کلانتری: کوتاه می‌گویم که همه بشنوند؛ آدم بی‌رحمی در انتخابات هستم
کلانتری: کوتاه می‌گویم که همه بشنوند؛ آدم بی‌رحمی در انتخابات هستم
حسین کلانتری پس از شنیدن اظهارات مسؤولان دستگاه‌های مختلف در جمع‌بندی نهایی با تسلیت به مناسبت حادثه هفتم تیرماه اظهار کرد: امام راحل و رهبری معظم انقلاب در خصوص صفات شهید بهشتی سخنان برجسته‌ای دارند.

عصر امروز نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست استاندار و با حضور همه دستگاه‌های عضو  شورا برگزار شد.

حسین کلانتری پس از شنیدن اظهارات مسؤولان دستگاه‌های مختلف در جمع‌بندی نهایی با تسلیت به مناسبت حادثه هفتم تیرماه اظهار کرد: امام راحل و رهبری معظم انقلاب در خصوص صفات شهید بهشتی سخنان برجسته‌ای دارند.

وی در ادامه با بیان این که در شرایط سختی قرار داریم اما در همین شرایط سخت هم می‌توان کار کرد افزود: در جنگ تمام عیار با دشمن هستیم و اگر کاری دیگر به جز کارهایی که می‌کنند علیه ما انجام نمی‌دهند به معنای آن است که قادر به انجام آن نیستند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه صرفه‌جویی را یکی از راه‌های غلبه بر مشکلات دانست و گفت: هر چند که اعتبارات استانی ناچیز است اما منابع زیادی در سطح ملی داریم که باید از آن‌ها استفاده شود.

وی در بخشی دیگر از اظهارات خود با بیان این که نقشی در انتصابات اخیر استان نداشته‌ام و تیم مدیریت را خودم ارنج نکرده‌ام افزود: با همین گروه هم می‌شود کار کرد اما انتظاراتی هست که باید برآورده شود.

کلانتری به مدیران خود هم تذکر داد که چندان درصدد تقابل با رسانه‌ها نباشند آن جایی که اخبار و گزارش‌ها صحیح است در مقام اصلاح امور باشند و آن جایی که ممکن است واقعیت نداشته باشد وقت خود را تلف نکنند چرا که فرصت حاشیه‌سازی و حاشیه‌پردازی نداریم اما هر جا سوالی هست باید محترمانه پاسخ داده شود.

استاندار از مدیران خواست تا موضوع اعتبارات اسناد خزانه و تخصیص آن‌ها را جدی بگیرند و اگر دستگاهی اسناد خزانه خود را برگشت دهد با مدیر و وزیر مربوطه در مورد او مکاتبه می‌کنم.

کلانتری مهم‌ترین بخش اظهارات خود در جمع اعضای شورای اداری را به انتخابات اختصاص داد و گفت: کوتاه می‌گویم که همه بشنوند؛ میزان رأی مردم است و در ذهن هیچ کس خطور نکند جز قانون جمهوری اسلامی به چیز دیگری عمل کند.

وی گفت: به صراحت می‌گویم که در ۲۵ انتخابات مسوولیت داشته‌ام و در مقابل حتی یک رأی مردم وظیفه قانونی و شرعی دارم و به غیر این خیانت به دین و آخرت خودمان است.

کلانتری با بیان این که خودم را کوچکترین آدم می‌دانم و آن پایین هم می‌نشینم خاطرنشان کرد: اما برخی جاها آدم بی‌رحمی هستم یکی از آن‌ها بی‌رحمی‌ها در مقابل خیانت به خون شهیدان و دیگری هم تخلف در انتخابات است.

این مسؤول افزود: در هیچ انتخاباتی هم تاکنون نگفته‌ام به چه کسی رأی می‌دهید و رأی خودم را هم کسی نمی‌داند و حتی خانواده‌‌ام را امر و نهی نکرده‌ام که به چه کسی رأی دهید اکنون همسرم و فرزندانم در این شهر حضور دارند می‌توانید از آن‌ها صحت و سقم سخنان را سؤال کنید.

کلانتری همه آمال مردم را در رأیشان دانست و گفت: نباید با سرنوشت مردم بازی کرد.

استاندار توصیه‌ای هم به مسؤولان کرد که بدون هماهنگی با فرماندار کسی را در شهرستان‌ها عزل و نصب نکنند نیروها را بر اساس شایستگی و سابقه و همراهی با دولت با هماهنگی فرمانداران نصب کنید.

وی در مورد احترام به وقت و حضور در جلسات نیز هشدار داد که بعد از خواندن قرآن در جلسات بهتر است که مدیران دیگر وارد جلسه نشوند و خودم هم چند دقیقه قبل از جلسات حضور پیدا خواهم کرد.

انتهای پیام/nda