوروزی در شهرستان های مختلف کهگیلویه و بویراحمد و نمایشگاه های سوغات وهدایا در ورودی شهرها از برنامه های مهم نوروزی امسال است .

طالبی پور تصریح کرد:بیش از ۱۲۰ مجموعه گردشگری استان شامل اردوگاه های تفریحی، خانه های مسافر و بوم‌گردی ها در ایام نوروز ۱۴۰۲ فعالیت می کند.

ارتقای سطح خدمات به مسافران نوروزی

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با اشاره به اهمیت خدمات‌دهی به مسافران نوروزی گفت: ارتقای سطح خدمات به مسافران نوروزی اولویت ستاد خدمات سفر استان است.

عیسی شهامت اظهار کرد: حفظ احترام گردشگران نوروزی در اولویت قرار دارد و این مقوله با ارائه خدمات مناسب، برخورد شایسته در مکان های اقامتی و تفریحی رنگ عملی می‌ گیرد.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:در مسیرهای ورودی شهرها و مکان‌های گردشگری امکاناتی فراهم شود تا خدمات لازم به مسافران ارائه شود.

 

شهامت با تاکید بر اینکه در پایان سفرهای نوروزی ارزیابی از ادارات استان انجام می شود، گفت: دستگاه هایی اجرایی که بهترین عملکرد را در تعطیلات نوروزی پیش رو داشته باشند، تشویق می‌شوند.

 

او ادامه داد: فرمانداران از همه ظرفیت‌های شهرستان ها درخصوص خدمات‌دهی به گردشگران نوروزی استفاده کنند.

سالانه بیش از یک هزار گردشگر خارجی و چند میلیون گردشگر ایرانی از جاذبه های این استان دیدن می کردند.

 

کهگیلویه و بویراحمد با مساحتی حدود ۱۶ هزار کیلومتر مربع وسعت بین استان‌های فارس، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، اصفهان و خوزستان واقع شده است.

  • نویسنده : مالک آهنگ