کلاس‌های دروس نظری همه مقاطع دانشگاهی غیرحضوری برگزار می‌شود/ واحدهای عملی و پایان نامه‌ها حضوری شد
کلاس‌های دروس نظری همه مقاطع دانشگاهی غیرحضوری برگزار می‌شود/ واحدهای عملی و پایان نامه‌ها حضوری شد
معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در همه مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دروس تئوری و نظری به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود

پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ کلاس‌های دروس نظری همه مقاطع دانشگاهی غیرحضوری برگزار می‌شود/ واحدهای عملی و پایان نامه‌ها حضوری شد

مجتبی صدیقی معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با بیان اینکه ترم تحصیلی مهر ۹۹ به صورت تلفیقی از آموزش مجازی و آموزش حضوری برگزار می شود.

وی ادامه داد: در همه مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دروس تئوری به صورت غیرحضوری برگزار می شود؛ اما واحدهای عملی و پایان نامه های دانشجویی نیاز به حضور دانشجویان در کلاس و دانشگاه دارد و به صورت حضوری برگزار می شود.

رئیس سازمان امور دانشجویان افزود: برای این دسته از دانشجویان خدمات اسکان خوابگاهی و تغذیه ارائه‌ خواهد شد.

*تعدادی از دانشجویان در مهر ۹۹ با مهمان شدن واحدهای عملی خود را می گذرانند

صدیقی گفت: همچنین امکان مهمان شدن دانشجویان در دانشگاه شهر محل سکونت برای واحدهای عملی در ترم مهر ۹۹ هم فراهم شده است تا از رفت و آمد به شهر دیگر به عنوان محل تحصیل جلوگیری شود.

وی ادامه داد: بنابراین امیدواریم تعدادی از دانشجویان بتوانند در نیم سال تحصیلی اول سال بعد با مهمان شدن واحدهای عملی خود را بدون نیاز به حضور در محل تحصیل یا رفت و آمد به دانشگاه مبدا، در شهر محل سکونت بگذرانند.

انتهای پیام/م: آ

  • منبع خبر : خبرگزاری فارس